Maisterihaku 2023 tulokset
Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?
Kommentit (426)
Ketjun aloittaja kuittaa. Turku armahti, ja eilen tuli tieto sisäänpääsystä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloittaja kuittaa. Turku armahti, ja eilen tuli tieto sisäänpääsystä.
Onnea!
Turun kauppiksesta tuli ilmoitus, että et saanut opiskelupaikkaa. Miten hakijat pisteytetään, osaisiko kukaan avata? Itse sain tasan 40 pistettä ja 84 oli alin hyväksytty, että ei tarvitse ainakaan jossitella :)
Mulle tuli ruotsinkielinen valtsika hy vastaava!! Eli kohta varmaan muutkin pärähtää!!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli!!
Kertokaa nyt ihmeessä mitä tuli! Itse odotan sosiaalitieteiden maisteriohjelmaa...
En saanut motivaatiokirjeestä tarpeeksi pisteitä 🙈
Eli ehkä musta tuleekin ope!
Sote maisteri ja sosiaalitieteiden maisterit tuli, kumpaankaan en päässyt. Se mikä ihmetyttää on sotemaisterin huonot pisteet. Olen tehnyt alan opintoja avoimessa 5 keskiarvolla ja esseitäni kehutaan aina, ja nyt en sitten osannutkaan mitään. En voi uskoa miten huonosti meni 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Sote maisteri ja sosiaalitieteiden maisterit tuli, kumpaankaan en päässyt. Se mikä ihmetyttää on sotemaisterin huonot pisteet. Olen tehnyt alan opintoja avoimessa 5 keskiarvolla ja esseitäni kehutaan aina, ja nyt en sitten osannutkaan mitään. En voi uskoa miten huonosti meni 😭😭
Miten minulla ei ole mitään tuloksia sosiaalitieteiden maisterista..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen, juuri päivittyi kriminologian opintosuunta, johon en hakenut, mutta muut vielä kesken.
Taloushallinnon traden pääaineopinnot ei riittäneet 65 opintopisteeseen vaikka itse olin ajatellut helposti ylittyvän valitsemillani kursseilla. Kyllä harmittaa.
Mistä näkee oman hakemusnumeron??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen, juuri päivittyi kriminologian opintosuunta, johon en hakenut, mutta muut vielä kesken.
Okei, nyt kaikki päivittyi ja sain opiskelupaikan HY:n sosiaalitieteistä. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee oman hakemusnumeron??
Opintopolun sähköpostiviestien otsikoista.
Ja Jyväskylä antaa odotuttaa itseään. Onnea kaikille valituille! Ja tsemppiä varasijajonottajille
Toki hyvä tietää, että myös tähän aikaan voi tuloksia odotella.
Helsingin yliopisto, valtiotieteellisen tiedekunnan maisterihaku tulokset tulivat.
Vierailija kirjoitti:
Varasija 7 sotemaisteri..
5. Varalla HY:n sospsyka. Tarkoittaa varmaan, etten pääse. Kai kaikki ottaa vastaan paikan näissä hakusissa? Vai onko jotain kuviota, jota en tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varasija 7 sotemaisteri..
5. Varalla HY:n sospsyka. Tarkoittaa varmaan, etten pääse. Kai kaikki ottaa vastaan paikan näissä hakusissa? Vai onko jotain kuviota, jota en tajua?
Ehdottomasti on toivoa vielä, eivät kaikki välttämättä ole hakenut ykköstoiveena tuonne. Tsemppiä!
Siis mulla aivan sama! Hakiessa oli olo, että ei ole pakko päästä ja helpompi elämä, jos en pääse. Nyt sitten pakko käydä joka välissä kyttäämässä, onko pääsyä. Ja pettymys kamala jos/kun ei pääse 🙈.