Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisterihaku 2023 tulokset

Vierailija
08.05.2023 |

Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?

Kommentit (426)

Vierailija
61/426 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti käydä ihan mielenkiinnosta katsomassa tuota koodia ja itselläni lukee 1 hakutoiveen kohdalla " -valintatila" ja lopuissa 5 kohdalla " ei hyväksytty" .

Epäilen että tuloksia ei ole vielä sinne päivitetty ja näyttää niin sanotusti oletus lähtötilaa. Ja eka tulos päivittyy sen mukaan kun tuloksia tulee.

Tai sitten ne siellä jo on ja olen pääsemässä 1 hakutoiveeseen. Tiiä häntä. Osaako joku it tyyppi suomentaa tuon

Auttaisi arvailuissa, jos tietäisi mitä hakukohteesi ovat (amk/maisterihaku/kandi+maisteri/joku muu) ja onko minkään niistä tietoja vielä julkaistu? Entä oliko sinulla ennen kohdekohtaisia tietoja kohta allResultsAvailable ?

Tosiaan. Tampereelle maisteri, laskista. Virallisesti ei ole vielä mitään ilmoitettu. Tuota allresults juttua en muute huomannu.

Mitä ne 5 muuta on ja onko toi maisteri ykkösenä? Haen siis sitä, että pystytkö vertailemalla tai muutoin päättelemään onko sun ne kaikki ei-hyväksytty -tulokset oikeasti jo käsiteltyjä hakutuloksia odottamassa julkaisua. Siihen liittynee se allResultsAvailable - jos sitä ei ole niin mutuilisin että ainakin osa tuloksistasi puuttuu kokonaan, eikä ole vain piilotettuna.

Ja edelleen korostan: tämä kaikki on vain mutuilua ja puolivalistunutta arvailua.

Ne on myös maisterihakuun, eikä niistäkään ole tietoa tullut. Tampereelle ja vaasaan hain, laskista, johtamista, taloustiedettä. Kävin vielä uudestaan tuota möyhimässä ja ei siellä näy vielä oikeita tuloksia. Eli on niin sanotusti alkutilassa ja tuo ei hyväksytty on oletusarvona. Eli ei minulla ainakaan näe vielä mitään ja veikkaan ettei muillakaan. Pakko vain odottaa vielä, vaikka se turhauttaakin.

Itse hain amk papereilla 4,48 keskarilla ja 5 opparilla niin hiukan jännittää miten käy.

Tulisi nyt edes ennen juhannusta jotain tietoa.

Vierailija
62/426 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietojärjestelmätiede maisterihaku, Jyväskylä, Vaasa ja Turku ei mitään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku vaikenee edelleen. Ilmeisesti menee juhannuksen jälkeiselle ajalle...

Vierailija
64/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere, yhteiskuntatutkimus. Ilmeisesti viime vuonna tulokset tuli ennen juhannusta torstaina. Pettynyt olen, jos nyt joudutaan odottelee juhannuspyhien ohi.

Kellään tietoa opintopolun päivittelystä? Päivitetäänkö se aamuisin vai iltapäivällä ?

Vierailija
65/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampere, yhteiskuntatutkimus. Ilmeisesti viime vuonna tulokset tuli ennen juhannusta torstaina. Pettynyt olen, jos nyt joudutaan odottelee juhannuspyhien ohi.

Kellään tietoa opintopolun päivittelystä? Päivitetäänkö se aamuisin vai iltapäivällä ?

Eikös se tyyliin päivittynyt aamuisin ja alkuiltaisin? Muistaakseni 8.00 ja 20.00. Voin olla toki väärässäkin.

Vierailija
66/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaihtoehto 2 johon pääsin (yamk) päivittyi n. klo 11 muutama viikko sitten. Otappa noista päivittely aikatauluista sitten selvää. Toki voihan se olla, et on klo 8 päivitetty, mut siirtymä sivustolle etenee viiveellä?

Vierailija
67/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se tyyliin päivittynyt aamuisin ja alkuiltaisin? Muistaakseni 8.00 ja 20.00. Voin olla toki väärässäkin.

Kai se opintopolku päivittyy reaaliaikaisesti, mutta sähköpostiviestejä sieltä lähtee vain 2 kertaa vuorokaudessa:

https://opintopolku.fi/konfo/fi/sivu/usein-kysyttya-korkeakouluun-hakem…

Tuleeko sähköpostiin ilmoitus, kun tulos valmistuu?

Sähköpostia yksittäisestä tulosten julkaisusta ei lähde. Saat viestin siitä, jos sinulla on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Tällaiset viestit lähetetään kaksi kertaa vuorokaudessa (klo 8 ja klo 20). Jos olet ehtinyt ottaa paikan vastaan ennen kuin automaattiviesti lähetetään, et saa asiasta sähköpostiin ilmoitusta.

Vierailija
68/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee koodissa yhteenkirjotettuna vaan että All Applications Fetched, ei sanota missään sanaa results, selkeätä on varmaan se, että tuloksia ei oo mun silmille ainakaan nähtävissä. Yritän lohduttaa itteeni sillä, että kävi miten kävi nyt on jo loppusuora odotteluakin. Jos sitä reilut pari viikkoa vielä jaksais harhauttaa itteään keskittymään johonkin muuhun, kun kerran jo kolmisen kuukautta on enemmän tai vähemmän niin tehnyt. Silti se kun joka päivä todennäköisyys nousee sille, että tulokset voi tulla tekee sen jatkuvan apina-aivoisen odottelutilan kaikkiin päiviin, vaikka kuinka koittas teeskennellä muuta. Saan vähän voimaa siitä, että joku muukin jossain kuumottelee samaa asiaa just nyt. - HY-sotemaisteriodottelija

Vierailija
69/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee koodissa yhteenkirjotettuna vaan että All Applications Fetched, ei sanota missään sanaa results,

Tämä on varmasti parempi merkki kuin se minun allResultsAvailable. Eli sinulla ei oikeasti vielä tuloksia olekaan. En olisi tuon perusteella huolissani, olet todennäköisesti vielä haussa mukana.

Vierailija
70/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee koodissa yhteenkirjotettuna vaan että All Applications Fetched, ei sanota missään sanaa results, selkeätä on varmaan se, että tuloksia ei oo mun silmille ainakaan nähtävissä. Yritän lohduttaa itteeni sillä, että kävi miten kävi nyt on jo loppusuora odotteluakin. Jos sitä reilut pari viikkoa vielä jaksais harhauttaa itteään keskittymään johonkin muuhun, kun kerran jo kolmisen kuukautta on enemmän tai vähemmän niin tehnyt. Silti se kun joka päivä todennäköisyys nousee sille, että tulokset voi tulla tekee sen jatkuvan apina-aivoisen odottelutilan kaikkiin päiviin, vaikka kuinka koittas teeskennellä muuta. Saan vähän voimaa siitä, että joku muukin jossain kuumottelee samaa asiaa just nyt. - HY-sotemaisteriodottelija

Mulla lukee kans toi sama. Tampere, Yhteiskuntatutkimus

Vierailija
71/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko teillä Vipunen vai onko se kaatunut?

Vierailija
72/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AllApplicationsFetched täälläkin. Valintatila: kesken (kaikissa)

Vierailija
73/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AllApplicationsFetched täälläkin. Valintatila: kesken (kaikissa)

Tajusin, että te katsottekin sieltä linkin kautta, siellä minullakin näkyy tuo. Itse olen koko ajan puhunut sivun lähdekoodista selaimen konsolissa.

Vierailija
74/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ApplicationsFetched:True näin lukee. Tuskin siis merkitystä. Tietoja ei oo viel syötetty. Varmaan sitkun syöttävät niin sit ne tulee samalla kertaa opintopolkuunkin

Vierailija
75/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommosta temppua en osaakaan

Vierailija
76/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelle oli DI-puolen hakuun tullut lisätietopalkki äsken! Lähdekoodiin ilmestynyt myös valintatapajono-ID. Jos huomenissa tärppäis.

Vierailija
77/426 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin yliopisto on laittanut näkyviin sosiaalityön maisterihakuun lisätietopalkin nyt iltapäivän aikana.

Vierailija
78/426 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapin yliopisto on laittanut näkyviin sosiaalityön maisterihakuun lisätietopalkin nyt iltapäivän aikana.

Myös Itä-Suomi ja Jyväskylä olivat ilmestyneet!

Vierailija
79/426 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-suomi laittanut myös lisätietopalkin, mutta siitä ei selviä mitään. Lukeeko teillä muilla jotain siinä? Minulla näkyy vain opiskelijavalinta kesken.

Vierailija
80/426 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljalleen alkaa tuntua siltä et meneekö sittenkin juhannuksen yli... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi