Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisterihaku 2023 tulokset

Vierailija
08.05.2023 |

Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?

Kommentit (426)

Vierailija
281/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ketjuun! Kaffet keitetty, Opintopolkuun kirjauduttu ja sitten taas maanista tämän ketjun ja Jodelin seuraamista. Jos ei tänään tule valtsikan maisterit niin minulta lähtee järki.

Huomenta ja tsemppiä päivään! Mulla menee hermot omaan malttamattomuuteen ja oon vannonut, että tänään keskityn muihin juttuihin ja teen jotain järkevää. Selvästi sujuu hyvin, ku täällä olen :D

Tulis ne tulokset, niin vois posauttaa skumpan auki iloon tahi suruun.

Huomenta! Mullakin miniskumppa odottamassa riemua tai pettymystä. En tiedä juonko sen kohta hermoromahduksen. No, enää maksimissaan 9 päivää kestettävä...

Otetaan hermoromahdusryypyt 😂

Laitoin hakupaperit sisään "katotaan miten käy" -asenteella ja ennen kesäkuun puoliväliä en muistanut koko asiaa. Nyt en halua mitään niin kovasti, ku maisteria opiskelemaan.

Siis mulla aivan sama! Hakiessa oli olo, että ei ole pakko päästä ja helpompi elämä, jos en pääse. Nyt sitten pakko käydä joka välissä kyttäämässä, onko pääsyä. Ja pettymys kamala jos/kun ei pääse 🙈.

Vierailija
282/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja kuittaa. Turku armahti, ja eilen tuli tieto sisäänpääsystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittaja kuittaa. Turku armahti, ja eilen tuli tieto sisäänpääsystä.

Onnea!

Vierailija
284/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun kauppiksesta tuli ilmoitus, että et saanut opiskelupaikkaa. Miten hakijat pisteytetään, osaisiko kukaan avata? Itse sain tasan 40 pistettä ja 84 oli alin hyväksytty, että ei tarvitse ainakaan jossitella :)

Vierailija
285/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ruotsinkielinen valtsika hy vastaava!! Eli kohta varmaan muutkin pärähtää!!!

Vierailija
286/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli!!

Vierailija
287/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli!!

Kertokaa nyt ihmeessä mitä tuli! Itse odotan sosiaalitieteiden maisteriohjelmaa...

Vierailija
288/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut motivaatiokirjeestä tarpeeksi pisteitä 🙈

Eli ehkä musta tuleekin ope!

Vierailija
289/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sote maisteri ja sosiaalitieteiden maisterit tuli, kumpaankaan en päässyt. Se mikä ihmetyttää on sotemaisterin huonot pisteet. Olen tehnyt alan opintoja avoimessa 5 keskiarvolla ja esseitäni kehutaan aina, ja nyt en sitten osannutkaan mitään. En voi uskoa miten huonosti meni 😭😭

Vierailija
290/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasija 7 sotemaisteri..

Vierailija
291/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sote maisteri ja sosiaalitieteiden maisterit tuli, kumpaankaan en päässyt. Se mikä ihmetyttää on sotemaisterin huonot pisteet. Olen tehnyt alan opintoja avoimessa 5 keskiarvolla ja esseitäni kehutaan aina, ja nyt en sitten osannutkaan mitään. En voi uskoa miten huonosti meni 😭😭

Miten minulla ei ole mitään tuloksia sosiaalitieteiden maisterista..?

Vierailija
292/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen, juuri päivittyi kriminologian opintosuunta, johon en hakenut, mutta muut vielä kesken.

Vierailija
293/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnon traden pääaineopinnot ei riittäneet 65 opintopisteeseen vaikka itse olin ajatellut helposti ylittyvän valitsemillani kursseilla. Kyllä harmittaa.

Vierailija
294/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee oman hakemusnumeron??

Vierailija
295/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen, juuri päivittyi kriminologian opintosuunta, johon en hakenut, mutta muut vielä kesken.

Okei, nyt kaikki päivittyi ja sain opiskelupaikan HY:n sosiaalitieteistä. Huh.

Vierailija
296/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkee oman hakemusnumeron??

Opintopolun sähköpostiviestien otsikoista.

Vierailija
297/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jyväskylä antaa odotuttaa itseään. Onnea kaikille valituille! Ja tsemppiä varasijajonottajille

Toki hyvä tietää, että myös tähän aikaan voi tuloksia odotella.

Vierailija
298/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yliopisto, valtiotieteellisen tiedekunnan maisterihaku tulokset tulivat.

Vierailija
299/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5. Varalla HY:n sospsyka. Tarkoittaa varmaan, etten pääse. Kai kaikki ottaa vastaan paikan näissä hakusissa? Vai onko jotain kuviota, jota en tajua?

Vierailija
300/426 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5. Varalla HY:n sospsyka. Tarkoittaa varmaan, etten pääse. Kai kaikki ottaa vastaan paikan näissä hakusissa? Vai onko jotain kuviota, jota en tajua?

Ehdottomasti on toivoa vielä, eivät kaikki välttämättä ole hakenut ykköstoiveena tuonne. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme