Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Haluaisin tietää mitä sä haluat musta? Vai haluatko mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan saanut kadonnutta kiinnostusta uuteen roihuun? Nyt näyttää kyllä pahalta.
Mitä ihmettä? Se on merkki kääntää uusi sivu elämässä. Jos tämä olisi minulle, en haluaisi että toinen yrittäisi vastentahtoisesti tykätä minusta.
Miks kaikki käsittää tän näin päin? Mä oletin tietysti että vastapuolelta on kiinnostus tuntunut kadonneen ja aloittaja miettii onko mitään enää tehtävissä. Tietysti. Miten ikinä vois olla toisinpäin, eihän siinä olis järkeä ees?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
S valmis 💙
Siis onko S valmis? Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei romanttisuuteen isoa rahaa tarvita. Kenellä tahansa on varaa kauniisiin sanoihin ja eleisiin. Jos naiset haluavat isoeleisiä lahjoja, ostakoot itse. T. Nainen
Jep. Mutta niiden sanojen ja eleiden pitää olla aitoja. Ei mitään "Sanon nyt näin, jotta saan sitten seksiä" -motiivilla sanottuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että rakastin sua jo silloin. Mutta taistelin vastaan. Ja nyt se tunteen aalto pyyhkäisi yli niin ettei ollut enää mitään tehtävissä. Onkohan meidät alunperin luotu toisillemme?
Milloin tämä jo silloin oli?
Tosi tosi kauan sitten.
2007 oli meidän vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Sinut haluan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voikin mennä jostain ihmisestä näin sekaisin ja tuntua omalta heti jo ensi näkemältä... Yksipuolisesti.
No sanos muuta. Ja kun on vielä aikuinen ihminen eikä mitään nuoren haihattelua.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, Miehen.
Olis niin paljon helpompaa, jos et olis aspa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S valmis 💙
Siis onko S valmis? Mihin?
Osuus on loppu. Kaikki on hyvin. 🖤
Ajattelet liikaa järjellä, kun minä taas sydämellä. Älä satuta mua. Se on ainut asia mitä enää pyydän.
Täällähän tuntuu olevan valmiita ihmisiä 😃
Mä olen edelleen keskeneräinen, sry siitä.
K-naisessa parasta kaikki. Etelärannikolle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää sun kanssa kahdestaan pitkän illan, käydä perusteelliset keskustelut, silittää sua, halata ja ehkä suudella, jos säkin haluat 💕 Sitten voisin hyvästellä sut ja kerran kuolla onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Meidän välit on täydelliset tällaisinaan, ei muuteta siis mitään
Mulla on ihan hirveä ikävä. Viime aikoina olisin niin tarvinnut sun seuraa. Päinvastoin, oot vetäytynyt johonkin kauemmas kun oon ottanut asioita puheeksi. Tätä menoa meitä ei kai enää kohta ole millään tavalla. Kai mä vaan toivon, että olisin ymmärtänyt jotain väärin ja sittenkin tykkäisit muutenkin kun kaverina. Enhän mä voi tehdä oikein mitään, niin monta kertaa oot selän kääntänyt. Kaivata vaan. Niin rakas oot.
Siitä on tosi kauan, kymmeniä vuosia.