Masturboitko mieluummin kuin harrastat seksiä puolisosi kanssa?
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin mä sen tässä myöntää anonyymisti että sooloseksi tyydyttää mut paljon paremmin kuin seksi mieheni kanssa...niin se vaan on.
N25
Voi hyvänen aika sentään. Vaihda miestä. Onko ajatus koskaan edes vieraillut tyhjässä päässäsi. Mä olen ihan aina vaihtanut naista, jonka kanssa seksi ei syystä tai toisesta ole luistanut. Eikä ole tarvinnut sitä katua.
No enpä vaihdakaan katsos kun mä rakastan miestäni.
N25
No mitä sitten valitat huonoa seksiä, jos asiat on ihan mallillaan.
Valitinko mä jotain?
Sanoin vaan että sooloseksi tyydyttää mut paremmin.
Siitä voin vähän valittaa että et ymmärrä lukemaasi.Sanopa tuo sama miehellesi, niin saat vastauksen kysymykseesi.
Miesparka.
Hoida sä miesparka vaan omat asiasi.
Sulla ei ole mitään merkitystä mun seksielämässä. Onneksi.Älä nyt tyttökulta suutu.
Runkkailet vaan, kun haluat sitä hyvää seksiä. Se tuleekin olemaan sun elämäsi ydin. Kyttäät sitä muutaman minuutin pikku pätkää, jolloin pääset leikkimään itsesi kanssa. Runkkailuja toisensa perään ja väjlähtynyttä seksiä miehesi kanssa. Sitten 40v kriisissä tajuat, että ei tätä enää jaksa ja eroat. Mietit miksi olen runkkaillut 15 vuotta saadaksesi hyvää seksiä.
Silloin onkin sitten hyvä aika alkaa etsimään sitä kunnon panomiestä, joka tarjoaa niitä nautintoja. Paitsi, että ne kunnon panomiehet onkin varattuja. Jatkat siis runkkailujasi ja luulet edelleen, että se on parasta mitä kuvitella voi.
Tyttöraukka. Mutta ethän sä vielä voi ymmärtää, kun olet vielä lapsi. Kyllä asiat sullekin vielä selkenee. Toivottavasti ei vaan liian myöhään.
Runk runk vaan...
Leiki hei ennustajaa jollekin muulle...
Mä kyllä kerron sitten jos tarviin kaltaisesti setämiehen neuvoja joskus. (Eli en ikinä)
Mutta jaa toki viisauttasi vauva palstalla jos saat siitä elämääsi edes vähän sisältöä👍
Tsemppiä...Tämä palsta on pullollaan kaltaisia valittajia. Ollaan tyydytty huonoon ja sopimattomaan mieheen. Sitten ruikutetaan, kun mies on sellainen ja tällainen eikä tajua sitä ja tätä.
Olis sun iässä aika pitkälti samassa tilanteessa. Seksi ei sen aikaisen kumppanin kanssa ollut tyydyttävää. Onneksi olis sua viisaampi ja lopetin suhteen. Lähdin etsimään jotain parempaa.
Menee se elämä kai runkkaillessakin. Mielummin mä kuitenkin otan nautintoni panemalla kuin itseäni runkkaamalla. Mutta elämä on valintoja.
Pöljä! Ainoa joka valita oot sinä itse.
Luulis noin kovan panomiehen tekevän jotain muuta kuin täällä ruikuttavan 🤔Vai onko niin että ei oo muuta kovaa kuin puheet?
Niin se taitaa olla, surullista🥱🤭No toihan on ihan tyypillinen palsta-runkkari😅
Kehuu itseään ja haukkuu muita.
Ei mitenkään vakavasti otettava tyyppi, suhtaudutaan huumorilla ja ymmärryksellä.
Hyvä että saa jossain purkaa pahaa oloaan, vaikka vähän väärä paikka siihen toki tämäkin on.
M53
Tyypillinen palstarunkkari.
Jos seksistä, puolisonsa kanssa parhaat kiksit saava on palstarunkkari, niin tarjoan sulle kaljat!
Kummallista jos kertoo oman mielipiteensä niin joku toitottaa että se on väärä.
"Nautit seksistä väärin"!
Annettaisko hei kaikkien olla vapaasti omaa mieltä asioista?
N47 kirjoitti:
Älä N25 välitä yhtään ton pöhkön "setämiehen" jutuista, tärkeintä on että saat seksistä nautintoa!
Tapahtuu se sitten yksin tai miehesi kanssa.
Hiukan vanhempana naisena voin kertoa että välillä on kausia jolloin sooloseksi tuntuu parhaalta ja välillä taas miehen kanssa yhdessä on aivan fantastista.
Ja sitten on myöskin se juttu että se toiselle ihmiselle nautinnon ja tyydytyksen antaminen on myös kiihottavaa ja antoisaa ja sitten taas välillä haluaa ihan vaan olla itsekäs ja nauttia ihan itsekseen 😊
Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.
Onnea ja kaikkea hyvää sulle ja miehellesi
Ongelmanahan tässä vaan se, että seksi miehen kanssa yhdessä ei ole aivan fantastista. Siksi pitää runkata. Ei runkkaamisessa mitään vikaa suinkaan ole. Mutta jos joutuu runkkaamaan siksi, että puoliso ei tarjoa hyvää seksiä, niin silloin asiat eivät ole kunnossa. Se joka väittää muuta niin valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista jos kertoo oman mielipiteensä niin joku toitottaa että se on väärä.
"Nautit seksistä väärin"!
Annettaisko hei kaikkien olla vapaasti omaa mieltä asioista?
No on se sitä miestä kohtaa aikamoisen väärin. Jos se ei tiedä totuutta. Ja epäilen, että ei myöskään tiedä.
N47 kirjoitti:
Älä N25 välitä yhtään ton pöhkön "setämiehen" jutuista, tärkeintä on että saat seksistä nautintoa!
Hiukan vanhempana naisena voin kertoa että välillä on kausia jolloin sooloseksi tuntuu parhaalta ja välillä taas miehen kanssa yhdessä on aivan fantastista.
Ja sitten on myöskin se juttu että se toiselle ihmiselle nautinnon ja tyydytyksen antaminen on myös kiihottavaa ja antoisaa ja sitten taas välillä haluaa ihan vaan olla itsekäs ja nauttia ihan itsekseen 😊
Kiitos ja samoin sulle!
Onneksi mä tiedän itse parhaiten mitä omassa elämässä ja seksielämässä tapahtuu.
Ja vielä kerran voin sanoa että kaikki ymmärtää, seksi mieheni kanssa ei ole huonoa, päinvastoin.
Hän tyydyttää minut ja saan orgasmeja joka kerta hänen kanssaan ja siihen ei moni mies olekaan pystynyt aiemmassa elämässä ennen miestäni:)
Tykkään myös sooloseksistä ja tämä ei kai ole keneltäkään pois? Vai onko täällä joku?
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin mä sen tässä myöntää anonyymisti että sooloseksi tyydyttää mut paljon paremmin kuin seksi mieheni kanssa...niin se vaan on.
N25
Voi hyvänen aika sentään. Vaihda miestä. Onko ajatus koskaan edes vieraillut tyhjässä päässäsi. Mä olen ihan aina vaihtanut naista, jonka kanssa seksi ei syystä tai toisesta ole luistanut. Eikä ole tarvinnut sitä katua.
No enpä vaihdakaan katsos kun mä rakastan miestäni.
N25
No mitä sitten valitat huonoa seksiä, jos asiat on ihan mallillaan.
Valitinko mä jotain?
Sanoin vaan että sooloseksi tyydyttää mut paremmin.
Siitä voin vähän valittaa että et ymmärrä lukemaasi.Sanopa tuo sama miehellesi, niin saat vastauksen kysymykseesi.
Miesparka.
Hoida sä miesparka vaan omat asiasi.
Sulla ei ole mitään merkitystä mun seksielämässä. Onneksi.Älä nyt tyttökulta suutu.
Runkkailet vaan, kun haluat sitä hyvää seksiä. Se tuleekin olemaan sun elämäsi ydin. Kyttäät sitä muutaman minuutin pikku pätkää, jolloin pääset leikkimään itsesi kanssa. Runkkailuja toisensa perään ja väjlähtynyttä seksiä miehesi kanssa. Sitten 40v kriisissä tajuat, että ei tätä enää jaksa ja eroat. Mietit miksi olen runkkaillut 15 vuotta saadaksesi hyvää seksiä.
Silloin onkin sitten hyvä aika alkaa etsimään sitä kunnon panomiestä, joka tarjoaa niitä nautintoja. Paitsi, että ne kunnon panomiehet onkin varattuja. Jatkat siis runkkailujasi ja luulet edelleen, että se on parasta mitä kuvitella voi.
Tyttöraukka. Mutta ethän sä vielä voi ymmärtää, kun olet vielä lapsi. Kyllä asiat sullekin vielä selkenee. Toivottavasti ei vaan liian myöhään.
Runk runk vaan...
Leiki hei ennustajaa jollekin muulle...
Mä kyllä kerron sitten jos tarviin kaltaisesti setämiehen neuvoja joskus. (Eli en ikinä)
Mutta jaa toki viisauttasi vauva palstalla jos saat siitä elämääsi edes vähän sisältöä👍
Tsemppiä...Tämä palsta on pullollaan kaltaisia valittajia. Ollaan tyydytty huonoon ja sopimattomaan mieheen. Sitten ruikutetaan, kun mies on sellainen ja tällainen eikä tajua sitä ja tätä.
Olis sun iässä aika pitkälti samassa tilanteessa. Seksi ei sen aikaisen kumppanin kanssa ollut tyydyttävää. Onneksi olis sua viisaampi ja lopetin suhteen. Lähdin etsimään jotain parempaa.
Menee se elämä kai runkkaillessakin. Mielummin mä kuitenkin otan nautintoni panemalla kuin itseäni runkkaamalla. Mutta elämä on valintoja.
Pöljä! Ainoa joka valita oot sinä itse.
Luulis noin kovan panomiehen tekevän jotain muuta kuin täällä ruikuttavan 🤔Vai onko niin että ei oo muuta kovaa kuin puheet?
Niin se taitaa olla, surullista🥱🤭No toihan on ihan tyypillinen palsta-runkkari😅
Kehuu itseään ja haukkuu muita.
Ei mitenkään vakavasti otettava tyyppi, suhtaudutaan huumorilla ja ymmärryksellä.
Hyvä että saa jossain purkaa pahaa oloaan, vaikka vähän väärä paikka siihen toki tämäkin on.
M53Tyypillinen palstarunkkari.
Jos seksistä, puolisonsa kanssa parhaat kiksit saava on palstarunkkari, niin tarjoan sulle kaljat!
Seli, seli... sulla mitään seksiä ole😂
Täällä vaan uhoot ja kehuskelet.
Mee vaikka vessassa käymään ja eti pinseteillä sitä pientä ja ryppystä jota kukaan ei halua. Oisit poissa täältä edes hetken pilaamasta keskustelua.
Nyt on hyvä hetki huudattaa runkkareita, jotka eivät saa seksistä sitä mitä pitäisi. Teitä tuntuukin olevan ketjussa aika runsaasti. Valitkaa ne kumppaninne niin, että saatte itsellenne sopivan kumppanin. Mulla sellainen on ollut jo pitkän aikaa se sekös tuntuu kiukuttavan.
Se runkkailu tuottaa vain hetkellisen helpotuksen. Kunnollinen ja nautinnollinen seksi taas tarjoaa ihan muuta. Kokeilisit sinäkin sen ainaisen runkkaamisen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
Onnea ja kaikkea hyvää sulle ja miehellesiKiitos ja samoin sulle!
Onneksi mä tiedän itse parhaiten mitä omassa elämässä ja seksielämässä tapahtuu.
Ja vielä kerran voin sanoa että kaikki ymmärtää, seksi mieheni kanssa ei ole huonoa, päinvastoin.
Hän tyydyttää minut ja saan orgasmeja joka kerta hänen kanssaan ja siihen ei moni mies olekaan pystynyt aiemmassa elämässä ennen miestäni:)
Tykkään myös sooloseksistä ja tämä ei kai ole keneltäkään pois? Vai onko täällä joku?
N25
Seksi on hyvää mutta joudun runkkaamaan, jotta saan parhaat orkut. Miehenä en olisi kovin onnellinen. Tietääkö miehesi edes asian vai onko sen sun pikku salaisuus, mikä sitten jossain isossa riidassa vahingossa lipsahtaa suusta ulos?
Yli vuoden olen ollut runkkaamatta. Seksi puolison kanssa mahtavaa ja sitä on tarpeeksi.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
N25Seksi on hyvää mutta joudun runkkaamaan, jotta saan parhaat orkut. Miehenä en olisi kovin onnellinen. Tietääkö miehesi edes asian vai onko sen sun pikku salaisuus, mikä sitten jossain isossa riidassa vahingossa lipsahtaa suusta ulos?
Ei se mikään salaisuus ole, kyllä meillä seksistä ja toistemme haluista ja nautinnosta puhutaan ihan avoimesti.
Mieheni kanssa yhdessä hankittu seksileluja jotta voidaan nauttia yksin ja yhdessä.
Mieheni on paljon työmatkoilla (lentäjä) niin huomaavaisena miehenä hän ajattelee että pärjään myös silloin halujeni kanssa.
Ja tykkää myös katsella sitä mun "runkkailua"....jopa niillä työmatkoilla videopuhelun välityksellä 🤭
Joten älä huoli meillä on kaikki kunnossa, myös seksin suhteen 😊
N25
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä ikävä kyllä on sellainen tilanne että kaikista eniten vaimo antaa huomiota omalle kännykälle, siellä tuntuu olevan kaikki tärkeä elämässä.
Ehkä se meidän kadonnut seksielämäkin löytyy sieltä?
Onko muilla vastaavia kokemuksia että se puhelimen lääppiminen vie aikaa parisuhteelta? Näivettää ja ehkä lopulta jopa tuhoaa sen... itsestäni alkaa siltä tuntumaan.
Tuttu juttu, vaimo pitää sängyssä kädessä puhelinta ja minä kulliani!
Kyllä oma, tiukasti puristava käsi voittaa helposti löysän ja nihkeän pillun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47 kirjoitti:
N25Seksi on hyvää mutta joudun runkkaamaan, jotta saan parhaat orkut. Miehenä en olisi kovin onnellinen. Tietääkö miehesi edes asian vai onko sen sun pikku salaisuus, mikä sitten jossain isossa riidassa vahingossa lipsahtaa suusta ulos?
Ei se mikään salaisuus ole, kyllä meillä seksistä ja toistemme haluista ja nautinnosta puhutaan ihan avoimesti.
Mieheni kanssa yhdessä hankittu seksileluja jotta voidaan nauttia yksin ja yhdessä.
Mieheni on paljon työmatkoilla (lentäjä) niin huomaavaisena miehenä hän ajattelee että pärjään myös silloin halujeni kanssa.
Ja tykkää myös katsella sitä mun "runkkailua"....jopa niillä työmatkoilla videopuhelun välityksellä 🤭
Joten älä huoli meillä on kaikki kunnossa, myös seksin suhteen 😊N25
Kohta on pelikaani turbiinissa...
Ei oma käsi hyvää pimppiä voita, se on fakta. Joka toista sanoo, ei ole hyvää pimppiä saanut
Vierailija kirjoitti:
Ei oma käsi hyvää pimppiä voita, se on fakta. Joka toista sanoo, ei ole hyvää pimppiä saanut
Ei, mut huonon voittaa ihan helposti.
Kyllä runkkaaminen on ihan parasta!
Tuntuu että siihen en kyllästy ikinä.
Kyllä sauvaleikit vaan on parhautta kun mies on töissä ja lapset koulussa😊
Yksin monta tuntia aikaa, vain minä ja oma nautintoni....
Vierailija kirjoitti:
Saako tulla joskus katsomaan?
Lupaan etten häiritse tai ole tiellä!
Vierailija kirjoitti:
Sauvaleikit on parasta miehen kanssa kaksistaan.
Ketjua lukiessa ihmettelen, miten miehiä edes kehdataan haukkua runkkareiksi.
Lisäksi ihmettelen, että miesten runkkaus on pois naisilta, mutta naisten ei kai miehiltä.