Millaisia ajatuksia herättää eksien muistelu?
Tuli mieleeni tämä Mamban laulu, Valokuvat.
Itse en halua edes ajatella menneitä suhteita. Ne lähinnä inhottavat. Ei todellakaan mitään kaipuuta.
Ehkä siksi, että koin aina tulleeni lopulta väärinymmärretyksi, hyväksikäytetyksi. Siksi ei huvita muistella edes ns. hyviä aikoja, kun ne olivat oikeasti valhetta.
Kommentit (14)
Nostaa hymyn huulille, kun oli niin uskomatonta seksiä.
Hyviä. Minulla on kaksi eksää ja kumpikin on oikein mukavia miehiä. Eivät vain olleet minulle sopivia elämänkumppaneita pidemmän päälle. Toinen heistä on lasteni isä ja olemme tekemissä viikottain. Paljon helpompaa tulla toimeen nyt, kun emme enää ole parisuhteessaa.
Et halua edes ajatella menneitä suhteita, mutta teit kuitenkin aloituksen, jossa käsittelet nimenomaan menneitä suhteitasi :D
Vierailija kirjoitti:
Et halua edes ajatella menneitä suhteita, mutta teit kuitenkin aloituksen, jossa käsittelet nimenomaan menneitä suhteitasi :D
Koska tuo Mamban laulu tupsahti. Siinä syy. Laulu on sinänsä kiva.
Ap
Sellaisia että olipas tuhmaa olla exän kanssa puhelimessa kun samalla panin hänen bestistä, kiitos Satu ja Laura... M43
Häpeää, toivon etten olisi asettunut nähtäville mt-ongelmineni. Sentään kerrasta opin, että lusin tämän elämäni yksin.
Ei ole eksiä. Eikä kumppania, mutta jos olisi ja hän haaveilisi eksistään niin ei olisi ok. 🚩🚩🚩 Mennyt on mennyttä ja elämä on tässä ja nyt.
Kyllä menneitä voi muistella satunnaisesti. Kertoa vaikka jonkun hauskan sattumuksen johon ex liittyy. Kunhan ei elä menneessä ja turhia haikaile perään. Terveen ihmisen merkki että kykenee ymmärtämään että elämää ei voi pyyhkiä pois toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Nostaa hymyn huulille, kun oli niin uskomatonta seksiä.
Onkohan meillä sama ex?
Totta. Moni käytti tilaisuuden. Ja kaikki ei ollut kuten piti.