Nyt mulla sitten on sänky
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, vain 60 ikävuoden ja 40 avioliittovuoden jälkeen.
En ole 60-vuotias enkä ollut 40v naimisissa.ap
Miten se nyt sitten yllättäen mahtuukin sinne? Aiemmin oli täysi mahdottomuus ( Toki Valiksen jutut ovat aina sellaisia, että vaihtuvat lennossa. Eikä ikinä voi tietää, mikä on totta ja mikä ei).
Mies suostui ostamaan sinulle sängyn?
Kiva juttu! Toivottavasti nukut paremmin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten se nyt sitten yllättäen mahtuukin sinne? Aiemmin oli täysi mahdottomuus ( Toki Valiksen jutut ovat aina sellaisia, että vaihtuvat lennossa. Eikä ikinä voi tietää, mikä on totta ja mikä ei).
Se mahtuu tuonne toiseen huoneeseen. Ei tuonne, missä mä ennen olin.ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli varastossa. Ei tarvinnut ostaa yhtään mitään. ap
Mikä huone ja miksei aiemmin voinut siellä nukkua?
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli teinin tavaroita. Hän siirsi ne aamulla yläkertaan huoneeseensa ja auttoi mua tuon sänkyhomman kanssa. Meni nyt sitten taas töihin.ap
Vierailija kirjoitti:
Löyty niin kapea, että ei mahdu kylkeä kääntämään. Lyhytkin on, nilkat hiukan roikkuu päädystä yli, mutta on se parempi kuin pelkkä matto lattialla. Onnellinen avioliitto meillä on kaikesta huolimatta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli teinin tavaroita. Hän siirsi ne aamulla yläkertaan huoneeseensa ja auttoi mua tuon sänkyhomman kanssa. Meni nyt sitten taas töihin.ap
Onnekas teini kun on löytänyt työpaikan. Tuollaisesta lapsesta on äiti varmasti ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löyty niin kapea, että ei mahdu kylkeä kääntämään. Lyhytkin on, nilkat hiukan roikkuu päädystä yli, mutta on se parempi kuin pelkkä matto lattialla. Onnellinen avioliitto meillä on kaikesta huolimatta..
Ihan on sopivan pitkä yhdelle ihmiselle. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mahtuu tuonne toiseen huoneeseen. Ei tuonne, missä mä ennen olin.ap
Ap laitettiin lättiin nukkumaan.
Eli siellä on koko ajan ollut huone ja jopa sänky. Minkä ihmeen takia se teini ei ole aiemmin siirtänyt tavaroitaan, oletteko edes käskeneet? Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsityövoimaa. Onko lyijykaivoksella aasina
Vierailija kirjoitti:
Löysi roskalavalta. Vähän on vissiin verta siinä mut lakanan kun laittaa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysi roskalavalta. Vähän on vissiin verta siinä mut lakanan kun laittaa päälle.
Ei löytänyt. Ihan on hyvä sänky.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on sopivan pitkä yhdelle ihmiselle. ap
Miten sängyn pituus liittyy siihen kuinka monta ihmistä sänkyyn mahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Eli siellä on koko ajan ollut huone ja jopa sänky. Minkä ihmeen takia se teini ei ole aiemmin siirtänyt tavaroitaan, oletteko edes käskeneet? Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen?
Ap on paskatrolli.
Niin on ahkeraa tämä Valiksen lähipiiri. Äippää nukutettu lattialla vasta 5 vuotta vaikka on sekä lääniä että sänkyjä.
Ajatella, vain 60 ikävuoden ja 40 avioliittovuoden jälkeen.