Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi, kun näimme olin vaaleanpunaisissa.
Viimeksi kun näimme, olin vaaleanpunaisissa.
Noin.
Pilkku - pilkku; haluan olla kaivattuni pilkku.
Hitto, kun olet sellainen arvoitus, että en saa susta mitään tolkkua. Tahtoisin oppia tuntemaan sut, juuri sut. Tiedän, että sun sisällä on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä et olisi uskonut minusta?
Että röökaat.
Et sitte ole kovin lähelle päässyt?
? Tarpeeksi.
Luulisi haistavan. Sitä meinasin.
Ei polta töissä. Siellä useimmiten nähdään. Olen "tiennyt" tämän viime syksystä.
On varmaan paljon muutakin mitä et hänestä edes halua tietää. Ehkä sivusta
Kerrohan esimerkki?
Sanotaanko että moni kakku päältä kaunis. Empatiaa, sympatiaa ja kaikkea muuta kaunista voi kuvitella löytävänsä kivannäkoisessä paketissa, mutta kuoren rakoillessa voi nähdä jotain ihan muuta.
Jep. Kaikki kauniit ovat mätiä sisältä ja rumat täyttä kultaa yada yada yada.
En sanonut noin. Moni vain tarkoittamassani henkilössä näkee vain sen, minkä hän haluaa näyttää. Hän on taitava ihastuttamaan.
No kerro nyt joku esimerkki mitä sieltä näkyy, kun kuori rakoilee?
Kylmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuhoutua suhun. Lyödä itseni vasten sun kalliota ja pidellä kiinni sen kielekkeistä päivieni loppuun saakka.
Kaipaat Jeesusta?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Viimeksi kun näimme, minä__________
Räkätin koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaikea trauma kohdassa vastakkainen sukupuoli ja tunteet. Pärjään kyllä. Toivon, etten aiheuta häiriötä ja ettei kukaan ahdistu. Anteeksi, että olen . Osaan kyllä kadotakin , jos pitää mennä pois
No kukapa täältä vois kenetkään ajaa pois?
Joo ei voi. En oikein kestä itseäni ja pelkään, että teen jotain peruuttamatonta. Harmiton olen . Vähän vaikeaa just nyt jälkikasvun kanssa ja tuntuu että hajoan. Huomenna varmaan kaikki taas hyvin tai ensi viikolla. Minua ei lasketa, oon näkymätön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tuhoutua suhun. Lyödä itseni vasten sun kalliota ja pidellä kiinni sen kielekkeistä päivieni loppuun saakka.
Kaipaat Jeesusta?
Pietaria ennemmin?
Vierailija kirjoitti:
Hitto, kun olet sellainen arvoitus, että en saa susta mitään tolkkua. Tahtoisin oppia tuntemaan sut, juuri sut. Tiedän, että sun sisällä on paljon.
Ota selvää.
Välillä mietin, että mitähän sinä minussa oikein näet, mies? Kun toisia tuijotamme.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kaivatulla tatuointeja?
Melkein voisin lyödä vetoa, että hänellä on lohikäärmetatuointi selässä.
Tänään yksi kiva nainen toivotti minulle "hyvää ruokahalua", kun oltiin syömässä keittolounasta vapaaehtoistyön jälkeen. Luulin hänen pitävän minusta, mutta hän lähtikin siitä heti pois eikä katsonut vahingossakaan enää kohti. Eli jälleen varmistus siihen, että minulla ei ole salaisia ihailijoita. Haluaisin olla näissä kärsimysnäytelmissä jo vaihteeksi eri roolissa kuin tähän asti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että röökaat.
? Tarpeeksi.
Ei polta töissä. Siellä useimmiten nähdään. Olen "tiennyt" tämän viime syksystä.
Kerrohan esimerkki?
Sanotaanko että moni kakku päältä kaunis. Empatiaa, sympatiaa ja kaikkea muuta kaunista voi kuvitella löytävänsä kivannäkoisessä paketissa, mutta kuoren rakoillessa voi nähdä jotain ihan muuta.
En sanonut noin. Moni vain tarkoittamassani henkilössä näkee vain sen, minkä hän haluaa näyttää. Hän on taitava ihastuttamaan.
Kylmyyttä.
Eiköhän jokaisesta löydy ripaus kylmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selvää.
On varattu. En saa ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Viimeksi kun näimme, minä__________
Otin vaihvihkaa valokuvan, jossa hän näkyy taustalla. En tietenkään voinut ottaa kuvaa suoraan vain hänestä.
Mulla ei ole hänestä kunnon kuvaa. Haluaisin sellaisen. Voitko lähettää?
- ja sivusta tietysti
Ota kuule itte kuvasi. Luultavasti näet häntä enemmän kuin minä. Ja se minunkin ottama kuva oli aika huono, hän ei ollut siinä oikein edukseen. Talvella kaikki näyttävät Suomessa vieläpä niin kalpeilta. Voi kun pääsisikin ottamaan hänestä sellaisia boudoir-tyyppisiä lingerie-kuvia hyvällä kameralla. Ihan vaan omaan käyttöön.
Tollo oot. On mulla yksi kuva, perinteisesti sivusta salaa otettu ja jossain kuva-arkiston uumenissa josta ei löydy mitään. Muistan kyllä , miltä hän näyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että röökaat.
? Tarpeeksi.
Kerrohan esimerkki?
Kylmyyttä.
Meillä varmaan sama kaivattu. Hänessä on ehdottomasti kylmä puoli kuoren alla. Sellainen, joka ei pohjimmiltaan välitä juurikaan muista ihmisistä. Hänen on helppo suhtautua välinpitämättömästi ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vou. Nyt on kuumaa 💘
Voisit kyllä sanoa mulle, että olen kaunis.
En saa lapseen yhteyttä. Ahdistaa. Pelottaa.
Galluppiin : viimeksi, kun näimme juttelimme ja hän hymyili minulle.
Terveisiä miehelle, jossa on taikaa.