Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun auringossa, ja ajattelen sinua.
Miten sä oot niin ylös päässyt kapuamaan.
Kaipaus saa ihmeitä aikaan...
Vierailija kirjoitti:
On tämä minullakin vaikuttanut ruokahaluun, valvomiseen ja siihen, että keskittymiskyky on ihan pskana. Ymmärtäisi, jos kaipaus iskisi päälle lähinnä silloin, kun hänet näkee joko irl tai jossain somessa ja muulloin voisin elää normaalisti, mutta täytyykö kaipauksen olla koko ajan aktivoituneena? Ihan hullua.
Joo töistä ei tule mitään, koko ajan mielessä se ihminen ja tämä tunne vain voimistuu.
Vierailija kirjoitti:
En mä pystykään tähän. Luulin. En pysty. Alan välttelemään enemmän.
Yritätkö saada minua luoksesi taas kontrolloimalla? En tule enää enkä odota sinua, jossakin on joku joka vastaa tunteisiini..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö saada minua luoksesi taas kontrolloimalla? En tule enää enkä odota sinua, jossakin on joku joka vastaa tunteisiini..
Nyt on väärä henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on väärä henkilö.
Oho, selvä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ne pyöreät lasit sopii sulle! Mikset käytä niitä? 😘
Käytinhän mä niitä hetken
Terveisiä kaivatulle!
mä voin olla sulle lelu jos sä haluut niin
mä voin olla sulle lelu jota haluut niin
saat mua kutittaa
saat mua puristaa
haluun sulle kaiken huvin antaa
haluun sulle olla se kumiankka
saat mua kutittaa
saat mua puristaa
Niinku kumiankkaa #💛
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut sinuun.
Kuka oot? Ja koska tuon tajusit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, raivosi määrä kertoo suoraan ihastuksesi määrästä. Näköjään se on suuri.
Tarkoitus ei ollut pimittää mitään. Voit kuvitella pettymykseni määrän, kun feidasit treffit. Kerrankin olisimme voineet puhua. Olisin kertonut rehellisesti naamatusten, mikä on meininki.
En voi sille mitään, että olen edelleen ihastunut sinuun - sydämelleen ei voi sanoa ei. Ja eniten harmittaa se, että tällä intohimojemme määrällä olisimme voineet kokea tajunnanräjäyttävää seksiä.
Mitkä treffit?
Kukaan ei ole irl mun kanssa mitään treffejä sopinut.Ei munkaan ja sitä paitsi toi alotusviesti on vähän kummallinen. Yrittääkö jotenkin kiusata..
Tajunnan räjäyttämä trolli se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut sinuun.
Kuka oot? Ja koska tuon tajusit?
En oo toi ap mut tajusin kun tuli niin voimakas tunne, mikähän se oikein on..
Ymmärrätkö mies että rakastuin suhun. Ei voinut sille mitään, tuli suuri aalto ja vei mukanaan. Ja nyt oon täällä pää sekaisin ja peloissani että voikohan tää jotenkin olla vaarallista ajan oloon? Onko sulla mitään neuvoa antaa?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö mies että rakastuin suhun. Ei voinut sille mitään, tuli suuri aalto ja vei mukanaan. Ja nyt oon täällä pää sekaisin ja peloissani että voikohan tää jotenkin olla vaarallista ajan oloon? Onko sulla mitään neuvoa antaa?
Ota mynthon.
Vierailija kirjoitti:
Mennää panee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mynthon.
Otettu, ei auttanut. Anna parempi neuvo. Sivusta eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mynthon.
No tota, kokeile syödä koko aski...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mynthon.
No tota, kokeile syödä koko aski...
Tai siis älä sitä askii syö vaan ne pastillit.
Mitkä treffit?
Kukaan ei ole irl mun kanssa mitään treffejä sopinut.