Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä et olisi uskonut minusta?
Että röökaat.
Et sitte ole kovin lähelle päässyt?
? Tarpeeksi.
Luulisi haistavan. Sitä meinasin.
Ei polta töissä. Siellä useimmiten nähdään. Olen "tiennyt" tämän viime syksystä.
On varmaan paljon muutakin mitä et hänestä edes halua tietää. Ehkä sivusta
Kerrohan esimerkki?
Sanotaanko että moni kakku päältä kaunis. Empatiaa, sympatiaa ja kaikkea muuta kaunista voi kuvitella löytävänsä kivannäkoisessä paketissa, mutta kuoren rakoillessa voi nähdä jotain ihan muuta.
Jep. Kaikki kauniit ovat mätiä sisältä ja rumat täyttä kultaa yada yada yada.
En sanonut noin. Moni vain tarkoittamassani henkilössä näkee vain sen, minkä hän haluaa näyttää. Hän on taitava ihastuttamaan.
No kerro nyt joku esimerkki mitä sieltä näkyy, kun kuori rakoilee?
Kylmyyttä.
Eiköhän jokaisesta löydy ripaus kylmyyttä.
Ehkä. On vaan niin ristiriidassa hänen julkisivunsa kanssa. No joo, en ehdi asiasta enempää, aika poistua palstalta ihmisten pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Viimeksi kun näimme, minä__________
Otin vaihvihkaa valokuvan, jossa hän näkyy taustalla. En tietenkään voinut ottaa kuvaa suoraan vain hänestä.
Mulla ei ole hänestä kunnon kuvaa. Haluaisin sellaisen. Voitko lähettää?
- ja sivusta tietysti
Ota kuule itte kuvasi. Luultavasti näet häntä enemmän kuin minä. Ja se minunkin ottama kuva oli aika huono, hän ei ollut siinä oikein edukseen. Talvella kaikki näyttävät Suomessa vieläpä niin kalpeilta. Voi kun pääsisikin ottamaan hänestä sellaisia boudoir-tyyppisiä lingerie-kuvia hyvällä kameralla. Ihan vaan omaan käyttöön.
Tollo oot. On mulla yksi kuva, perinteisesti sivusta salaa otettu ja jossain kuva-arkiston uumenissa josta ei löydy mitään. Muistan kyllä , miltä hän näyttää
No millaiselta? sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuhoutua suhun. Lyödä itseni vasten sun kalliota ja pidellä kiinni sen kielekkeistä päivieni loppuun saakka.
Kaipaat Jeesusta?
Missä sä olet käynyt pyhäkoulusi?
Vierailija kirjoitti:
Mietin, olikohan kaivattu syy kaivatun kaivatun kriisiin silloin eräänä keväänä. 🤔
Mietin, olikohan kaivatun kriisi ja kaivatun kaivatun kriisi syynä kaipaukseen silloin ja muulloinkin🤔
Elämässä tarttuu oljenkorsiin tiukemmin jos on hukkumaisillaan. Sehän on hyvä jos voi oljenkortena olla, mutta syksyn tullessa voi kaivata tukevampaa kiinnipideltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, kun olet sellainen arvoitus, että en saa susta mitään tolkkua. Tahtoisin oppia tuntemaan sut, juuri sut. Tiedän, että sun sisällä on paljon.
Ota selvää.
On varattu. En saa ottaa selvää.
Eikö ihmistä voi oppia tuntemaan harrastamatta seksiä? Kyllä kai varatutkin tutustuvat uusiin ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kaivatulla tatuointeja?
Mikäli olen oikein huomannut, niin yksi tatska on, sydän aiheinen. Mulla ei itselläni ole yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Voisit kyllä sanoa mulle, että olen kaunis.
Sinä olet
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, että mitähän sinä minussa oikein näet, mies? Kun toisia tuijotamme.
Kauniin, ihanan ja syvällisen naisen.
Luonnonmaan ihanalle
muikkuselle lempeitä unia.
🔥💋 nuppunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, olikohan kaivattu syy kaivatun kaivatun kriisiin silloin eräänä keväänä. 🤔
Mietin, olikohan kaivatun kriisi ja kaivatun kaivatun kriisi syynä kaipaukseen silloin ja muulloinkin🤔
Elämässä tarttuu oljenkorsiin tiukemmin jos on hukkumaisillaan. Sehän on hyvä jos voi oljenkortena olla, mutta syksyn tullessa voi kaivata tukevampaa kiinnipideltävää.
Saitpa tuon kuulostamaan sellaiselta, että ollaan sotkeennuttu samaan soppaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua ja sitä aikaa, kun tavattiin...Otin muistoksi videon, lähtiessäni paikasta, jossa on nyt työmaa ja katsoin sen tässä. Sinun jälkeesi ei ole ketään, niin kovaa kolahdit. Kiitos uniikki 💙
Sopisi hyvinkin olemaan meidän ensikohtaamispaikka, mutta ohi menee.
Nappaan kuitenkin harhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Otin vaihvihkaa valokuvan, jossa hän näkyy taustalla. En tietenkään voinut ottaa kuvaa suoraan vain hänestä.
Mulla ei ole hänestä kunnon kuvaa. Haluaisin sellaisen. Voitko lähettää?
- ja sivusta tietysti
Ota kuule itte kuvasi. Luultavasti näet häntä enemmän kuin minä. Ja se minunkin ottama kuva oli aika huono, hän ei ollut siinä oikein edukseen. Talvella kaikki näyttävät Suomessa vieläpä niin kalpeilta. Voi kun pääsisikin ottamaan hänestä sellaisia boudoir-tyyppisiä lingerie-kuvia hyvällä kameralla. Ihan vaan omaan käyttöön.
Tollo oot. On mulla yksi kuva, perinteisesti sivusta salaa otettu ja jossain kuva-arkiston uumenissa josta ei löydy mitään. Muistan kyllä , miltä hän näyttää
No millaiselta? sivu
Komea mies on. Siniset silmät . Harmillisesti tänään oli aurinkolasit katseen peittona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
olisin halunnut mennä juttelemaan. Katsoin, kun hän hymyillen käänsi päänsä ja katsoin itsekin pois. Tilanne ei ollut sopiva hänen työn kannalta. Ja en ole ihastunut työkaveriin.
Treenit yhdessä? Kaljulle miehelle. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit kyllä sanoa mulle, että olen kaunis.
Sinä olet
Kiitos. 👍
Vierailija kirjoitti:
Treenit yhdessä? Kaljulle miehelle. 😊
Kiinnostelee. Mitä haluaisit treenata?
t kaljumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuhoutua suhun. Lyödä itseni vasten sun kalliota ja pidellä kiinni sen kielekkeistä päivieni loppuun saakka.
Kaipaat Jeesusta?
Missä sä olet käynyt pyhäkoulusi?
Kotikylässä ja ihan tasan 15-vuotiaaksi saakka.
-sivusta ja mummo lestadiolainen
Vierailija kirjoitti:
Hitto, kun olet sellainen arvoitus, että en saa susta mitään tolkkua. Tahtoisin oppia tuntemaan sut, juuri sut. Tiedän, että sun sisällä on paljon.
Jokaisen ihmisen sisällä on valtameri, josta muut näkee vain pisaroita.
Mut voisi puhua kolmenkimppaan kaivatun ja meille molemmille mieluisan miehen kanssa mutta vasta suhteen ollessa todella vakaalla pohjalla.