Maisterihaku 2023 tulokset
Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?
Kommentit (426)
Tietojärjestelmätiede maisterihaku, Jyväskylä, Vaasa ja Turku ei mitään..
Turku vaikenee edelleen. Ilmeisesti menee juhannuksen jälkeiselle ajalle...
Tampere, yhteiskuntatutkimus. Ilmeisesti viime vuonna tulokset tuli ennen juhannusta torstaina. Pettynyt olen, jos nyt joudutaan odottelee juhannuspyhien ohi.
Kellään tietoa opintopolun päivittelystä? Päivitetäänkö se aamuisin vai iltapäivällä ?
Vierailija kirjoitti:
Tampere, yhteiskuntatutkimus. Ilmeisesti viime vuonna tulokset tuli ennen juhannusta torstaina. Pettynyt olen, jos nyt joudutaan odottelee juhannuspyhien ohi.
Kellään tietoa opintopolun päivittelystä? Päivitetäänkö se aamuisin vai iltapäivällä ?
Eikös se tyyliin päivittynyt aamuisin ja alkuiltaisin? Muistaakseni 8.00 ja 20.00. Voin olla toki väärässäkin.
Minulle vaihtoehto 2 johon pääsin (yamk) päivittyi n. klo 11 muutama viikko sitten. Otappa noista päivittely aikatauluista sitten selvää. Toki voihan se olla, et on klo 8 päivitetty, mut siirtymä sivustolle etenee viiveellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se tyyliin päivittynyt aamuisin ja alkuiltaisin? Muistaakseni 8.00 ja 20.00. Voin olla toki väärässäkin.
Kai se opintopolku päivittyy reaaliaikaisesti, mutta sähköpostiviestejä sieltä lähtee vain 2 kertaa vuorokaudessa:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/sivu/usein-kysyttya-korkeakouluun-hakem…
Tuleeko sähköpostiin ilmoitus, kun tulos valmistuu?
Sähköpostia yksittäisestä tulosten julkaisusta ei lähde. Saat viestin siitä, jos sinulla on opiskelupaikka vastaanotettavissa. Tällaiset viestit lähetetään kaksi kertaa vuorokaudessa (klo 8 ja klo 20). Jos olet ehtinyt ottaa paikan vastaan ennen kuin automaattiviesti lähetetään, et saa asiasta sähköpostiin ilmoitusta.
Mulla lukee koodissa yhteenkirjotettuna vaan että All Applications Fetched, ei sanota missään sanaa results, selkeätä on varmaan se, että tuloksia ei oo mun silmille ainakaan nähtävissä. Yritän lohduttaa itteeni sillä, että kävi miten kävi nyt on jo loppusuora odotteluakin. Jos sitä reilut pari viikkoa vielä jaksais harhauttaa itteään keskittymään johonkin muuhun, kun kerran jo kolmisen kuukautta on enemmän tai vähemmän niin tehnyt. Silti se kun joka päivä todennäköisyys nousee sille, että tulokset voi tulla tekee sen jatkuvan apina-aivoisen odottelutilan kaikkiin päiviin, vaikka kuinka koittas teeskennellä muuta. Saan vähän voimaa siitä, että joku muukin jossain kuumottelee samaa asiaa just nyt. - HY-sotemaisteriodottelija
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee koodissa yhteenkirjotettuna vaan että All Applications Fetched, ei sanota missään sanaa results,
Tämä on varmasti parempi merkki kuin se minun allResultsAvailable. Eli sinulla ei oikeasti vielä tuloksia olekaan. En olisi tuon perusteella huolissani, olet todennäköisesti vielä haussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee koodissa yhteenkirjotettuna vaan että All Applications Fetched, ei sanota missään sanaa results, selkeätä on varmaan se, että tuloksia ei oo mun silmille ainakaan nähtävissä. Yritän lohduttaa itteeni sillä, että kävi miten kävi nyt on jo loppusuora odotteluakin. Jos sitä reilut pari viikkoa vielä jaksais harhauttaa itteään keskittymään johonkin muuhun, kun kerran jo kolmisen kuukautta on enemmän tai vähemmän niin tehnyt. Silti se kun joka päivä todennäköisyys nousee sille, että tulokset voi tulla tekee sen jatkuvan apina-aivoisen odottelutilan kaikkiin päiviin, vaikka kuinka koittas teeskennellä muuta. Saan vähän voimaa siitä, että joku muukin jossain kuumottelee samaa asiaa just nyt. - HY-sotemaisteriodottelija
Mulla lukee kans toi sama. Tampere, Yhteiskuntatutkimus
Toimiiko teillä Vipunen vai onko se kaatunut?
AllApplicationsFetched täälläkin. Valintatila: kesken (kaikissa)
Vierailija kirjoitti:
AllApplicationsFetched täälläkin. Valintatila: kesken (kaikissa)
Tajusin, että te katsottekin sieltä linkin kautta, siellä minullakin näkyy tuo. Itse olen koko ajan puhunut sivun lähdekoodista selaimen konsolissa.
ApplicationsFetched:True näin lukee. Tuskin siis merkitystä. Tietoja ei oo viel syötetty. Varmaan sitkun syöttävät niin sit ne tulee samalla kertaa opintopolkuunkin
Tampereelle oli DI-puolen hakuun tullut lisätietopalkki äsken! Lähdekoodiin ilmestynyt myös valintatapajono-ID. Jos huomenissa tärppäis.
Lapin yliopisto on laittanut näkyviin sosiaalityön maisterihakuun lisätietopalkin nyt iltapäivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Lapin yliopisto on laittanut näkyviin sosiaalityön maisterihakuun lisätietopalkin nyt iltapäivän aikana.
Myös Itä-Suomi ja Jyväskylä olivat ilmestyneet!
Itä-suomi laittanut myös lisätietopalkin, mutta siitä ei selviä mitään. Lukeeko teillä muilla jotain siinä? Minulla näkyy vain opiskelijavalinta kesken.
Hiljalleen alkaa tuntua siltä et meneekö sittenkin juhannuksen yli... :(
Ne on myös maisterihakuun, eikä niistäkään ole tietoa tullut. Tampereelle ja vaasaan hain, laskista, johtamista, taloustiedettä. Kävin vielä uudestaan tuota möyhimässä ja ei siellä näy vielä oikeita tuloksia. Eli on niin sanotusti alkutilassa ja tuo ei hyväksytty on oletusarvona. Eli ei minulla ainakaan näe vielä mitään ja veikkaan ettei muillakaan. Pakko vain odottaa vielä, vaikka se turhauttaakin.
Itse hain amk papereilla 4,48 keskarilla ja 5 opparilla niin hiukan jännittää miten käy.
Tulisi nyt edes ennen juhannusta jotain tietoa.