Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä on - ihastuin 40 vuotiaana ekaa kertaa elämässäni alat alta meiningillä ja tuntuu, että olen löytänyt elämäni miehen

pasmat miksissä
08.05.2023 |

Olen ollut ns. realistinen, tasapainoinen ja jalat maassa ihminen aina ja nyt minulle on sattunut maailman luokan ihme. Olen ihastunut muutamassa viikossa yhteen mieheen ihan tyystin ja jotenkin jo toisella tapaamiskerralla tuli tunne, kun häntä katsoin, että tuossa on minun tuleva aviomies. Siis minä, joka on aika kriittinen ja vaativa näissä hommissa.

Mitä ihmettä tämä on ja tuleeko oikeasti tämmöinen tunne, jos se oikea on tullut eteen? En ikinä ole tämmöistä tunnetta kokenut, sillä olen aina rauhassa katsellut ja tunnustellut. Moni asia, mikä parisuhteessa pitää natsata, natsaa. Vasten kaikkia nyrkkisääntöjä olemme nähneet useampaan kertaan molempien lapsetkin (ensimmäistä kertaa vain viikko tutustumisesta) ja tehty tavallisia koti- ja perheaskareita siirappihommien välissä. Oltu toistemme tykönä paljon yötä.

Olen siis ollut aikoinani pitkässä suhteessa, naimissa ja seurustellut myös lyhyempiä suhteita. Törmäsin tähän mieheen sattumalta ilman, että olisin varsinaisesti suhdetta erityisemmin edes kaivannut, ehkä jopa ajattelinkin, että sinkkukesä olisi ollut jees.

Suhde on edennyt niin rytinällä ja suurilla tunteilla, että hirvittää, onko tämä tottakaan. Onko ns. järki-ihmiset koskaan törmänneet tähän ilmiöön ja miten teille kävi?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
2/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti tutkani piippaa ja lujaa.

Voitko kertoa tarkemmin, miten tutustuitte ja rakkauspommittaako mies siis sinua?

Mikä on miehen parisuhdehistoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen salamarakastuminen tuli minullekkin, on tullut kolme kertaa elämäni aikana ja olen 40 plus ikäinen.

Viimeisin tällainen paljastui narsistiksi. Luulin, että hän olisi elämäni mies, jonka kanssa olisin loppuelämäni. Hän osasi vetää oikeista naruista alussa, puhua ja käyttäytyä pyörryksiin. Sain yltiöpalttisesti huomiota.

Mutta. Hän pyöritti ohellani monia muitakin naisia. Kammottava tapaus.

Vierailija
4/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut aikoinaan naimisissa n. 20v ja eronnut, kun rouva petti. Sen jälkeen ollut lyhyempiä suhteita (kuitenkin vuosia) ja väleissä exiensä kanssa. Ollut vajavan vuoden itsekseen ja nyt tämä.

Vierailija
5/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 50v kun rakastuin, enemmän kuin koskaan. Mies paljastui narsistiksi. Turvakodin kautta pääsin lähtemään

Vierailija
6/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kuluttua esittelitte jo lapsenne toisilleen?

Parissa viikossa olet jo yltiöpäisen rakastunut?

Anteeksi, mutta kuulostaa täysin narskun rakkauspommitusvaiheelta.

Ois kiva kuulla miehen historiaa, miksi on eronnut, kun on kerta vielä alaikäiset lapsetkin.

Vierailija
7/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ollut aikoinaan naimisissa n. 20v ja eronnut, kun rouva petti. Sen jälkeen ollut lyhyempiä suhteita (kuitenkin vuosia) ja väleissä exiensä kanssa. Ollut vajavan vuoden itsekseen ja nyt tämä.

Ettei vaan olis mun exä??? Alkaako nimi A:lla?

Vierailija
8/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies oli noin 20 vuotta naimisissa ja sen jälkeen on ollut vuosia eri suhteissa?

Mies on pakostikin yli 45-vuotias siis? Lapset ovat vielä alaikäisiä?

Oletko varma, ettei mies pettänyt vaimoaan tuossa 20 vuoden suhteessa?

Vierailija
9/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olis mun exä??? Alkaako nimi A:lla?

:D

Vierailija
10/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hetkestä, mutta pidä ne jalat korkeintaan sentin korkeudella maasta. Aika näyttää. Hyvältä tuo kuulostaa.

Vierailija
11/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies paljon pois omissa menoissaan, eikä kuitenkaan kerro missä on aikaansa viettänyt?

Vierailija
12/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuman kautta muutama tuttuni tietää tämän ihmisen historian ja entisen vaimon, eikä luurankoja pitäisi olla kaapissa.

Vierailija
13/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on metka aivokemiallinen häiriö tuo ihastuminen. Toisessa näkee vain hyvät puolet ja täydellisyyden. Jos oikein sitä järjellä itselleen palastelee, niin voi löytää myös niitä "huonoja" puolia, että joku asia varmaan alkaa ärsyttämään tulevaisuudessa, mutta ei sitä tunnetta voi silti estää. Illat menee youtubessa kuunnellessa Bon Jovin bed of Roses -kappaletta ja tulee haaveiltua samaan aikaan kaikesta mahdollisesta yhteisestä. Kuten sanoin: se on aivokemiallinen häiriötila. Aivot haluaa nähdä asian vain yhdellä tavalla. Ja tuo häiriötila voi kestää suhteellisen pitkäänkin, jopa vuoden. Se on hienoa aikaa jos voi aloittaa parisuhteen. Omalla tavallaan ikävää, jos suhdetta ei voi saada (toinen esim. varattu). Lopulta kuitenkin häiriötila aivoissa palautuu. Sitten alkaa ärsyttämään se toisen oluen juonti perjantaisin, lattialle jätetyt likaiset bokset ja ikuinen auton rassaus tallillaan. Ei se tietenkään inhoksi muutu, en sitä tarkoita, mutta kyllä ne kuuluisat vaaleanpunaiset silmälasit sitten katoaa.

Vierailija
14/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa tarkemmin, miten tutustuitte ja rakkauspommittaako mies siis sinua?

Onko rakkauspommitus aina narsismia?

Mitä parisuhdehistoria kertoo?

Entä jos on mies, joka rakkauspommittaa, hellii ja huomioi. Aikanaan ollut naimisissa ja on lapsia (joiden kanssa väleissä, exään ei), sen jälkeen vain lyhyitä suhteita. Liian hyvää ollakseen totta? Mistä sen tietää? Varoitusmerkit?

Vierailija
15/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on mies, joka rakkauspommittaa, hellii ja huomioi. Aikanaan ollut naimisissa ja on lapsia (joiden kanssa väleissä, exään ei), sen jälkeen vain lyhyitä suhteita. Liian hyvää ollakseen totta? Mistä sen tietää? Varoitusmerkit?

Mulla on just tuollainen suhde. Ei olisi voinut tietää mistään. Totuus alkoi paljastua vasta 1,5 vuoden jälkeen, kun muutimme yhteen asumaan. Olen jälkikäkäteen jutellut miehen exien kanssa, tavallisia täyspäisiä naisia hekin ja samaan lankaan menivät. Aivan ihana ja täydellinen mies, sen ekan vuoden

Vierailija
16/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteen alussa et voikaan tietää, onko mies narsisti vai normaali mies.

Varoitusmerkkejä on kyllä yleensä liian nopea eteneminen ja ylenpalttinen rakkauspommitus. Ja just tuo liian hyvää ollakseen totta.

Joskus vain aika paljastaa, onko kyseessä normaali mies, vai onko kyseessä narsistityyppinen rakkauspommittaja, jonka pitää saada uhri nopeasti koukkuun, jotta pystyy pudottamaan sen maskinsa. Se feikkaaminen kun käy raskaaksi ajan myötä.

Tässä tapauksessa varoitusmerkki voisi olla, että exään ei ole väleissä. Miksi ei ole, on kuitenkin yhteiset lapsetkin. Toinen varoitusmerkki on tuo aivan liian nopea eteneminen ja sinun koukuttaminen. Lapsetkin jo tutustutettu viikon tuntemisen jälkeen, hei haloo nyt!

Ja mihin nämä lyhyet suhteet ovat kaatuneet avioliiton jälkeen?

Vierailija
17/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just tuollainen suhde. Ei olisi voinut tietää mistään. Totuus alkoi paljastua vasta 1,5 vuoden jälkeen, kun muutimme yhteen asumaan. Olen jälkikäkäteen jutellut miehen exien kanssa, tavallisia täyspäisiä naisia hekin ja samaan lankaan menivät. Aivan ihana ja täydellinen mies, sen ekan vuoden

Millainen totuus alkoi paljastua? Oliko mies siis sarjapettäjä? Hänellä oli muita naisia selkäsi takana? Miten eronne tapahtui?

Vierailija
18/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-kymppinen eukko jolla takana avioliitot ja lapsenteot ja NYT vasta ns. osuu kohdalle? Lienet esivaihdevuosien höyryissä. Tai sitten olet koko elämäsi tyytynyt täyteen paskaan noin niinkuin suhteiden kannalta. 

Vierailija
19/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama. Ei ole vielä viiden vuoden jälkeen paljastunut narsistiksi, mutta toisaalta hälytysmerkkejäkään ei ole ollut: eksästään puhui neutraalisti, ei halunnut edetä liian nopeasti, halusi myös omaa tilaa ym.

Vierailija
20/103 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut naimisissa, lyhyemmissä suhteissa ja ajattelit että sinkkukesä voisi olla jees. Oletko koskaan ollut yksin? Kuinka monta miestä olet lapsillesi jo esitellyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme