Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajat olis toiset, tulisin ja ottaisin sut omakseni.
Pärjään sulle.
Eli vastustaisit. Niinpä tietenkin.
Näön vuoksi pitää vähän.
No, en minä pakolla kuitenkaan. Pitää odotella parempia aikoja. Tuskin tulee sellaisia.
G. Tietääkö kollegasi miten paljon pidät hänestä?
Ei ole vaimoa, ei. Avopuolisoa ei lasketa. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Mun kollegat tietää kaikki olevansa perseestä, mutta niin olen minäkin! Meneeköhän liian tunnistettavaksi.
Tänään olen miettinyt - reilu vuosi sitten en olisi uskonut, että voin tuntea tällaisia tunteita, voin kaivata, haluan olla lähellä ja koskettaa.
Elämä voi tarjota yllätyksiä ja niistä kannattaa nauttia ajattelematta mitä mieltä muut ihmiset ovat.
Nyt on hyvä olla ja toivon, että myös kaivatulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että nyt putosin tuolilta.
Nousepa ylös ja istu alas jälleen. Mitä et ymmärtänyt?
Kirjain
Eli?
Vierailija kirjoitti:
Olethan ystävällinen sille toiselle osapuolelle ja sanot, jos rakastat takaisin tai sanot, jos et rakasta takaisin. Näin säästyy kumpikin turhalta pähkäilyltä ym. Puhuminen ihmisen itsensä kanssa kasvokkain tai viestillä tekee aina asioista ja ihmissuhteista helpompaa. Ei mulla tänne muuta.
Keneltä?
Vierailija kirjoitti:
En pidä.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut muuten tänään.
Enpä usko. Jollet sitten ollut eräs, joka ajoi minua vastaan
Rakkauden kerjäläisenä sinulta rakkauden "ropoja" anon. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut muuten tänään.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan ystävällinen sille toiselle osapuolelle ja sanot, jos rakastat takaisin tai sanot, jos et rakasta takaisin. Näin säästyy kumpikin turhalta pähkäilyltä ym. Puhuminen ihmisen itsensä kanssa kasvokkain tai viestillä tekee aina asioista ja ihmissuhteista helpompaa. Ei mulla tänne muuta.
Keneltä?
Tämä on tarkoitettu ihan kaikille. Turhaan täällä kirjoittaa, jos ei käy asioita läpi keskustellen oikean ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjään sulle.
Näön vuoksi pitää vähän.
No, en minä pakolla kuitenkaan. Pitää odotella parempia aikoja. Tuskin tulee sellaisia.
Tätä miehet just ei nykyään enää handlaa. Mut pitää ottaa. Se on eri kuin ottaa väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut muuten tänään.
Kenet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä?
Tämä on tarkoitettu ihan kaikille. Turhaan täällä kirjoittaa, jos ei käy asioita läpi keskustellen oikean ihmisen kanssa.
Sun tarttis kertoa toi sille toiselle osapuolelle, kenen kyvyttömyys teki tilanteesta typerän. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Näin sut muuten tänään.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kollegat tietää kaikki olevansa perseestä, mutta niin olen minäkin! Meneeköhän liian tunnistettavaksi.
Selvästi mun kaivattu olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjään sulle.
Näön vuoksi pitää vähän.
Tätä miehet just ei nykyään enää handlaa. Mut pitää ottaa. Se on eri kuin ottaa väkisin.
METOO, METOO! APUUUAA.
Kirjain