Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mun salainen moikkailuromanssini. Ei meidän oo tarpeen ees puhua, tykätään silti.
Onnea teille, se on jo hyvä alku. Seuraavaksi vaihdatte muutaman sanan ja sitten alatte enemmän juttelemaan. Me ei olla kaivatun kanssa koskaan edes tervehditty toisiamme.
Tervehtiä voi monella tavalla :|
Tämä on kapausketju. Onko ymmärtämisen vaikeuksia?
J n mukavat terveiset, olet hyvä ihminen.
Lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle, vaikkei saisi. Varattuja ollaan kumpikin, oletan että hänkin nykyään
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle, vaikkei saisi. Varattuja ollaan kumpikin, oletan että hänkin nykyään
😘
Luonnonmaalle nuuskamuikkuselle pusuja ja lempeitä unia.
🧡
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa sulta? Muutenkin mietin monesti kirjoitteletko mulle täällä.. j(n)
Oot mun ihminen . Rauhallinen, ystävällinen, hyvä keskustelija. Järkevä. Ja komea tietty, mutta sitä ei varmaan saa enää sanoa.
Ihastuneet terveiset upealle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo antanut anteeksi sen pettämisen miehelleni. Ei siitä sen enempää.
Olet 🐄 💩 niin parempi pysyäkin kotona. Olet yleinen vitsi ja naurunaihe joka paikassa koska kaikki tietää teidän elämän. Miten kehtaat edes töissä käydä tai kaupassa?
olisi mukavaa jos ette peukuttaisi tai reagoisi näihin jatkuviin muiden viestien pilaamisiin
antaa trollin hukkua omaan pas...nsa
Yritän jatkossa ajatella asiallisesti, vaikka vaikeaa se on *huokaus*
Vierailija kirjoitti:
Yritän jatkossa ajatella asiallisesti, vaikka vaikeaa se on *huokaus*
Miks pitää ajatella asiallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa sulta? Muutenkin mietin monesti kirjoitteletko mulle täällä.. j(n)
Tämä ei sitten ollut multa Jn
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin, mies 🦋[/quote
Kiitos rakas!
Paljon lentopusuja sinulle. 🥰😘
Tiina?