Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa taitaa oikeasti olla pelimiestä.
Mistä sellainen käsitys?
Koska kaikki on aseteltu paikoilleen niin nokkelasti.
Nyt syttyi lamppu
Mitä sen valossa näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Olen kohtelias
Hyvää päivänjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellainen käsitys?
Oon hyvä pelaa tetristä. 👍
Voitat aina?
Ei kun osaan laitella paloja näppärästi paikalleen, asetella asioita sijoilleen.. No se nyt on sellanen juttu.. En tykkää voittaa aina mut pelaaminen on ihan kivaa. 👍
Olethan ystävällinen sille toiselle osapuolelle ja sanot, jos rakastat takaisin tai sanot, jos et rakasta takaisin. Näin säästyy kumpikin turhalta pähkäilyltä ym. Puhuminen ihmisen itsensä kanssa kasvokkain tai viestillä tekee aina asioista ja ihmissuhteista helpompaa. Ei mulla tänne muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohtelias
Hyvää päivänjatkoa!
Nimenomaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajat olis toiset, tulisin ja ottaisin sut omakseni.
Pärjään sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yksinäinen, kohtaan kymmeniä ihmisiä miltei joka päivä. Silti minulla on introverttinä paha tapa luoda joistain ihmisistä mielensisäinen malli, jonka kanssa sitten pääni sisällä keskustelen. Ehkä kehitin tämän piirteen teini-ikäisenä, lohduttaakseni itseäni vaikeassa elämäntilanteessa.
Hyviä keskusteluja, ei siinä mitään.
Mutta siinä on sellainen ongelma, että monet niistä pääni sisällä käymistä keskusteluista on sellaisia, joita pitäisi käydä sen ihan oikean ihmisen kanssa. Tämä tietynlainen 'nukkeleikki' pään sisällä vähentää tarvetta olla yhteydessä aitoon, lihalliseen, rosoiseen ja vajavaiseen ihmiseen. Mulla on tarve jakaa ajatuksiani mutta niiden kompleksisuus tekee jakamisesta vaikeaa tosielämässä, edes hyvinkin tuttujen kesken.
Ja vannoin itselleni, etten loisi tällaista mielenmallia enää yhdestäkään miehestä ennen kuin mies antaa jotain syytä sille. Jollain tavalla tekee selväksi, että haluaa olla osa elämääni. Tiedän sen johtavan vain sydänsuruihin, koska sellaiseen heijastukseen on niin helppo rakastua. Rakastua koskaan saamatta vastakaikua. En ryhdy, en rupea.
Mutta silti sä täytät ajatuksiani jatkuvasti enemmän. Mitä enemmän olen sinuun tutustunut, sitä enemmän haluan sut tuntea. Mutta nyt huomaan, että olen alkanut käymään niitä keskusteluja kanssasi pääni sisällä. Se on väärin sekä sua kohtaan, että minua itseäni. Osaisinpa lopettaa. Saisimmepa aidon keskusteluyhteyden muodostettua.
Olisi mielenkiintoista jutella kanssasi näistäkin asioista. En pääse yli fetissistäni. 👍
Mikä on sun fetissi?
Hän voisi varmaan tutkia pääkoppaani lopun elämäänsä eikä löytää sen pohjaa.
Kyllä se just. Ihminen. Kiehtovinta ikinä, kokonaisuudessaan. 👍
Ihminen itse on ainoa asia mikä ei voi määritelmällisesti olla fetissi. Mut saahan niistä tykätä, ei siinä mitään. Kiinnostavia ovat kovin.
Ihmisellä on fetissi jos on ollakseen. Toivottavasti tulen joskus edes ymmärretyksi. En ihan ymmärtänyt kuinka voisin olla väärässä mutta kaikki ei aina käykään järkeen. Se on kai hyväkin.
Fetissi on ihmisen sijainen. Alunperin palvottu epäjumalankuva mutta siitä johdettuna mikä tahansa objekti, joka toimii sijaisena jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohtelias
Ihanaa. Nythän meitä on kaksi. Ootko aina tosi kohtelias? Ei kannata siis sanan varsinaisessa merkityksessä. Olla aina. Niin kohtelias. Kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjään sulle.
Eli vastustaisit. Niinpä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olethan ystävällinen sille toiselle osapuolelle ja sanot, jos rakastat takaisin tai sanot, jos et rakasta takaisin. Näin säästyy kumpikin turhalta pähkäilyltä ym. Puhuminen ihmisen itsensä kanssa kasvokkain tai viestillä tekee aina asioista ja ihmissuhteista helpompaa. Ei mulla tänne muuta.
.
Et ehkä tiedä, millaiseen myllyyn minut tyrkkäsit.
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sellainen käsitys?
Oon hyvä pelaa tetristä. 👍
Niin mäkin. Elämän Tetristä.
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä tiedä, millaiseen pyllyyn minua tyrkkäsit.
Muutin vähän.
Pakko myöntää että nyt putosin tuolilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjään sulle.
Eli vastustaisit. Niinpä tietenkin.
Näön vuoksi pitää vähän.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että nyt putosin tuolilta.
Nousepa ylös ja istu alas jälleen. Mitä et ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Olen syyntakeeton.
Voitat aina?