Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuuden kynnyksellä haaveilin sellaisesta, että mulla oli sekä miesystävä (jolla oli oma miesystävä) että naisystävä samaan aikaan. Nukuimme kaikki yhdessä isossa sängyssä. Mä en oikeasti tiedä, mikä mussa on näin pahasti vialla. Trianguloin omissa unelmissanikin.
Mitä vikaa tuossa olisi? Hyvä järjestely, jos kaikille osapuolille sopii. Kukin elää tavallaan.
Se, että en pysty olemaan avoin ja haavoittuvainen yhden ihmisen edessä edesä mielikuvituksessani.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella tästä tilanteesta sun kanssa.
Niin minäkin. Mutta et tarttunut tarjoamaani tilaisuuteen? Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vähänkös olisi ihanaa, jos oma kaivattu laittaisi sydän -viestin🥰
Tietysti olisi ihanaa, mutta ajatelkaa jos tämä sydän tulisikin siltä epäkiinnostavalta työpaikan hyypiöltä. Mitä siihen sanoisitte? Olisi taatusti epämääräistä ja outoa ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin haluaisin, mutta ei meillä mitään tilannetta kylläkään ole. *pöllöä*
Vierailija kirjoitti:
En saa koskaan rakastaa sinua salaamatta.
Mikset? Oletko varattu etkä aio erota?
Vierailija kirjoitti:
En jassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti olisi ihanaa, mutta ajatelkaa jos tämä sydän tulisikin siltä epäkiinnostavalta työpaikan hyypiöltä. Mitä siihen sanoisitte? Olisi taatusti epämääräistä ja outoa ahdistelua.
No tämähän se näissä aina. Kun ei voi lopulta yhtään tietää mikä on oma markkina-arvo sen kaivatun mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut erilaisissa keskusteluissa sydämiä, enkä ole koskaan tulkinnut niitä romanttisesti. En silloinkaan, jos niitä lähettävä ihminen ei ole niin ollut mieleeni. Ei siis ole tuntunut ahdistelulta, vaan pelkästään ystävälliseltä kommunikoinnilta.
Hakkeroidutko mun tilille ja siirrät sinne 245 000€ kiitos paljon jo etukäteen
Ok? kirjoitti:
Tuonko verran on lainaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut erilaisissa keskusteluissa sydämiä, enkä ole koskaan tulkinnut niitä romanttisesti. En silloinkaan, jos niitä lähettävä ihminen ei ole niin ollut mieleeni. Ei siis ole tuntunut ahdistelulta, vaan pelkästään ystävälliseltä kommunikoinnilta.
Sma. Olen lähettänyt ja vastaanottanut kaivatunkin kanssa viesteillessä sydämiä. Ei ne mitään romanttista ole meinanneet, minultakaan siinä kontekstissa. Ne on vain tavallista isompi tykkäyksen osoitus jollekin asialle tms.
Sivusta eri
Ok? kirjoitti:
Vain lahjoitukset ok
On se niin herkkää että!
Vai mitä Jussi on mieltä?
Tämän takia pidän sinut etäällä.
Jostain syystä heräsin päiväuniltani yllättäen. Sitten tajusin, miksi?
En ollut laittanut kaivatulleni vielä hyvän päivän tervehdystä!
Onneksi heräsin.
Vierailija kirjoitti:
Ok? kirjoitti:
Tuonko verran on lainaa?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Niin minkä takia?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia?