Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Kasvit kuulemma tykkää jos niille soitetaan Bachia. Eli kastelu ja Bach, voi kokeilla myös lempeää juttelua.
Sadettimien sijaan pihalle kannattaakin asentaa suuret kaiuttimet 🤔
Vierailija kirjoitti:
Nainen, sun wa-kuva on maailman ihanin. Katselen sitä vähän väliä salaa ja haaveilen, että mä olen se jota siinä katsot ja jolle hymyilet 💕
Sulla ei kyl oo wa:ta mut kiitos. 🐍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostetaanko samanlaisia asioita?
Enimmäkseen, juu. Vain ns. vaikeiden asioiden käsittelyssä arvostamme erilaisia tapoja. Muuten elämänarvot ovat aika samanlaiset. Hän on ehkä enemmän eläimensuojelija kuin itse olen (metsästys ja kalastus on ok).
Miten käsittelette vaikeat asiat eri tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enimmäkseen, juu. Vain ns. vaikeiden asioiden käsittelyssä arvostamme erilaisia tapoja. Muuten elämänarvot ovat aika samanlaiset. Hän on ehkä enemmän eläimensuojelija kuin itse olen (metsästys ja kalastus on ok).
Toinen taistelee ja toinen pakenee? Sivusta ;)
Tunnistin sut eilen täällä. 😄 Ihana tietää, että sä myös kaipaat mua. Odotan vain oikeaa hetkeä kertoa sulle, että kaipaan sua vaikka sä sen varmasti tiedät jo. Jos hetken jaksat sitä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen taistelee ja toinen pakenee? Sivusta ;)
Kiitos, mutta olen kiinnostunut nimenomaan aloittajan vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta eräälle liian ihanalle 💘
Toivottavasti nukuit hyvin, nähtäispä vielä
Saisinko rakastaa sinua ihan pikkasen ja salaa?
Ei tällaiseen lupaa tarvitse kai kysyä? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kasvit kuulemma tykkää jos niille soitetaan Bachia. Eli kastelu ja Bach, voi kokeilla myös lempeää juttelua.
Molemmat toimivat myös ihmisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää sisällään etänä harrastettua seksiä, jonka toinen huomaa, ei pysy salaisena ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu näi o. Salaa pikkasen saa aina rakastaa, ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella tästä tilanteesta sun kanssa.
Jutellaan huomenna. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rakasta lasteni isää.
Mutta eikö hän ole myös oma isäsi, ainakin noin käytännössä. Kai sä nyt omaa perhettäsi rakastat, kylmä kalkkuna.
En minäkään rakasta. En ole ikinä rakastanut. Tajusin sen myöhemmin. Tyydyin vaan ihan kivaan ja perustin perheen. Ihan kiva osoittautui lopulta päinvastaiseksi. Olisin varmaan tyytynyt ihan kivaan, mutta kaikki muu on ajanut siihen, ettei tästä ole enää suhteeksi. Sivusta.
En minäkään rakasta lapseni isää, ole koskaan rakastanut. Tulin parikymppisenä vahingossa raskaaksi jo tapailuvaiheessa ja päätettiin pitää lapsi. Asuttiin aluksi yhdessä ja yritettiin kyllä seurustellakin, mutta erottiin, kun tytär oli kuusivuotias. Sen jälkeen ole muuta kuin pakolliset kuviot hoidettu yhdessä. Mitään tunnesidettä toisiimme meillä ei ole.
Sivusta eri
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo sujunu sulta ihan hyvin keskenäs tähänkin asti :)
Mulle voi J laittaa sydämiä niin paljon kuin sielu sietää, muuta ei tarvitsisi :) vastaisin takaisin samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rakasta lasteni isää.
Mutta eikö hän ole myös oma isäsi, ainakin noin käytännössä. Kai sä nyt omaa perhettäsi rakastat, kylmä kalkkuna.
Et sinäkään rakastaisi ihmistä, joka kohdellut tavalla, jolla minua on kohdeltu. Maailma ei ole niin yksioikoinen kuin miltä se sinulle näyttää.
Ethän vain ole enää hänen kanssaan yhdessä?
Aikuisuuden kynnyksellä haaveilin sellaisesta, että mulla oli sekä miesystävä (jolla oli oma miesystävä) että naisystävä samaan aikaan. Nukuimme kaikki yhdessä isossa sängyssä. Mä en oikeasti tiedä, mikä mussa on näin pahasti vialla. Trianguloin omissa unelmissanikin.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit kukkivat valtoimenaan. Se valittiin suomalaisten lempikesäkukaksi. Ei ihme, koska lemmikki on kaunis ja lempeä, vähän niin kuin sinäkin.
Oli pakko "kitkeä" enimmät lemmikit kasvimaalta, kun sitä on nyt niin paljon. Siirsin kasvamaan toisaalle, eli en hävittänyt sitä.
En tiennyt tuosta valinnasta suomalaisten lempikesäkukaksi. Forget me not. Myös monilla muilla kielillä kasvin nimi on älä unohda minua. Tavallaan lemmikki sopisi tälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuuden kynnyksellä haaveilin sellaisesta, että mulla oli sekä miesystävä (jolla oli oma miesystävä) että naisystävä samaan aikaan. Nukuimme kaikki yhdessä isossa sängyssä. Mä en oikeasti tiedä, mikä mussa on näin pahasti vialla. Trianguloin omissa unelmissanikin.
Mitä vikaa tuossa olisi? Hyvä järjestely, jos kaikille osapuolille sopii. Kukin elää tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo sujunu sulta ihan hyvin keskenäs tähänkin asti :)
Jos mielessä pyörittely lasketaan, varmaan sitten niin.
Suukkoja parin kilsan päähän! 😘