Naisena en voi koskaan antaa Fazerille anteeksi että pienensivät Sinistä suklaalevyä
Ostan nykyään Milkaa, jonka levyt ovat ihanan isoja 😍
Kommentit (19)
Voi helevetti tuota sinun itsekeskeisyyttäsi.
Naisena ostan vaan niitä patukoita, jossa on 5 (vai 6?) palaa.
Vierailija kirjoitti:
Saara?
Ei, ap on Ääliö.
Sama. Kaikki muu kuin 200g, 250g tai 300g on huijausta jota boikotoin.
Ei kannata vaipua epätoivoon, ei niissä vielä ole henkilökohtaista ostorajoitusta.
Fatzser on paskonut monia tuotteitaan. Milka on ok, kuten ap totesi.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kaikki muu kuin 200g, 250g tai 300g on huijausta jota boikotoin.
Miten ne on huijausta? Jokaisessa paketissa lukee paino, ja suurin osa osaa myös lukea sen siitä. Huijausta olisi, jos paketissa lukisi 200 g, mutta mittaisit sen kotona vastakalibroidulla keittiövaa'alla ja levy painaisikin 170 g.
Fazer haluaa hukuttaa maailman roskaan. Pienemmät pakkaukset tarkoittaa enemmän jätettä.
Taidat olla hyvin nuori? Fazerin isot suklaalevyt oli 80-luvulla aina 90-luvun loppuun asti 170 grammaa. Ihan hyvin tultiin toimeen sillä koolla. Ja paljon itseasiassa ostettiin Fazerin sinistä 100 gramman levyinä.
Vatseri on tosiaan ahneuksissaan pilannut makeat ja suolaiset tuotteet jollain bulkkiraaka-aineilla ts. kaikki maistuu joltain ihmeen ällömakeelta, jopa ruisleipä.
Minä taas naisena voin, koska en pidä suklaasta.
Määrä voittaa aina laadun, jos ahmijasta kyse.
Itse ostan Pirkkaa, Cooppia ja Extraa. Kiitä vinkistä myöhemmin.
Entäs ap miten koet asian miehenä?
Minä haluaisin miehenä raapaista turpaan suklaalevyn pienentäjiä. Samalla vaivalla voisi antaa iskuja suklaan hinnan korottamisesta. Painotan että vain haluaisin. Oikeasti en voi kun siitä tulisi vähintään isot sakot. Sitten olisi vielä vähemmän rahaa ostaa suklaata.
Hevosena koen sen ihastutavana prr-hrr!
Koolla ei pitänyt olla väliä.