Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Joo, kirjottelen täällä moneen suuntaan, koska käsittelen omia peikkojani, joista sinulla ei ole mitään käsitystä. En ole myöskään ihastunut, joten siinä mielessä ei koskaan ole oltu samassa tilanteessa. Tarvin turvallisen ihmisen.
Turvallinen = saavuttamaton ?
Terveiset HH-naiselle. Voimia uuteen elämänvaiheeseen, olet ihana! Valitettavasti vain aika ja paikka ovat väärät. En voi tarjota ystävyyttä enempää, mutta et varmaan muuta haluaisikaan, joten kaikki on niin kuin olla pitää. En voi silti välttyä siltä, että jos alan jossitella, tulen surulliseksi.
Tm
Vierailija kirjoitti:
Oman mielenrauhani vuoksi pidän kesän taukoa täältä.
Hyvää kesää kaikille!
Juu, niinhän me kaikki pidetään 😁😉
Hyvää kesää silti!
Vierailija kirjoitti:
Tie joka mutkittelee seuraten merenrantaa, vanhojen tammien varjossa lampaat nauttivat lounastaan. Meren suolainen tuoksu leijailee sisään auton ikkunasta jonka juuri aukaisin, kasvojesi piirteet heijastuvat tuulilasiin, joudun pysähtymään hetkeksi.
🥰
Vierailija kirjoitti:
Oman mielenrauhani vuoksi pidän kesän taukoa täältä.
Hyvää kesää kaikille!
Hyvä ajatus, näin pitäisi jokaisen tehdä kun voi pahoin. Muutokset auttavat! Hyvää kesää! 🌞
Vierailija kirjoitti:
Tie joka mutkittelee seuraten merenrantaa, vanhojen tammien varjossa lampaat nauttivat lounastaan. Meren suolainen tuoksu leijailee sisään auton ikkunasta jonka juuri aukaisin, kasvojesi piirteet heijastuvat tuulilasiin, joudun pysähtymään hetkeksi.
Turvallista matkaa, aja varovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kirjottelen täällä moneen suuntaan, koska käsittelen omia peikkojani, joista sinulla ei ole mitään käsitystä. En ole myöskään ihastunut, joten siinä mielessä ei koskaan ole oltu samassa tilanteessa. Tarvin turvallisen ihmisen.
Turvallinen = saavuttamaton ?
Ap kirjoittaa tekstiä hyvin samaan tyyliin kuin minä. Mutta minä kirjoitan peikotkin ajatellen kirjoittavani hänelle.
Uni. Hassua, olit omistanut joskus kämäisen eläintarhan lähistöllä. Kirjoitit korttiin, jonka lähetti eksällesi "Terveisiä (eläintarhan nimi), Xxxx"
Unessa soi Eppu Normaali. Meinasin mainita sulle asiasta tyyliin "Eppujen lyriikoita on muuten tosi usein palstalla" mutta sain juuri jarrutettua itseäni kun muistin että eihän me olla täällä koskaan oltu.
Oli kiva nähdä sua edes mun unessa.
"Heli"
Olet ollut tärkeä minulle monessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kenelle?
A-A
Terveisiä tummatukkaiselle kaunottarelle
Vierailija kirjoitti:
Huomenta eräälle liian ihanalle 💘
Toivottavasti nukuit hyvin, nähtäispä vielä
Saisinko rakastaa sinua ihan pikkasen ja salaa?
Kasvit kuulemma tykkää jos niille soitetaan Bachia. Eli kastelu ja Bach, voi kokeilla myös lempeää juttelua.
Nainen, sun wa-kuva on maailman ihanin. Katselen sitä vähän väliä salaa ja haaveilen, että mä olen se jota siinä katsot ja jolle hymyilet 💕
Minäkin aion kyllä kesällä keskittyä irl elämään ja jättää palstailun syrjään, ainakin nykyisessä liiallisessa määrin. Pakko keskittyä omaan hyvinvointiin enemmän. Ulkoilla, levätä, liikkua, puuhastella jotain ulkosalla, antaa mielen levätä jne.