Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes haluaisi mitään isoja ruusupuskia. Kaikki överi on överiä - ja makuuni myös mautonta.
Kyllä olisit kuule innoissasi, jos joku rokkari, leffastara tai vastaava antaisi sulle sylin täydeltä ruusuja ja hakis sut jollain Ferrarilla viiden tähden hotelliin viikonlopuksi.
No en! 😀 En perusta mistään tuollaisesta. Varmaan sinun unelmasi on tuo.
Mies, toivottavasti käsityksesi minusta ei tänään muuttunut, ainakaan huonompaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes haluaisi mitään isoja ruusupuskia. Kaikki överi on överiä - ja makuuni myös mautonta.
Kyllä olisit kuule innoissasi, jos joku rokkari, leffastara tai vastaava antaisi sulle sylin täydeltä ruusuja ja hakis sut jollain Ferrarilla viiden tähden hotelliin viikonlopuksi.
Luovuta.
En ikinä. En ole periksiantajatyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä sä haluat musta? Vai haluatko mitään.
Haluan tutustua sinuun ja sit päätettäisiin yhdessä miten homma jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuuman päivän ilta
Sää oli ihana, mutta nyt on hirveä päänsärky.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mulle on tarjottu timantteja ja sormuksia, mutta mitään en ole ottanut. En vain arvosta sellaisia.
Olisi mies, joka osaisi olla vuorovaikutuksessa, myös huonoina hetkinä assertiivisesti. Ja olisi valmis
Y H T E I S E E N henkiseen kasvuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa "puhelintyttö-systeemiltä" tai jos on koiras, niin gigoloinnilta. Money speaks and britni spiers.
Vierailija kirjoitti:
Mies, toivottavasti käsityksesi minusta ei tänään muuttunut, ainakaan huonompaan suuntaan.
Minä on monesta murehdi, mutta jos johtaa harhaan, valehtelee tai muuten vaan on osaamaton sanomaan suoraa totuutta, niin menettää kunnioitukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan saanut kadonnutta kiinnostusta uuteen roihuun? Nyt näyttää kyllä pahalta.
Mitä ihmettä? Se on merkki kääntää uusi sivu elämässä. Jos tämä olisi minulle, en haluaisi että toinen yrittäisi vastentahtoisesti tykätä minusta.
Miks kaikki käsittää tän näin päin? Mä oletin tietysti että vastapuolelta on kiinnostus tuntunut kadonneen ja aloittaja miettii onko mitään enää tehtävissä. Tietysti. Miten ikinä vois olla toisinpäin, eihän siinä olis järkeä ees?
SivustaJos vastapuolen kiinnostus on kadonnut, niin ketään ei voi väkisin pakottaa. On vaan hyväksyttävä, että aina kiinnostus ei ole molemminpuolista. Silloin on järkevämpää kääntää elämässä uusi lehti, kuin keksiä, miten voisi manipuloida toisen kiinnostumaan itsestään. Kannettu vesi ei kaivossa pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä homma kertoo molemmille miten sen tulisi jatkua?
Ei tarvitse vaivata päätään pohtimisella, silmät vaan toisen silmiin, suukkotauot voi pitää.
-sivusta
Alussa en arvannut,
että pysyt mukana näin pitkään.
Iloinen sinusta juttukaveri.
Vierailija kirjoitti:
Olis niin paljon helpompaa, jos et olis aspa.
😢
Arvostetaanko samanlaisia asioita?
Vierailija kirjoitti:
Oli traumaattista, että se vahvisti sitä, mitä olisi pitänyt lievittää. Sain flashbackeja, miten olen täysin avuttomana huudon ja pelon keskellä tuntikausia pienestä vahingosta. Tai koska en ole kuten muut. Ymmärrän silti sen toisen puolen. En ole kuten moni muu. Minun kuuluu se taakka kantaa.
Olen pahoillani tuosta ja sait mut kyyneliin, herkän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuman päivän ilta
No niin, heti ku ilmestyin tänne palstalle niin sinulla tuli hirveä päänsärky😮
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
E- nainen on ihana, hauska, älykäs ja kaunis.
No ei ole
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuman päivän ilta
No niin, heti ku ilmestyin tänne palstalle niin sinulla tuli hirveä päänsärky😮
Ei tää kyllä suhun liittynyt mitenkään vaan aurinkoiseen säähän.
Olisin tahtonut niin paljon suudella sinua tänään. Yritän kuitenkin työntää sydämeni halut syrjään, ja ajatella järjellä. Että voisimme olla edes ystäviä, emmekä ajautuisi samaan umpikujaan kuin aikaisemmin. Välitän sinusta.