Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
T valmis
Hyvää jatkoa! 👍
Itse en edes haluaisi mitään isoja ruusupuskia. Kaikki överi on överiä - ja makuuni myös mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä sä haluat musta? Vai haluatko mitään.
Haluaisin viettää sun kanssa kahdestaan pitkän illan, käydä perusteelliset keskustelut, silittää sua, halata ja ehkä suudella, jos säkin haluat 💕 Sitten voisin hyvästellä sut ja kerran kuolla onnellisena.
Hyvästellä? Sit ei kyllä sovi.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se.
Kalamies sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää sun kanssa kahdestaan pitkän illan, käydä perusteelliset keskustelut, silittää sua, halata ja ehkä suudella, jos säkin haluat 💕 Sitten voisin hyvästellä sut ja kerran kuolla onnellisena.
Itsensä kiusaamista. -Sivusta ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle: Kyllä sinä tiedät, mitä minä haluan. Olen halunnut jo kauan, mutta sinä et halua vaan haluat säilyttää kaiken entisen.
Ei muuta kuin hyvää jatkoa kaikki ketjukavereille! Hyvää yötä! 🖤
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes haluaisi mitään isoja ruusupuskia. Kaikki överi on överiä - ja makuuni myös mautonta.
Kyllä olisit kuule innoissasi, jos joku rokkari, leffastara tai vastaava antaisi sulle sylin täydeltä ruusuja ja hakis sut jollain Ferrarilla viiden tähden hotelliin viikonlopuksi.
Oli traumaattista, että se vahvisti sitä, mitä olisi pitänyt lievittää. Sain flashbackeja, miten olen täysin avuttomana huudon ja pelon keskellä tuntikausia pienestä vahingosta. Tai koska en ole kuten muut. Ymmärrän silti sen toisen puolen. En ole kuten moni muu. Minun kuuluu se taakka kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olis. Olis tässä tapauksessa täyttymys.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin hyvää jatkoa kaikki ketjukavereille! Hyvää yötä! 🖤
Kaikille XD Väsymys painaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisit kuule innoissasi, jos joku rokkari, leffastara tai vastaava antaisi sulle sylin täydeltä ruusuja ja hakis sut jollain Ferrarilla viiden tähden hotelliin viikonlopuksi.
Luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin virhe oli ajatella, että sä olisit jotenkin erilainen. Kun ethän sä oo. Samanlainen ku kaikki muutkin.
Tää ei ollu mulle. Mä oon erilainen!
Niin T*** oot! 🤍
Niin oon 🤗 Mutta millaisena se mun erilaisuus sun silmissä näyttäytyy?
Saat mut tuntemaan itseni tärkeäksi 🤍🤍
Olisiko suhde sun kanssa sitä, että sua pitäisi kovasti kehua ja nostella itsetuntoa? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olis. Olis tässä tapauksessa täyttymys.
Jättää hyvästit? Kaikkea sitä kuuleekin.
E- nainen on ihana, hauska, älykäs ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kuuman päivän ilta
Viileneekö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin virhe oli ajatella, että sä olisit jotenkin erilainen. Kun ethän sä oo. Samanlainen ku kaikki muutkin.
Tää ei ollu mulle. Mä oon erilainen!
Niin T*** oot! 🤍
Niin oon 🤗 Mutta millaisena se mun erilaisuus sun silmissä näyttäytyy?
Saat mut tuntemaan itseni tärkeäksi 🤍🤍
Olisiko suhde sun kanssa sitä, että sua pitäisi kovasti kehua ja nostella itsetuntoa? sivusta
Ei olis. Riitän hyvin itselleni 😊
Joo, heille riittää vientiä.