Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Onneks on julkiset välineet keksitty mutta kun sinnekkin astuu sisään niin ihmiset tuijottaa silmät suurina että tuokin on selvästi ollut ruoka aikaan kotona eikä ole minkäänlaista itsehillintää syömisen ja juomisen suhteen. On niin vaivaannuttavaa siinä puhista ja ähkiä ja hengitellä raskaasti omalla paikallaan no oma on vikani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää työpäivää mun unelmieni naiselle 💕
Lentosuukkoja ja helliä halauksia 😘😘🤗🤗Hyvää huomenta ja mukavaa työpäivää sulle. 💕
Lentosuukkosia ja lämpöisiä halauksia. 😘😘🤗🤗
Kiitos. Halauksella ja suukolla 🤗😘
On vähän ikävä 💕
Tiedäthän, että tuen sua kaikessa🤍
Vierailija kirjoitti:
S 💘
💘S
Kahvia koneeseen ja kone käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakkaat! Nukuitteko hyvin?
Kyllä, mutta heräsin jylinään luullen olevan kovan ukonilman kunnes tajusin roska- auton kolistelevan nurkilla. Hieman ärtynyt olo hyvin unien keskeytymisestä. Ehkä kahvi tasoittaa fiilikset.
Mulla kävi just sama!
Aha, naapuriko siellä 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta heräsin jylinään luullen olevan kovan ukonilman kunnes tajusin roska- auton kolistelevan nurkilla. Hieman ärtynyt olo hyvin unien keskeytymisestä. Ehkä kahvi tasoittaa fiilikset.
Mulla kävi just sama!
Aha, naapuriko siellä 😬
Sopu sijaa antaa.
Minna 💕 Sanna, ihanat sisaret 💕
Aika laittaa Magnifikat tippumaan. Paradoksaalisesti seksiunet auttavat ehkä pääsemään yli kaivatusta, kun kontrasti unelmien ja toden välillä käy niin suureksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi just sama!
Aha, naapuriko siellä 😬
Kadun nimi alkaa L-kirjaimella. ;)
No onhan tääkin jotain, että (feikki) Johnny Depp ryhtyy yöllä omasta aloitteestaan juttusille (ei unessa) ja Joe Perry häneen & minuun liittyen pitää kuulemastaan. Joillekkin on helpompaa lähestyä toisen nimissä, toisilla naamio kasvoillaan. Toiset pitäytyvät työroolinsa takana, siviilissäkin. Elämä on.
Saisinpa nuolaista Anskun suolaista...
Ei voi mitään älykkäät naiset vetävät puoleensa, heihin en kyllästy. Aina sopivasti haastetta kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään älykkäät naiset vetävät puoleensa, heihin en kyllästy. Aina sopivasti haastetta kaikin puolin.
Mussa ei ole mitään haastetta, vaikka älykäs olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi just sama!
Aha, naapuriko siellä 😬
Kadun nimi alkaa L-kirjaimella. ;)
Ei tärpännyt. Useampi roska- auto liikkeellä
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa nuolaista Anskun suolaista...
Kainaloa hikisen työpäivän jälkeen?
Hyvää syntymäpäivää etukäteen jo 👍
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää etukäteen jo 👍
Kiitti. Miks ei voi irl toivotella?
Mäkin kirjoitin miehelle, mutta toivottavasti saatte hetkenne 😊🤗