Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
17881/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Montako samaa kirjainta on sinun ja kaivattusi etunimessä ja sukunimessä? Lasketaan vain kerran/ per sama kirjain.

Yht. 5

Täälläkin🤭

Annahan kuulua

Vierailija
17882/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on gallupit sitten kivoja 🥰😍🤗🥰😘🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17883/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina kehotetaan aloitteisiin. Samalla voisi kehotta ottamaan vastaan kauniisti ne aloitteet, jotka tehdään. Torjuntakin on parempi kuin jäädä vastauksitta.

Vastauksitta jättäminen on myös torjunta. Ehkä törkeämpikin kuin sanoa kauniisti, että kiitos ei. Vastauksitta jättämättä  kertoo minusta tarpeeksi toisesta ja arvostamisesta. Siinä menettää arvonsa muuhunkin yhteyteen edes tuttavana.

Niin. Ja sellainen roikkuvan toivon jättäminen tyyliin, just nyt en pysty sanoon mitään, on aika raastavaa, kun jää joku epätoivoinen toive.

Taas toisaalta voi itsekin suhtautua asiaan pohdittuaan tilannetta. Esimerkiksi voi päättää että antaapi vain olla ja next.

Toki, mutta nyt ei ollut siitä kyse.

Vierailija
17884/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕

Lämpimiä pitkiä halauksia ja suukottelua 🤗🤗🤗😘😘😘

Vierailija
17885/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun radiosta tulee Alan Walkerin Faded niin mietin meitä. En haluaisi muistella enää menneitä, mutta kuinka osaisin päästää irti sinusta lopullisesti...

Vierailija
17886/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkän matkan juoksija vähän niinkuin Lasse Viren, kaatunutkin olen, olen noussutkin, tiukka kurvi, sisärata...en ole onnistunut karistamaan sua mielestäni.

Vierailija
17887/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile mistään🤍

Mä olen aika zen ihan luonnostani. Wu wei.

Zen = rauhoittelen itseäni alati ja YRITÄN pysyä tyynenä. Kartan konflikteja suojellakseni itseäni. En osaa toimia riitatilanteissa enkä edes yleensä halua enkä varsinkaan jos en itse liity niihin.

Vaikeaa tulee olemaan!

Mieluiten olen rauhallinen koska olen hoitanut vastuuni ja puutun epäkohtiin muidenkin kohdalla jos tunnen tarvetta. Tuntemiseni on luonnollista eli tarpeellista. 👍

Vierailija
17888/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä vielä täällä, kyselen alati itseltäni. T. The Feministi

Vierailija
17889/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos en ehdi tänne kirjoittamaan kaipuum suloisia säkeitä. Pelaan Life Makeoveria.

Vierailija
17890/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mua varten? -j

Vierailija
17891/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: oletko halannut kaivattusi kanssa? Jos olet, millainen se halaus oli?

Käyttäisin sanoja syleily ja rutistus. Kun järki lähti, niin pokka jäi.

Vierailija
17892/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkän matkan juoksija vähän niinkuin Lasse Viren, kaatunutkin olen, olen noussutkin, tiukka kurvi, sisärata...en ole onnistunut karistamaan sua mielestäni.

Noilla spekseillä olet maalissa kaivatun voittaneena. 🏆

Vierailija
17893/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galluppi kirjoitti:

Sinun kannaltasi surullisinta, mitä kaivattusi on sinulle sanonut?

Välillä tullut muutama ajattelematon lausahdus, mitkä tehneet surulliseksi.

Vierailija
17894/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole eilisen jälkeen muuta ajatellutkaan, kun seksiä ja sitä vetovoimaa.

Tapahtuiko jotain erityistä?

Oltiin aika lähekkäin.

Millaisessa tilanteessa? Voisi osua tämä

Vastasin jo. Ja miehelle tämä oli.

Mieheltä vai naiselta?

Vierailija
17895/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei-kukaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten hyvin tiedät, tunnisteet on aikanaan aika aukottomasti vaihdettu. Harhailu on varsin epätodennäköistä. En enää sellaiseen pelleilyyn lähde. Valitsit kuten valitsit ja se kertoo enemmän sinusta. Molemmat tiedämme sydämessämme totuuden, se riittää minulle.

En valitettavasti sitten voi omalta osaltani varmistaa sinulle tuntematon mitään. Et usko antamiani tunnisteita tai et suostu kysymään niitä. Et uskonut alkuvuonnakaan. En siis voi poissulkea itseäni pois, en siitä etten ole kaivattusi tai siitä että olisin kaivattusi (en usko olevani, enkä ole tietääkseni mitenkään räikeästi valehdellut, jollei sitä lasketa kun muinoin menetyksen pelossa annoin ymmärtää olevani hänestä enemmän ylitse kuin olinkaan. Se mitä tilanteesta olen täällä avannut on totta.)

Kertoisit edes mitä nuo nk. aukottomat tunnisteet silloin joskus olivat niin voisin selittää ne auki tai sanoa jos ne eivät ole tunnisteita lainkaan. Joskus ihmiset ajattelevat tunnisteiksi jotain mitkä eivät niitä kirjoittajalle ole tai yhdistelevät eri kirjoittajien viestejä virheellisesti. Mä taas en koe missään vaiheessa vaihtaneeni kenenkään kanssa aukottomia tunnisteita täällä. Hän on minut voinut aivan varmasti kyllä tunnistaa jos ylipäätään on käynyt täällä ja sattunut lukemaan purkauksiani/höpötyksiäni. Toisin päin taas en voi sanoa oikeastaan koskaan tunnistaneeni oikeastaan mitään aukottomasti. Yksi tuttu juttu per viesti ei vielä riitä. Ei ehkä kaksikaan. Sen lisäksi olen armoton puusilmä, ja hidas hoksaamaan.

Minusta vaan on hirmu surullista jos joku nyt luulee minua ihmisekseen väärin perustein ja sen takia sitten heidän välillään joku menisi mönkään turhaan : (. Mä oon ihan all in for romance. Rakkautta ja semmoista tarvitaan maailmaan lisää ja ne ovat ihania, iloisia asioita.

Mulla itselläni ei ole mitään syytä valehdella hänelle tai peittää tunteitani häneltä enää. Eikä ole syytä tai tarvetta pyörtää niitä tai sitä mitä toivoin. Olen vapaa. Hän irl tietää sen ja että olen rakastunut. The cat's out of the bag.

Se mitä olen kirjoittanut tänne, no, periaatteessa voisin kirjoittaa ne juuri tällaisenaan hänelle suoraan irl. Tunteeni eivät ole aina tuntuneet kauneimmilta silloin kun olen ollut pahoilla mielin ja loukkaantunut siitä mitä teki. Voisin silti sellaisetkin asiat sanoa suoraan, olenhan hänet tietääkseni olosuhteiden pakosta jo menettänyt. Kirjoitan kuin hän voisi ne aikuisten oikeasti lukea.

En vastannut viestiisi, silti sen poimit? Valheen tie on valheen tie, sekä täällä että irl. Valheille ei voi rakentaa luottamusta. Totuuden puhumisessa on se hyvä puoli, ettei tarvitse muistaa, mitä on sanonut, kun tarina on aina sama. Tätä ei ole mieltä jatkaa. Minut on lapsesta saakka kasvatettu ajattelemaan, että se riittää kun itse tiedän totuuden. Tässä tapauksessa toki myös se toinen tietää.

Se että itse tietää totuuden riittää silloin kun ulkopuolella kukaan ei usko. Tai kun täytyy selviytyä suuresta manipulaatiosta. On pakko luottaa siihen omaan tietoon eli totuuteen itsestä.

Vierailija
17896/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole eilisen jälkeen muuta ajatellutkaan, kun seksiä ja sitä vetovoimaa.

Tapahtuiko jotain erityistä?

Oltiin aika lähekkäin.

Millaisessa tilanteessa? Voisi osua tämä

Vastasin jo. Ja miehelle tämä oli.

Mieheltä vai naiselta?

Naiselta.

Vierailija
17897/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: sun etunimen ja sukunimen kirjainten lukumäärä yhteensä + kaivattusi etunimen ja sukunimen kirjainten lukumäärä yhteensä?

23

Vierailija
17898/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit kysellä minultakin. T. The pronoministi

Vierailija
17899/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se selvisi. Olen sinulle vain se JOKU, en mitään muuta.

En edes tunne sinua, et voi olla mitään enempää vielä.

No eipä näytä olevan kiinnostusta sinulla

Tietysti on kiinnostusta. Viehättävät naiset kiinnostaa kaikki. Ja niin kauan kun olen vapaa, se ei tule muuttumaan.

No varmasti löydät sitten nopeasti itsellesi seuraa.  Olen aina kuvitellukin, että olet mies, kuka ei vapaalla kauaa viihdy.

Vierailija
17900/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23

Ketju on lukittu.