Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
No missä suhun voisi sitten törmätä? Sattumalta tuossa mun lähikaupassa vai?
Oli oikeastaan aikomus tulla kirjoittamaan heipat unohtumattomalle, mutta plörinäx män jälleen kerran
Kysely:
Oletko T:
🔼 olen, nainen
🔽 olen, mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kysyttiin kaipaako joku täällä H:ta. Kysytään tänää kaipaako täällä joku T:tä.
Aika moni.
Vai niin. Kuinka moni kaipaa T-naista ja kuinka moni T-miestä.
Galluppi-kyselijä paikalla.
Hoidetaan alta pois.
You know the drill:Kaipaan
🔼 T-naista
🔽 T-miestä
Gallupista unohtui niin kuin yleensä myös vaihtoehto epävarma. Ihmiset voivat sekoittaa ja olla epävarmoja asioista.
Niin kuka kaipaa ja ketä... Teetä voi kaivata ja piilottaa sen viesteihin. Ei mulla muuta. 😉
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka kaipaa ja ketä... Teetä voi kaivata ja piilottaa sen viesteihin. Ei mulla muuta. 😉
Teeaika on ohitse.
Täällä saa vapaasti kaivata piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeaika on ohitse.
Teeaika on aina.
Tahtoisin vaan jutella hetken kanssasi kahden mies. Mutta ei siihen taida koskaan tulla tilaisuutta 😔
Vierailija kirjoitti:
Tulee mielenkiintoista tavata sut ens kerralla. Pikkasen alkoi jännittää rohkeaa...
Meinaatko halata ja pussata vihdoinkin?
Täällä saa vapaasti kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mielenkiintoista tavata sut ens kerralla. Pikkasen alkoi jännittää rohkeaa...
Meinaatko halata ja pussata vihdoinkin?
Ollaan halattu... Tuli niin kuuma, et tarvii lähteä happihypylle!
Vierailija kirjoitti:
Ihan syystä
Outo juttu, ennen tuntematon huolenhäivä. Niin kovin toivon että sinunkin ikävä -tai mikä kimmokkeena tähän olikaan- on kirkastunut sivusävyistä nyt, ja voidaan jatkaa puhtaalta pöydältä. Olen kaivannut ystävyyttämme paljon! Mitä paremmin sulla on asiat, sen onnellisempi olen. Perheuutisia? Iloitsisin ja pyytäisin päästä kaitsemaan pienokaista heti kun mahdollista. Ehkä häitä? Onnittelut ja terveiset morsiolle.
Pitkään olin täältä pois. Mutta nyt terveiset sinulle -tai universumille- seuraavat: Annathan mun jatkaa onnellisena?
Onko kesälomat jo joillakin päällä. Porukka aivan sekasin.
Uusiapottuja ja pihvimakkaraa tarjolla. Joku hullu poisti naiselle tarkoitetun rakkauden osoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Oot mun salainen moikkailuromanssini. Ei meidän oo tarpeen ees puhua, tykätään silti.
Onnea teille, se on jo hyvä alku. Seuraavaksi vaihdatte muutaman sanan ja sitten alatte enemmän juttelemaan. Me ei olla kaivatun kanssa koskaan edes tervehditty toisiamme.
Lähetän terveiset kaipaamalleni henkilölle, rakkaat terveiset.
Saat sen kun kysyt