Masturboitko mieluummin kuin harrastat seksiä puolisosi kanssa?
Kommentit (316)
No välillä. Seksi toisen ihmisen kanssa ja seksi itsensä kanssa on tosi erilaisia kokemuksia. Masturboidessa voi olla itsekäs ja keskittyä vain omaan nautintoon, ja välillä se on mukavampaa niin. Nopea helpotus, eikä tarvitse välittää muusta.
N39
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Itsensä kanssa ainakin saa varmasti.
No jos ei seksissä saa niin miksi ei voi yhdistää masturbaation elementtejä siihen seksiin toisen ihmisen kanssa jos se on ainut keino saada. Jäisi sitten parempi fiilis mahdollisesti siitä seksistä just saying...
Näin olen ainakin itse tehnyt miesten kanssa koska pelkällä yhdynnällä on vaikea saada ja tiedän itse mistä itseäni koskea parhaiten.
Elämä on niin hektistä tällä hetkellä (lapset pieniä, töitä paljon yms muuta kivaa) että masturbointi on usein ainoa tapa tyydyttää seksin nälkä.
Joskus nipistää 5min päivästä ihan vaan että ehtii saada yhden orgasmin ihan yksinään.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Itsensä kanssa ainakin saa varmasti.
No jos ei seksissä saa niin miksi ei voi yhdistää masturbaation elementtejä siihen seksiin toisen ihmisen kanssa jos se on ainut keino saada. Jäisi sitten parempi fiilis mahdollisesti siitä seksistä just saying...
Näin olen ainakin itse tehnyt miesten kanssa koska pelkällä yhdynnällä on vaikea saada ja tiedän itse mistä itseäni koskea parhaiten.
Eikö ne miehet ole pitänyt sitä outona?
Ei jaksa houkutella miestä seksiin kun se kuitenkin on huonoa ja kestää hyvin lyhyen hetken. Siksi mieluummin omin sormin tyydytään itseni.
Rupsahtanut ja itsestään huolta pitämätön vaimoni ei ole enään vuosiin kiihottanut minua.
Makaa sohvalla herkkuja syöden ja lihoen, seksiä turha edes ehdottaa. Netflix ja karkkipussi vieneet voiton jo pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtanut ja itsestään huolta pitämätön vaimoni ei ole enään vuosiin kiihottanut minua.
Makaa sohvalla herkkuja syöden ja lihoen, seksiä turha edes ehdottaa. Netflix ja karkkipussi vieneet voiton jo pidemmän aikaa.
Kuulostaa tutulta, meillä vaimo makaa sohvalla kanssa herkkuja syöden, nukahtaa karkki tai sipsipussinsa viereen, herää ja raahautuu sänkyyn ja seksistä turha edes haaveilla hänen kanssaan.
Valittaa vaan kuinka on aina niin väsynyt....
Tätä on jatkunut päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen...
Itse n.40v mies ja olis kovat seksihalut ihan päivittäin, vit**taa ihan suoraan sanottuna ja paljon!
Ei paras mutta ainoa vaihtoehto on runkata.
Vaimoa ei paljon seksihommat kiinnostele nykyään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaa sohvalla herkkuja syöden ja lihoen, seksiä turha edes ehdottaa. Netflix ja karkkipussi vieneet voiton jo pidemmän aikaa.Kuulostaa tutulta, meillä vaimo makaa sohvalla kanssa herkkuja syöden, nukahtaa karkki tai sipsipussinsa viereen, herää ja raahautuu sänkyyn ja seksistä turha edes haaveilla hänen kanssaan.
Itse n.40v mies ja olis kovat seksihalut ihan päivittäin, vit**taa ihan suoraan sanottuna ja paljon!
No oletko itse timmi? Annatko hyvää seksiä vai vaan niitä kuuluisia "pikapanoja"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaa sohvalla herkkuja syöden ja lihoen, seksiä turha edes ehdottaa. Netflix ja karkkipussi vieneet voiton jo pidemmän aikaa.Kuulostaa tutulta, meillä vaimo makaa sohvalla kanssa herkkuja syöden, nukahtaa karkki tai sipsipussinsa viereen, herää ja raahautuu sänkyyn ja seksistä turha edes haaveilla hänen kanssaan.
Itse n.40v mies ja olis kovat seksihalut ihan päivittäin, vit**taa ihan suoraan sanottuna ja paljon!No oletko itse timmi? Annatko hyvää seksiä vai vaan niitä kuuluisia "pikapanoja"!
Olen hyvässä kunnossa ja pidän itsestäni huolta, liikun, syön terveellisesti yms.
Seksi on aiemmin ollut hyvää ja monipuolista ja molempia tyydyttävää.
Pikapanoja olen antanut vain pyydettäessä, kiitos kysymästä.
Kyllä meillä ikävä kyllä on sellainen tilanne että kaikista eniten vaimo antaa huomiota omalle kännykälle, siellä tuntuu olevan kaikki tärkeä elämässä.
Ehkä se meidän kadonnut seksielämäkin löytyy sieltä?
Onko muilla vastaavia kokemuksia että se puhelimen lääppiminen vie aikaa parisuhteelta? Näivettää ja ehkä lopulta jopa tuhoaa sen... itsestäni alkaa siltä tuntumaan.
No toisinaan, vaimo on yleensä haluton seksiin, suorastaan välttelee sitä.
Silloin harvoin kun sitä antaa niin se on ikään kuin velvollisuudesta ja hyvin aneemisena makaa paikallaan ja odottaa että tulisin pikaisesti. Muutaman kerran erektiokin lopahtanut kesken kaiken kun ärsyttää moista "lahnaa" edes naida.
Siksi usein päädyn masturboimaan huonon seksin sijaan.