Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuletko muru, iltalenkille tänään? Kavereita saa olla.
Tulen mielelläni, otan koiran mukaan. Kävisikö seitsemältä?
Miehellä ei ole koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä oli hyvä yhteinen yö
Otin sut syliin, halaukseen - hengitin hiustesi ja kaulasi tuoksuaHellitimme halaustamme - käännyit antamaan huulesi minulle
Sain käsivartesi kaulalleni, ymmärsin rakastuvani yhä enemmänSe taisi mennä ihan suuteloiksi
Ei riittänyt kädestä pitäminen
Silmäsi kertoivat sen, minä uskoin sinuaSun oikean käden sormet mun vasemman käden sormien välissä
Sun vasemman käden sormet mun oikean käden sormien välissä
Mun huuleni sun huulillasi - osaanko enää hengittääSielumme kietoutuvat yhteen kuten ihomme ja raajamme toisiinsa
Punasteleva auringonnousu siunasi meidät, nähden vain yhden hahmon
Me olemme yhtä, olemassaoloni on hukkunut rakkauteemmet Mies
Unta vai unelmaa?
Olin kirjoittamassa pientä ja pikaista hyvänyöntoivotusta.
Sitten aika loppui ja tuo teksti ilmestyi näytölleni, kirjain kerrallaan.
En ollut unessa joten unta se ei ollut.
Unelmaa se ei ollut koska unelmakuvat tulivat päähäni vasta tekstin synnyttyä.Luulisin että tämä on nyt vaan ihan puhdasta todellisuudenkuvausta tulevaisuudesta.
t Mies
Tiedätkö, nukuin tosi levottomasti viime yön, pyörin lakanat rullalle, heräsin koko ajan mielikuviin sinusta ja ihmeellisiin tekstinpätkiin sun aiemmista kommenteista, jotka toistui mielessä. Ja mun oli ihan _älyttömän_ kuuma koko yön, vasta aamun jo valjettua taisin vetää peittoa päälle. Yleensä olen se, jota paleltaa. Nauran ääneen kirjoittaessani tätä, voi hyvänen aika...sattumaako sitten vai mitä?
B
Ps. Miten kaunis kuvaus yhteisestä yöstä, jota en onneksi lukenut työpäivän aikana. Olisi saattanut olla vaikeutta suuressa määrin pitää ajatusta kasassa.
Ps2. Aamulla peiliin katsoessa ei kyllä naurattanut yhtään, nukuin maks. kaksi tuntia.
Miten muuten voisi ikinä syntyä ystävyyttä, kuin kiinnostuksesta toista ihmistä kohtaan?
Suuria tunteita laidasta laitaan tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai sulle tule joku huoli, jos ei olla tasaisesti jossain yhteydessä? En minä häviä minnekään.
Tulee. Mutta vielä enemmän vaikuttaa tilanne kotona.
Selkeästi luulit jossain vaiheessa, että olisin tekemässä jotain radikaalia, joka vaikuttaisi sinun suhteen jotenkin negatiivisesti. Miksi alat hermoilemaan noin aina tasaisin väliajoin? Onko se epävarmuutta itsestäsi? Lakkaa miettimästä hulluja höpö<3
Lämmittelen hehkussasi, aina kun kesäsade kastelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten voisi ikinä syntyä ystävyyttä, kuin kiinnostuksesta toista ihmistä kohtaan?
En olekaan vain kiinnostunut tutustumaan häneen. Olen kiinnostunut tutustumaan häneen enemmän kuin kehenkään muuhun koskaan ennen.
Miehelle? Tuntomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai sulle tule joku huoli, jos ei olla tasaisesti jossain yhteydessä? En minä häviä minnekään.
Selkeästi luulit jossain vaiheessa, että olisin tekemässä jotain radikaalia, joka vaikuttaisi sinun suhteen jotenkin negatiivisesti. Miksi alat hermoilemaan noin aina tasaisin väliajoin? Onko se epävarmuutta itsestäsi? Lakkaa miettimästä hulluja höpö<3
Mä sulle radikaalit näytän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuu, mutta varmistan vielä, kenelle kirjoitat?
Sinulle, hänelle ja kaikille. Tämä on anonyymipalsta ja tuo kysymys ei koskaan saa oikeaa vastausta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä oli hyvä yhteinen yö
Otin sut syliin, halaukseen - hengitin hiustesi ja kaulasi tuoksuaHellitimme halaustamme - käännyit antamaan huulesi minulle
Sain käsivartesi kaulalleni, ymmärsin rakastuvani yhä enemmänSe taisi mennä ihan suuteloiksi
Ei riittänyt kädestä pitäminen
Silmäsi kertoivat sen, minä uskoin sinuaSun oikean käden sormet mun vasemman käden sormien välissä
Sun vasemman käden sormet mun oikean käden sormien välissä
Mun huuleni sun huulillasi - osaanko enää hengittääSielumme kietoutuvat yhteen kuten ihomme ja raajamme toisiinsa
Punasteleva auringonnousu siunasi meidät, nähden vain yhden hahmon
Me olemme yhtä, olemassaoloni on hukkunut rakkauteemmet Mies
Unta vai unelmaa?
Olin kirjoittamassa pientä ja pikaista hyvänyöntoivotusta.
Sitten aika loppui ja tuo teksti ilmestyi näytölleni, kirjain kerrallaan.
En ollut unessa joten unta se ei ollut.
Unelmaa se ei ollut koska unelmakuvat tulivat päähäni vasta tekstin synnyttyä.Luulisin että tämä on nyt vaan ihan puhdasta todellisuudenkuvausta tulevaisuudesta.
t Mies
Tiedätkö, nukuin tosi levottomasti viime yön, pyörin lakanat rullalle, heräsin koko ajan mielikuviin sinusta ja ihmeellisiin tekstinpätkiin sun aiemmista kommenteista, jotka toistui mielessä. Ja mun oli ihan _älyttömän_ kuuma koko yön, vasta aamun jo valjettua taisin vetää peittoa päälle. Yleensä olen se, jota paleltaa. Nauran ääneen kirjoittaessani tätä, voi hyvänen aika...sattumaako sitten vai mitä?
BPs. Miten kaunis kuvaus yhteisestä yöstä, jota en onneksi lukenut työpäivän aikana. Olisi saattanut olla vaikeutta suuressa määrin pitää ajatusta kasassa.
Ps2. Aamulla peiliin katsoessa ei kyllä naurattanut yhtään, nukuin maks. kaksi tuntia.
Sulla tuntuu B olevan ajoittain aika raskasta itsesi kanssa. Pitäisikö olla hyvin vai vain huolissaan?
Jaettu huoli on pienempi huoli, joten olisin kiitollinen, jos olisit hyvin huolissasi.
B
Yritän B parhaani. Jumalan siunausta!
Tietyistä asioista irl olen päätellyt että hänellä voisi olla elämässä vastoinkäymisiä ja omia suruja. Jos vertaan vuoden takaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan vain kiinnostunut tutustumaan häneen. Olen kiinnostunut tutustumaan häneen enemmän kuin kehenkään muuhun koskaan ennen.
Miehelle? Tuntomerkkejä?
*zziiip* huulilla :)
Kohtalo tai sattuma, mikä onkaan, tuo julma puuttuja ja suunnitelmien muuttaja, miksi minut ikävöimästäni eristät, edes katsettaan näkemästä estät? Illan yksinäisyyteen vajoan ilman kauneutensa valoa ja olemustaan jaloa. Eikä minuun tietenkään kukaan rakkaudella kajoa. Saan vaan raataa ja haavoja parantaa ja kantaa kaipuuta ankaraa. Uneen toivoni lasken, mutta kaskessa kantona siinäkin vasten kasvoja annetaan yleensä rättiä kylmää. Sättikää, kyl mää kestän tään. Kuin sähköpylvään syylärissä. Elämässä tuuri antaa namujaan ja ne on vaan otettava vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuu, mutta varmistan vielä, kenelle kirjoitat?
Sinulle, hänelle ja kaikille. Tämä on anonyymipalsta ja tuo kysymys ei koskaan saa oikeaa vastausta :)
Aijai :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle? Tuntomerkkejä?
*zziiip* huulilla :)
Oispa N naisen ihanat huulet.💙
Nyt kivaa päivää ihanamme kaivatulle. Kaipaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten menee?
Sininen
Mikä?
Sinun halauksessasi.