Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboitko mieluummin kuin harrastat seksiä puolisosi kanssa?

Vierailija
09.05.2023 |

Siinä kysymys miehille ja naisille.

Kommentit (316)

Vierailija
21/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä ikävä kyllä on sellainen tilanne että kaikista eniten vaimo antaa huomiota omalle kännykälle, siellä tuntuu olevan kaikki tärkeä elämässä.

Ehkä se meidän kadonnut seksielämäkin löytyy sieltä?

Onko muilla vastaavia kokemuksia että se puhelimen lääppiminen vie aikaa parisuhteelta? Näivettää ja ehkä lopulta jopa tuhoaa sen... itsestäni alkaa siltä tuntumaan.

Todellakin on! Ihan vastaavia,tekis mieli heittää avovaimon puhelin seinään jos sais vaikka hetkeksi huomiota itsekin.

Vierailija
22/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mies hyväilee puhelintaan ja minä itseäni. Näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, puhelin tappaa seksielämän ja sitten parisuhteen.

Itse erosin kun eukko röhnötti kaikki illat ja viikonloput puhelin kädessä sohvalla tai sängyssä.

En jaksanut enään katsella sitä.

Vierailija
24/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ehkä mieluummin mutta todella paljon kovemmat orgasmit tulee masturboimalla ja fantasioita miettimällä.

M33

Vierailija
25/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaa kyllä kanssa päähän että toi puhelin on meillä miehellä kädessä kans ihan joka paikassa nykyään, ruokapöydässä kun syödään, sängyssä kun ollaan menossa nukkumaan, kesken saunomistakin sitä pitää käydä tutkimassa. Ärsyttävää todellakin!

Ja on kyllä vähentänyt seksiä myös meillä toi miehen puhelimen hively.

N44

Vierailija
26/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtanut ja itsestään huolta pitämätön vaimoni ei ole enään vuosiin kiihottanut minua.

Makaa sohvalla herkkuja syöden ja lihoen, seksiä turha edes ehdottaa. Netflix ja karkkipussi vieneet voiton jo pidemmän aikaa.

Kuulostaa tutulta, meillä vaimo makaa sohvalla kanssa herkkuja syöden, nukahtaa karkki tai sipsipussinsa viereen, herää ja raahautuu sänkyyn ja seksistä turha edes haaveilla hänen kanssaan.

Valittaa vaan kuinka on aina niin väsynyt....

Tätä on jatkunut päivästä, viikosta ja vuodesta toiseen...

Itse n.40v mies ja olis kovat seksihalut ihan päivittäin, vit**taa ihan suoraan sanottuna ja paljon!

Täältä tulee sulle vertaistukea, juttusi oli ihan niinkuin omasta elämästäni!

Ainoa asia mikä mua pitää tässä surkeassa ja seksittömässä liitossa on lapset.

Seksiä vaimon kanssa vuoden aikana n.10 kertaa ja surkeaa sekin vähä nykyään.

Runkattua tulee päivittäin kun seksihalut on niin kovat itsellä edelleen, pettää en ole viitsinyt vaikka tilaisuuksia olisi ollut, nyt oon niin turhautunut ja puutteessa että kynnys siihenkään ei ole kovin korkealla enään.

M41

Vierailija
27/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on, mies on viikot aina toisella puolella Suomea töissä ja mulle ei todellakaan riitä että saan seksiä pelkästään viikonloppuisin.

Melkein joka ilta on omaa kivaa kun saan lapset nukkumaan 😊

Vierailija
28/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka nalkuttaa ja pihtaa.

Todennut jo vuosia sitten että helpompi kun runkkaa, tyhjän saa pyytämättäkin.

M52

Vierailija
29/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi tapahtua raiskaus että vaimolta nykyään sais seksiä.... eli omalla kädellä oman tarpeen mukaan. Tylsää mutta totta.

Vierailija
30/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi panemassa exäänsä kun meillä ei mukamas ollut riittävästi seksiä.

Siitä lähtien oon pelkästään masturboinut, pankoot sitä exäänsä niin paljon kuin haluaa, multa on ihan turha kysyä. Enään ikinä.

Vierailija
31/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien oon pelkästään masturboinut, pankoot sitä exäänsä niin paljon kuin haluaa, multa on ihan turha kysyä. Enään ikinä.

Siinäs näät,oisit antanut ajoissa ja kunnolla.

Nyt jäät kokonaan ilman.

Miehellä on tarpeensa ja kyllä se jotenkin ne tyydyttää.

Vierailija
32/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on kun muija pihtaa ja kokoajan panettaa varsinkin näin keväällä!

Vierailija
33/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta käyn panemassa erästä lähellä asuvaa yh-äitiä kun oma vaimo alkaa liikaa hiveleen puhelimen näyttöä.

Elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
34/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin masturboin koska se yksinkertaisesti vaan tuntuu paremmalta, seksiä harrastetaan myös mieheni ja kivaa sekin toki mutta kun haluan oikeasti todella nauttia niin teen sen ihan itsekseni.

N34

Vierailija
35/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö oppinut mitään?

Kyllä mies halunsa aina jossain tyydyttää jos ei kotona onnistu.

Mutta masturboi vaan...tuskin se miehes enään seksiä sun kanssa kaipaakaan kun muualtakin saa ja luultavasti parempaa ja riittävästi.

Vierailija
36/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea seksi on makuja, hajuja, kosketusta, lämpöä, läheisyyttä. Kokonaisvaltaista elossa olemista, oman itsen jakamista toiselle ja toisen vastaanottamista.

Oma kiva on vain paineiden purkamista. Tylsä homma joka täytyy tarvittaessa tehdä.

Vierailija
37/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea seksi on makuja, hajuja, kosketusta, lämpöä, läheisyyttä. Kokonaisvaltaista elossa olemista, oman itsen jakamista toiselle ja toisen vastaanottamista.

Oma kiva on vain paineiden purkamista. Tylsä homma joka täytyy tarvittaessa tehdä.

Ei sen tarvitse tylsää olla😊

Vierailija
38/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen paha juttu että oman käden kanssa kiihotun mutta vaimon kanssa en...

Runkkailen siis ihan mielelläni, vaimo voi katsoa vaikka Salkkareita ja juoda lonkeroa sillä välin. Ja niinhän se usein tekeekin.

Vierailija
39/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä ikävä kyllä on sellainen tilanne että kaikista eniten vaimo antaa huomiota omalle kännykälle, siellä tuntuu olevan kaikki tärkeä elämässä.

Ehkä se meidän kadonnut seksielämäkin löytyy sieltä?

Onko muilla vastaavia kokemuksia että se puhelimen lääppiminen vie aikaa parisuhteelta? Näivettää ja ehkä lopulta jopa tuhoaa sen... itsestäni alkaa siltä tuntumaan.

Ihan vastaavia...ei pysty edes sanoin kuvailemaan sitä vit*tuksen ja panetuksen sekoitusta joka elämässäni vallitsee joka päivä.

M38

Vierailija
40/316 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se "seksikumppani" taas nukkuu sohvalla. Eli omalla kädellä taas tyydytys tänäänkin, niinkuin melkein aina.

N44