Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei riitä alkuunkaan ja masennun vielä jos en saa suhun kunnon kontaktia..
Mikä riittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voikin mennä jostain ihmisestä näin sekaisin ja tuntua omalta heti jo ensi näkemältä... Yksipuolisesti.
Otikko selvää vai oliko nyt rationaalisen ajatuksen lopputulos? En jaksa enää luottaa täällä kenenkään kykyyn tehdä aloitetta.
Tietenkin otin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä sä haluat musta? Vai haluatko mitään.
Haluan tutustua sinuun ja sit päätettäisiin yhdessä miten homma jatkuu.
Ehkä homma kertoo molemmille miten sen tulisi jatkua?
Ei tarvitse vaivata päätään pohtimisella, silmät vaan toisen silmiin, suukkotauot voi pitää.
-sivustaJärjenkäyttö näissä hommissa on yliarvostettua, totesi joku joskus. Pakko olla samaa mieltä.
- toisesta sivusta<3
Vierailija kirjoitti:
Olisin tahtonut niin paljon suudella sinua tänään. Yritän kuitenkin työntää sydämeni halut syrjään, ja ajatella järjellä. Että voisimme olla edes ystäviä, emmekä ajautuisi samaan umpikujaan kuin aikaisemmin. Välitän sinusta.
En ymmärrä.
Muistan vieläkin ilmeesi kun ote lipesi kädestäsi silloin. Mä en osaa kuvailla sitä kunnolla. Kauhistunut ois aika lähellä mutta ei kuitenkaan. 🥺🥰😘
Mä en myöskään ole mikään kukkapuska- ja kynttiläillallistyyppi, mut kerran sain yhdeltä eksältä lahjaksi "lomanaloituskorvikset", ja se oli kyllä melko liikkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pelkkä panosuhde kävisi hyvin. Naiskenneltaisiin siihen asti, että jompikumpi tai molemmat löytävät omaan tilanteeseensa paremmin sopivan kumppanin. Ei sitoumuksia, ei elämäntarinoiden kertomisia, ei sukulaisten tapaamisia. Vain kevyttä kivaa kerran viikossa. Se olisi realistisesti ajateltuna enin, johon yllettäisiin.
Näkee, että olen pääsemässä jo yli tästä kaipauksesta, kun edes vitsillä kirjoitin tuon vaikka oikeasti haluan ihan muuta.
Joskus hävettää olla mies.
Ei miehen seksuaalisuudessa ole mitään hävettävää, siinä miten ei naisenkaan seksuaalisuudessa. Olen aika varma, että naisesta kyse, kun puhutaan kerta viikkoon. Sivusta
Jep, palstan tietäjä vahvistaa tämän sivusta. Nuorehko nainen kysymyksessä.
Katselin auringonlaskua iltakävelyllä satamassa. Yksin, niinkuin aina. Olisipa joku vielä tänä kesänä kanssani sitä ihailemassa. Sinä mies katselet sitä varmasti jonkin toisen naisen kanssa. Tänään sen taas ymmärsin, kun välttelit jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin tahtonut niin paljon suudella sinua tänään. Yritän kuitenkin työntää sydämeni halut syrjään, ja ajatella järjellä. Että voisimme olla edes ystäviä, emmekä ajautuisi samaan umpikujaan kuin aikaisemmin. Välitän sinusta.
En ymmärrä.
Mitä et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Oot ajatuksissani.
Kiitos samoin. Hyvää yötä myös sulle kera kauniiden unien. 💕 Lämpöisiä halauksia ja lentosuukkoja. 🤗🤗🤗😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle: Kyllä sinä tiedät, mitä minä haluan. Olen halunnut jo kauan, mutta sinä et halua vaan haluat säilyttää kaiken entisen.
Minkä entisen?
Entisenlaisen elämän.
Ei sellaista voi säilyttää, mikä on jo loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pelkkä panosuhde kävisi hyvin. Naiskenneltaisiin siihen asti, että jompikumpi tai molemmat löytävät omaan tilanteeseensa paremmin sopivan kumppanin. Ei sitoumuksia, ei elämäntarinoiden kertomisia, ei sukulaisten tapaamisia. Vain kevyttä kivaa kerran viikossa. Se olisi realistisesti ajateltuna enin, johon yllettäisiin.
Näkee, että olen pääsemässä jo yli tästä kaipauksesta, kun edes vitsillä kirjoitin tuon vaikka oikeasti haluan ihan muuta.
Ei kerran viikossa vaan silloin kun ehtii ja huvittaa. Eri
Käväisit mielessäni muutaman ohikiitävän hetken ajan.
Kuka toivoi kunnon kontaktia?
Olen sanonut asiat niin kuin ne on olleet.
Vuodenajat vaihtuu aina vain sua.
Pari päivää viikonloppuun ja Marjaanan hedelmiin...
🍒
🍑