Maisterihaku 2023 tulokset
Haitko maisteriahaussa? Joko olet saanut tulokset?
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ketjuun! Kaffet keitetty, Opintopolkuun kirjauduttu ja sitten taas maanista tämän ketjun ja Jodelin seuraamista. Jos ei tänään tule valtsikan maisterit niin minulta lähtee järki.
Huomenta ja tsemppiä päivään! Mulla menee hermot omaan malttamattomuuteen ja oon vannonut, että tänään keskityn muihin juttuihin ja teen jotain järkevää. Selvästi sujuu hyvin, ku täällä olen :D
Tulis ne tulokset, niin vois posauttaa skumpan auki iloon tahi suruun.
Huomenta! Mullakin miniskumppa odottamassa riemua tai pettymystä. En tiedä juonko sen kohta hermoromahduksen. No, enää maksimissaan 9 päivää kestettävä...
Otetaan hermoromahdusryypyt 😂
Laitoin hakupaperit sisään "katotaan miten käy" -asenteella ja ennen kesäkuun puoliväliä en muistanut koko asiaa. Nyt en halua mitään niin kovasti, ku maisteria opiskelemaan.
Onko kukaan vielä saanut Vaasan yliopistosta mitään tietoa? Myös avoimen väylän tulokset kiinnostavat kaverin puolesta.
Itse pääsin Jyväskylän yliopistoon tietotekniikan maisteriohjelmaan AMK-keskiarvon ollessa aavistuksen päälle 3,3 (IT-tradenomi).
Onnea kaikille sisäänpäässeille!
Jyväskylään kirjoitti:
Itse pääsin Jyväskylän yliopistoon tietotekniikan maisteriohjelmaan AMK-keskiarvon ollessa aavistuksen päälle 3,3 (IT-tradenomi).
Onnea kaikille sisäänpäässeille!
Onnea!!! Jyväskylän terkan tuloksia vielä jännitän 🙈.
Sain palkin! Ehkä tänään tulee...
Vierailija kirjoitti:
Minne olet hakenut?
Minusta alkaa tuntua, ettei ne valtsikat tule tänäänkään. Lähdekoodinkaan mukaan mitään ei ole tapahtunut sitten 22./23. päivien.
Ei oo, vielä saa varmaan tovin odotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne olet hakenut?
Helsinkiin proviisoriksi maisterihaussa. Muista yliopistoista on jo tullut tämän alan tulokset.
Mitä sivua lähdekoodista katsotte? Ja lukeeko teillä siellä että paikan vastaanotto, ehdollinen vastaanotto jne?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sivua lähdekoodista katsotte? Ja lukeeko teillä siellä että paikan vastaanotto, ehdollinen vastaanotto jne?
Nyt katson sen linkin kautta, joka ei siis ole oikeastaan lähdekoodia. Mutta siellä näkyy helpoiten milloin on viimeksi päivitetty. Ja joo, siellä näkyy noita ehdollinen vastaanotto ym, mutta niissä arvona on "false", eli ei ole ehdollisesti vastaanotettavissa.
Mitä tarkoittaa palkkiteoria? Mulla lukee opiskelijavalinta kesken.
Vierailija kirjoitti:
Kun palkit, eli se lisätietoja-kohta ilmestyy hakukohteeseen JA samalla häviää ALEMPIEN hakukohteiden VARASIJAT, on pääsemässä siihen ylempään kohteeseen johon palkki ilmestyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt katson sen linkin kautta, joka ei siis ole oikeastaan lähdekoodia. Mutta siellä näkyy helpoiten milloin on viimeksi päivitetty. Ja joo, siellä näkyy noita ehdollinen vastaanotto ym, mutta niissä arvona on "false", eli ei ole ehdollisesti vastaanotettavissa.
Löytyykö sinulta ohjeet uudelle opiskelijalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun palkit, eli se lisätietoja-kohta ilmestyy hakukohteeseen JA samalla häviää ALEMPIEN hakukohteiden VARASIJAT, on pääsemässä siihen ylempään kohteeseen johon palkki ilmestyi.
Palkki toimii sitten vain ensikertalaisilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siellä ne on kaikki. Ei kannata ylitulkita sitä "lähdekoodia". Tulosten mukaan sitten lähdekoodikin päivittyy, parametrit saavat eri osia ja oikealle tulossivulle tulee näkyviin eri osia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkki toimii sitten vain ensikertalaisilla
Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siellä ne on kaikki. Ei kannata ylitulkita sitä "lähdekoodia". Tulosten mukaan sitten lähdekoodikin päivittyy, parametrit saavat eri osia ja oikealle tulossivulle tulee näkyviin eri osia.
Parametrit saavat eri arvoja, piti sanoa 😄
Turun Kauppakorkeakoululla kestää tuloksien kanssa. Niiden Porin yksikön tulokset tuli jo, mutta muita pihdataan. Onko täällä muita kauppakorkean maistereihin pyrkiviä?
Juu, huomenta täältäkin. Onneksi on tänään kaikenlaista pakollista ohjelmaa, eikä ehdi roikkua täällä tai päivitellä opintopolkua kaiken aikaa. Kuten näkyy.
Oon nyt asennoitunut niin, etten pääse ja elämä jatkuu. Helpottaa odottamista.