Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Arvostetaanko samanlaisia asioita?
Pieni kutina että aikalailla samoja asioita. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä sä haluat musta? Vai haluatko mitään.
Haluan tutustua sinuun ja sit päätettäisiin yhdessä miten homma jatkuu.
Ehkä homma kertoo molemmille miten sen tulisi jatkua?
Ei tarvitse vaivata päätään pohtimisella, silmät vaan toisen silmiin, suukkotauot voi pitää.
-sivusta
Järjenkäyttö näissä hommissa on yliarvostettua, totesi joku joskus. Pakko olla samaa mieltä.
- toisesta sivusta
Mulle ei riitä alkuunkaan ja masennun vielä jos en saa suhun kunnon kontaktia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle: Kyllä sinä tiedät, mitä minä haluan. Olen halunnut jo kauan, mutta sinä et halua vaan haluat säilyttää kaiken entisen.
Minkä entisen?
Entisenlaisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää, että olet olemassa. Ei, riittää, että olet olemassa myös minulle. Täyttymys olisi se, että saisin olla kanssasi. Hyvää yötä.
Voi voi.
Unettaa.... täytyy mennä petiin. 😴😴😴😴 Hyvää yötä, näen unta vastauksesta 😉😉😉😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pelkkä panosuhde kävisi hyvin. Naiskenneltaisiin siihen asti, että jompikumpi tai molemmat löytävät omaan tilanteeseensa paremmin sopivan kumppanin. Ei sitoumuksia, ei elämäntarinoiden kertomisia, ei sukulaisten tapaamisia. Vain kevyttä kivaa kerran viikossa. Se olisi realistisesti ajateltuna enin, johon yllettäisiin.
Näkee, että olen pääsemässä jo yli tästä kaipauksesta, kun edes vitsillä kirjoitin tuon vaikka oikeasti haluan ihan muuta.
Hyi, ei ikinä mun kanssa! Mutta huomaan, että viesti olikin jollekulle muulle.
1900-luku oli vuosisatamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen pelkkä panosuhde kävisi hyvin. Naiskenneltaisiin siihen asti, että jompikumpi tai molemmat löytävät omaan tilanteeseensa paremmin sopivan kumppanin. Ei sitoumuksia, ei elämäntarinoiden kertomisia, ei sukulaisten tapaamisia. Vain kevyttä kivaa kerran viikossa. Se olisi realistisesti ajateltuna enin, johon yllettäisiin.
Näkee, että olen pääsemässä jo yli tästä kaipauksesta, kun edes vitsillä kirjoitin tuon vaikka oikeasti haluan ihan muuta.
Joskus hävettää olla mies.
Ei miehen seksuaalisuudessa ole mitään hävettävää, siinä miten ei naisenkaan seksuaalisuudessa. Olen aika varma, että naisesta kyse, kun puhutaan kerta viikkoon. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Arvostetaanko samanlaisia asioita?
Enimmäkseen, juu. Vain ns. vaikeiden asioiden käsittelyssä arvostamme erilaisia tapoja. Muuten elämänarvot ovat aika samanlaiset. Hän on ehkä enemmän eläimensuojelija kuin itse olen (metsästys ja kalastus on ok).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
🤗
Voit vastata kun on noin paljon energiaa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tutustua sinuun ja sit päätettäisiin yhdessä miten homma jatkuu.
Ehkä homma kertoo molemmille miten sen tulisi jatkua?
Ei tarvitse vaivata päätään pohtimisella, silmät vaan toisen silmiin, suukkotauot voi pitää.
-sivustaJärjenkäyttö näissä hommissa on yliarvostettua, totesi joku joskus. Pakko olla samaa mieltä.
- toisesta sivusta
Hyvää yötä miehelle, joka ei ikinä uskoisi tätä musta. Tulen muistamaan sut vielä pitkään
Vierailija kirjoitti:
Voi voi.
Miksi voi, voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan saanut kadonnutta kiinnostusta uuteen roihuun? Nyt näyttää kyllä pahalta.
Mitä ihmettä? Se on merkki kääntää uusi sivu elämässä. Jos tämä olisi minulle, en haluaisi että toinen yrittäisi vastentahtoisesti tykätä minusta.
Miks kaikki käsittää tän näin päin? Mä oletin tietysti että vastapuolelta on kiinnostus tuntunut kadonneen ja aloittaja miettii onko mitään enää tehtävissä. Tietysti. Miten ikinä vois olla toisinpäin, eihän siinä olis järkeä ees?
SivustaJos vastapuolen kiinnostus on kadonnut, niin ketään ei voi väkisin pakottaa. On vaan hyväksyttävä, että aina kiinnostus ei ole molemminpuolista. Silloin on järkevämpää kääntää elämässä uusi lehti, kuin keksiä, miten voisi manipuloida toisen kiinnostumaan itsestään. Kannettu vesi ei kaivossa pysy.
Mä olen niin tunteella ja herkillä tästä ihastuksesta, että ajattelin ap:n tilanteen toisin päin;) en ole nukkunut viime yönä, joten ajatukset solmussa.
Vierailija kirjoitti:
Unettaa.... täytyy mennä petiin. 😴😴😴😴 Hyvää yötä, näen unta vastauksesta 😉😉😉😉
Hyviä painajaisia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, toivottavasti käsityksesi minusta ei tänään muuttunut, ainakaan huonompaan suuntaan.
Minä on monesta murehdi, mutta jos johtaa harhaan, valehtelee tai muuten vaan on osaamaton sanomaan suoraa totuutta, niin menettää kunnioitukseni.
Kyse ei ole mistään sellaisesta vaan sisimpänsä avaamisesta. Mutta ajattelen kyllä samoin kuin sinä.