Maisterihaku 2023 tulokset
Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?
Kommentit (426)
Mulla on Helsingin yliopisto, humanistinen tiedekunta (maisteri). Ei näy vielä yhtään mitään. Onko edes järkevää tarkistaa monta kertaa päivässä? Tuleeko se tieto sinne vain 2 kertaa päivässä - aamulla/illalla vai myös päivän aikana?
Tiedot päivittyy kun joku ihminen niitä päivittää. Sähköpostit lähtee automaattisesti kaksi kertaa päivässä.
Siis tuntuu, että noi lisätietopalkit ois ollu jo ikuisuuden, vaikka ollu vasta päivän...
Itse mietin että tulisi edes ne palkit, niin kokisi jotain edistystä
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin että tulisi edes ne palkit, niin kokisi jotain edistystä
Tämäpä tämä, näkymä on näyttänyt samalta sieltä maaliskuusta lähtien. Muutokset olisi tervetulleita.
Mikä siinäkin on että palkit ilmestyy ennen oikeita tietoja ja että ensin pitää odottaa palkkeja, vasta sitten tietää et tietoja on lähiaikoina tulossa? Miksi ne ei vaan laita niitä tietoja kerrallaan sinne järjestelmään vai eteneekö tieto jotenkin viiveellä. Kylläpä turhauttaa.
Nyt tulee sitte päiviteltyy tätä sivua samalla tavalla ku opintopolkua, ku kiinnostaa että millon ne palkit tulee mihinki :D Vähän varianssia elämään!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee sitte päiviteltyy tätä sivua samalla tavalla ku opintopolkua, ku kiinnostaa että millon ne palkit tulee mihinki :D Vähän varianssia elämään!
Eipä ole niin yksinäistä odottaa! Ja tätä on helpompi seuratakin kun ei tarvitse kirjautua aina uudelleen. Uskon ja toivon, että täältä löytyy tieto heti kun jossain jotain tapahtuu 😄
Samaa mieltä! Vertaistuessa on voimaa :D
Åbo Akademiin tuli hyväksyntä farmasian pääsykokeen perusteella, Helsinkiin ei vielä. Jännittää...
No nyt olen käynyt viimeisen kerran tälle iltaa opintopolussa, ei muutosta. :D Saa nähdä tuleeko huomenna mitään uutta auringon alla.
Kyllä on kiva tietää, ettei ole ainut kärsimätön. Ja lohduttaa, että joku on jo saanut tiedon jostain 😊
Kauppiksen maisteri Pori ja Vaasa, ei savumerkkiäkään. Varmaan menee juhannuksen jälkeen 😩
Tarkistin viime vuoden lähdekoodista vähän juttuja tässä aikani kuluksi :D Tampereen yliopisto kyseessä siis. Sosiaalipolitiikan osalta "viimeisinHakemuksenTilanMuutos":"2022-06-23T03:43:02Z" ja sosiologiassa "viimeisinHakemuksenTilanMuutos":"2022-06-22T03:36:20Z".
Whatsapp-viesteistä taas etsin, että 22.6. oon sanonut palkkien ilmestyneen (en muista oliko molemmat alat vai vaan toinen) ja 23.6. että en päässyt.
Juhannusta edeltävät keskiviikko ja torstai nuo em. päivät. Että on se saatana jossei ne tulokset nyt huomenna ilmesty :D Juhannus pilalla jne.
Minäkin kävin vielä katsomassa. Tampere yhteiskuntatutkimus, ei merkkiäkään. Kivaa yhteisöllisyyttä tosin täällä palstalla kun jaamme samaa tuskaa. Luotan siihen, et huomenna tulisi tieto.
Ketkä yliopistoissa näitä maisterihaun opiskelijavalintoja tekee, esim motivaatiokirjeen perusteella? Kuka niitä arvioi?
Ehkä me Tampereen odottajat saamme sitten huomenna ihastella palkkia ja toivottavasti vielä tulostakin!
Tietääkö kukaan, mihin aikoihin HY:n sosiaalitieteiden maisterihaun tuloksia tuli viime vuonna..? :)
Vierailija kirjoitti:
Ketkä yliopistoissa näitä maisterihaun opiskelijavalintoja tekee, esim motivaatiokirjeen perusteella? Kuka niitä arvioi?
Tämä minuakin kiinnostaisi. Ja koska olen jo ihan varma, etten tule valituksi, haluaisin tietää kaikkien osa-alueiden pisteet. Tietääpä sitten, kannattaako edes yrittää hakea uudelleen.
Vaikuttaisi siis siltä että koko yhteiskuntatutkimus Tampereella on vielä jopa palkittomassa tilassa. Mitään ei näy myöskään nuorisotyö ja nuorisotutkimuksen suuntauksessa.