Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Rakas, raivosi määrä kertoo suoraan ihastuksesi määrästä. Näköjään se on suuri.
Tarkoitus ei ollut pimittää mitään. Voit kuvitella pettymykseni määrän, kun feidasit treffit. Kerrankin olisimme voineet puhua. Olisin kertonut rehellisesti naamatusten, mikä on meininki.
En voi sille mitään, että olen edelleen ihastunut sinuun - sydämelleen ei voi sanoa ei. Ja eniten harmittaa se, että tällä intohimojemme määrällä olisimme voineet kokea tajunnanräjäyttävää seksiä.
Mitkä treffit mä feidasin? Sulla piti olla muita menoja ja mulla oli niin ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivatun negatiiviset piirteet
Ei halua viestitellä. Ei irl eikä varsinkaan täällä. 🤔
Täällä on julkista. Eipä kiinnostele avautua yksityisasioista koko Suomen nähden.
Kaivattu
Juurikin näin.
-yks J
Istun auringossa, ja ajattelen sinua.
En mäkään tiennyt kaivatunlaisia olevan, tai ehkä mun aivot on vaan jossain oksitosiinipöllyssä..
Olispa kiva viettää yksi kiireetön vapaapäivä kaivatun kanssa hänen tavallaan, hänen ympyröissään.
Haluun vaan iholle ja unohtaa muun maailman päiväksi.
Aina sut nähtyäni sisälläni herää se pieni kipinä. Mielikuvitusta ruokkiva ja sydäntä lietsova tunne, joka virittää kehon alavartaloa myöten halukkaaksi toimintaan. Jokin sinussa on.
Vierailija kirjoitti:
Siis vaikka mä tiedän, että ihmisen aivot tekevät ihan evolutiivisista syistä temppuja saadakseen jonkun ihmisen vaikuttamaan erityisen yhteensopivalta ja että näistä parin ensimmäisen vuoden ajan näkee vain positiivisia puolia ja ihastelee kaikkea heihin liittyvää niin siltikin sä tunnut erityiseltä. Kirjoitin eilen siitä fyysisestä, psyykkisestä ja mentaalisesta vetovoimasta. Sä vetoat mussa kaikkeen. Mä en edes tiennyt, että sunlaisia on olemassa.
Voin sanoa täysin samaa susta. Tällaista tunnetta en ole kokenut ikinä. Saan ihan fyysisiä oireitaan olen laihtunut 3 kg kuukauden aikana ilman mitään yrittämistä. Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaikka mä tiedän, että ihmisen aivot tekevät ihan evolutiivisista syistä temppuja saadakseen jonkun ihmisen vaikuttamaan erityisen yhteensopivalta ja että näistä parin ensimmäisen vuoden ajan näkee vain positiivisia puolia ja ihastelee kaikkea heihin liittyvää niin siltikin sä tunnut erityiseltä. Kirjoitin eilen siitä fyysisestä, psyykkisestä ja mentaalisesta vetovoimasta. Sä vetoat mussa kaikkeen. Mä en edes tiennyt, että sunlaisia on olemassa.
Voin sanoa täysin samaa susta. Tällaista tunnetta en ole kokenut ikinä. Saan ihan fyysisiä oireitaan olen laihtunut 3 kg kuukauden aikana ilman mitään yrittämistä. Rakastan sua.
Ihmettelen samaa. Söisin elävältä sen ihanan ihmisen mutta se ei halua minua. Mikä ihme tässä on vialla? Miksi vain minä tunnen näin voimakasta vetoa häntä kohtaan? Miksi hän ei ymmärrä että hänen kuuluisi tuntea samoin koska minä haluan? Auttakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, raivosi määrä kertoo suoraan ihastuksesi määrästä. Näköjään se on suuri.
Tarkoitus ei ollut pimittää mitään. Voit kuvitella pettymykseni määrän, kun feidasit treffit. Kerrankin olisimme voineet puhua. Olisin kertonut rehellisesti naamatusten, mikä on meininki.
En voi sille mitään, että olen edelleen ihastunut sinuun - sydämelleen ei voi sanoa ei. Ja eniten harmittaa se, että tällä intohimojemme määrällä olisimme voineet kokea tajunnanräjäyttävää seksiä.
Sellaista se voi olla, jos sopii treffejä omassa päässään vaan
No tämä kuuluisa palstaharha iski. Kyllähän se vtutti seistä turhaan odottamassa. Ja olin vähän toipilaskin.
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva viettää yksi kiireetön vapaapäivä kaivatun kanssa hänen tavallaan, hänen ympyröissään.
Todellakin olisi!
Vierailija kirjoitti:
Istun auringossa, ja ajattelen sinua.
Miten sä oot niin ylös päässyt kapuamaan.
On tämä minullakin vaikuttanut ruokahaluun, valvomiseen ja siihen, että keskittymiskyky on ihan pskana. Ymmärtäisi, jos kaipaus iskisi päälle lähinnä silloin, kun hänet näkee joko irl tai jossain somessa ja muulloin voisin elää normaalisti, mutta täytyykö kaipauksen olla koko ajan aktivoituneena? Ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olisi!
Todellakin, odotan vain että hän ymmärtää tulla luokseni.
Vierailija kirjoitti:
G. Kumpi tekee aloitteen? Perustelut.
Sä kiitos! Mulla on vapaapäivä. Se oli siis se peruste.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, hän olisi vain minua varten ja jättäisi hetkeksi kaiken turhan kokonaan. Saisimme olla vain me.
Vierailija kirjoitti:
Aina sut nähtyäni sisälläni herää se pieni kipinä. Mielikuvitusta ruokkiva ja sydäntä lietsova tunne, joka virittää kehon alavartaloa myöten halukkaaksi toimintaan. Jokin sinussa on.
Tiedän tämän tunteen, joissain vain on ja sen vaan tietää kuka on se oikea. Ei tule toista.
En mä pystykään tähän. Luulin. En pysty. Alan välttelemään enemmän.
Olipa kiva ilma kävellä. Jos sitä vaikka pienet kauneusunet ottaisi🥱