Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
G. Kumpi tekee aloitteen? Perustelut.
Kuka täällä nyt uskaltaisi aloitetta tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiire.
Mihin on kiire valmiissa maailmassa
Valitettavasti aina jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeat kuten irl
Tulevaisuudesta ei ole mitään takeita mutta mä valitsen sut. Ja mielelläni valitsisin sut joka päivä loppuelämäni ajan.
Baarista ei löytynyt runoilijaseuraa.
Siis vaikka mä tiedän, että ihmisen aivot tekevät ihan evolutiivisista syistä temppuja saadakseen jonkun ihmisen vaikuttamaan erityisen yhteensopivalta ja että näistä parin ensimmäisen vuoden ajan näkee vain positiivisia puolia ja ihastelee kaikkea heihin liittyvää niin siltikin sä tunnut erityiseltä. Kirjoitin eilen siitä fyysisestä, psyykkisestä ja mentaalisesta vetovoimasta. Sä vetoat mussa kaikkeen. Mä en edes tiennyt, että sunlaisia on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudesta ei ole mitään takeita mutta mä valitsen sut. Ja mielelläni valitsisin sut joka päivä loppuelämäni ajan.
Olet siis tehnyt päätökseksesi valita mut. Millon kerrot? Oloni on joka päivä tuskallinen. Armahtaisit jo minut. Tässähän on melko läjä näitä esteitä raivattavana. Mut jos tarpeeksi haluaa, ei mitään sellaista mitä ei saisi raivattua pois. Meistä kahdesta kiinni..
Tääl kaiken mittaa raha ja maine, jäin niitä ilman kai toiset saa ne.
Jäin verenmaku pysäkille näppejä nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ollu tarpeeksi maistissa.
Rakas, raivosi määrä kertoo suoraan ihastuksesi määrästä. Näköjään se on suuri.
Tarkoitus ei ollut pimittää mitään. Voit kuvitella pettymykseni määrän, kun feidasit treffit. Kerrankin olisimme voineet puhua. Olisin kertonut rehellisesti naamatusten, mikä on meininki.
En voi sille mitään, että olen edelleen ihastunut sinuun - sydämelleen ei voi sanoa ei. Ja eniten harmittaa se, että tällä intohimojemme määrällä olisimme voineet kokea tajunnanräjäyttävää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollu tarpeeksi maistissa.
Tää on kuvainnollista. Patukka nimistä isoa patukkaa kyllä sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä.
Unohdit perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivatun negatiiviset piirteet
Ei halua viestitellä. Ei irl eikä varsinkaan täällä. 🤔
Täällä on julkista. Eipä kiinnostele avautua yksityisasioista koko Suomen nähden.
Kaivattu
Vierailija kirjoitti:
Sellasta sitten.
Juuh.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, raivosi määrä kertoo suoraan ihastuksesi määrästä. Näköjään se on suuri.
Tarkoitus ei ollut pimittää mitään. Voit kuvitella pettymykseni määrän, kun feidasit treffit. Kerrankin olisimme voineet puhua. Olisin kertonut rehellisesti naamatusten, mikä on meininki.
En voi sille mitään, että olen edelleen ihastunut sinuun - sydämelleen ei voi sanoa ei. Ja eniten harmittaa se, että tällä intohimojemme määrällä olisimme voineet kokea tajunnanräjäyttävää seksiä.
Sellaista se voi olla, jos sopii treffejä omassa päässään vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä.
Unohdit perustelut.
No kun se en oo ainakaan mä, niin sitten jäi vaan sä.
Vierailija kirjoitti:
Siis vaikka mä tiedän, että ihmisen aivot tekevät ihan evolutiivisista syistä temppuja saadakseen jonkun ihmisen vaikuttamaan erityisen yhteensopivalta ja että näistä parin ensimmäisen vuoden ajan näkee vain positiivisia puolia ja ihastelee kaikkea heihin liittyvää niin siltikin sä tunnut erityiseltä. Kirjoitin eilen siitä fyysisestä, psyykkisestä ja mentaalisesta vetovoimasta. Sä vetoat mussa kaikkeen. Mä en edes tiennyt, että sunlaisia on olemassa.
Kuulostat ihanan älykkäältä ihmiseltä. Nykyisin on harvinaista herkkua löytää se oikea!
Mies, mutta vasta naisen reaktio saa asioita tapahtumaan, joten kumpi se sitten oikeastaan onkaan se aloitteen tekijä?