Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Alkuviikon aneemisuutta havaittavissa... 💭
Vierailija kirjoitti:
On myös ihmisiä joista kukaan ei tykkää 😔
Mä tykkäisin susta jos tunnettais🤗
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakkaat! Nukuitteko hyvin?
Kyllä, mutta heräsin jylinään luullen olevan kovan ukonilman kunnes tajusin roska- auton kolistelevan nurkilla. Hieman ärtynyt olo hyvin unien keskeytymisestä. Ehkä kahvi tasoittaa fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakkaat! Nukuitteko hyvin?
Kyllä, mutta heräsin jylinään luullen olevan kovan ukonilman kunnes tajusin roska- auton kolistelevan nurkilla. Hieman ärtynyt olo hyvin unien keskeytymisestä. Ehkä kahvi tasoittaa fiilikset.
Mulla kävi just sama!
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys on just parasta. Elämässä ylipäänsä kaikki tylsät asiat ovat kaiken perusta.
Kehittyneimmät yksilöt kestävät parhaiten tylsyyttä. Heidän aivonsa raksuttavat silloin, kun muut valittavat tekemisen puutetta. Elämisen mielekkyys on lähtöisin aivotoiminnan laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Totta tosiaan täällä on aneeminen fiilis. Laitan meidän iloksi gallupin.
Mihin piirteisiin olet ihastunut kaivatussasi?
Kaikkeen. On niin fiksu, hurmaava ja kuuma olemalla oma itsensä 😊 itsepäisyys on pieni miinus.
timantti se siitä jos ei kelpaa
Toivottavasti et ole samanlainen jääräpää kuin edellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsyys on just parasta. Elämässä ylipäänsä kaikki tylsät asiat ovat kaiken perusta.
Kehittyneimmät yksilöt kestävät parhaiten tylsyyttä. Heidän aivonsa raksuttavat silloin, kun muut valittavat tekemisen puutetta. Elämisen mielekkyys on lähtöisin aivotoiminnan laadusta.
Olen siis kehittynyt yksilö. En käytä ikinä kuulokkeitakaan. Jaksan hyvin kuuden tunnin junamatkan ilman mitään kuulokkeista tulevaa viihdykettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä nyt tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen. On niin fiksu, hurmaava ja kuuma olemalla oma itsensä 😊 itsepäisyys on pieni miinus.
Millä tavalla itsepäinen?
Olisin niin onnellinen pitäisit musta tälläisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla itsepäinen?
En osaa selittää. Se selviäisi, jos olisi enemmän tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki?
Vierailija kirjoitti:
Yhden toiveen voisin pyytää tältä elämältä 💗 jos saisin pienen (tai keskisuuren) hetken sun kanssa vielä kahdestaan ilman häiriötekijöitä. En muuta toivo.
Sama toive 💗 Tai siis melkein sama, haluaisin suuren hetken sun kanssa kahdestaan ilman häiriötekijöitä. Onko liikaa toivottu? Me itsehän sen järjestäisimme. Mulle sopis, vaikka ehkä muuta luulet. n>m
Vierailija kirjoitti:
Valioyksilö
Vierailija kirjoitti:
En ole 😁😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen nuorempi, hoikempi ja kauniimpi kuin se edellinen. Nämä korvaa ne muutamat muut puutteet.
Mä en edes tiedä minkä näköinen puoliso hänellä on, mut sillä ei ole merkitystä, vaan sillä, että meillä olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita, olisi hyvä olla yhdessä ja kaikki olisi tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sopivassa suhteessa jääräpäisyys on ok.
Sivusta
Samaa mieltä, ei jaksa tukea selittelijöitä.