Maisterihaku 2023 tulokset
Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?
Kommentit (426)
Ei oo palkkeja ainakaan Helsingiltä vielä
Itä-Suomessa näkyy lisätiedoissa 8 varasija. Liikkuuko varasijat näissä maisterihaussa, onko mitään mahdollisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomessa näkyy lisätiedoissa 8 varasija. Liikkuuko varasijat näissä maisterihaussa, onko mitään mahdollisuuksia?
Joissain liikkuu ja joissain ei. Joissain ei oo varasijoja käytössä ollenkaan. Näkee opintopolusta.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityön maisterihaussa ei näy vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin. Katso Vipusesta onko aiempina vuosina ollut paikan skipanneita.
Itse olin viime vuonna itä-suomeen varasijalla 10. Muistaakseni ei liikkunut silloin yhtään. Maisterihaussa oman kokemuksen perusteella ehkä varasijalta 1 ja 2 voi päästä sisään.
Näky heti edellisen viestin jälkeen, eli sisällä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis missä?
Onko kukaan saanut tietoa vielä Vaasasta tai Tampereen suunnilta tai edes lisätietopalkkia? Milloinhan näistä on tuloksia odotettavissa?
Mulle tuli Kokkolasta sosiaalityön maisteri nyt(eli jyväskylän yliopisto). 81. Varasijalla😅
Tampere, ei mitään- edes palkkeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että ne aiempien vuosien skipanneet ovat hakeneet uudestaan samoja paikkoja?
Mulla tosiaan tuli lisätietoja palkki ja pari tuntia myöhemmin tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että ne aiempien vuosien skipanneet ovat hakeneet uudestaan samoja paikkoja?
Tä? Ei vaan että saa osviittaa siitä, kuinka moni ko. maisteriohjelmaan hakenut yleensä skippaa sen. Mitä olen maisteriohjelmia katsonut niin aika poikkeuksellista se on, yleensä haetaan kai vain yhteen ja otetaan se vastaan jos sisään päästään.
Tampere taitaa olla viimeisempien joukossa :-(
Haluun fiilistellä muita. Minne pääsitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis missä?
Ah sori! Siis avoimen väylässä pääsin sosiaalityöhön Lappiin
Tampereelta on kyllä tullut tosi monelle alalle palkit tänään, myös maistereihin. Te, joilta palkit puuttuu, mihin olette hakeneet? Pelkkä yliopisto ei paljon kerro :D
Yhteiskuntatutkimusta (sosiologia&sosiaalipsykologia) Tampereelle.
Journalismin maisteri Tampereella, ei näy.
Kyllä siihen kannattaa niin asennoitua, vaikkei helppoa olekaan. Loppusuoralla ollaan jo silti!