Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Miten olis ensitreffit mun uudessa saunassa? Mä en ehkä osaa käyttää uutta kiuasta ja pelkään, että se räjähtää. Jos näytät miten kiuas toimii niin tarjoan saunajuomat.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis ensitreffit mun uudessa saunassa? Mä en ehkä osaa käyttää uutta kiuasta ja pelkään, että se räjähtää. Jos näytät miten kiuas toimii niin tarjoan saunajuomat.
Kaivatun kanssa saunaan... huoh.
Oot ollut tänään aika hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä koskaan vastaa mihinkään tai puhu minulle täällä, joten en enää jaksa kirjoitella. Nn
Vierailija kirjoitti:
Oliko se hiljaa maitotyttö vai Hilja maitotyttö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä koskaan vastaa mihinkään tai puhu minulle täällä, joten en enää jaksa kirjoitella. Nn
Ei ole mitään sanottavaa enää. T. Toinen Nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko talon valmiiksi ja muuttokuntoon?
Kohta alkaa olla valmista.
Se tarkoittaa sitten, että lähdet ihan just. Olen salaa toivonut, että se olisi vain väärinkäsitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsu olisi kiva 😏
että uskaltaa tulla 😯
Täten kutsun Sinut matalaan majaani,
Kälyiseen torppaani 🏡
Joka kurjuudessaan kukoistaa 🏚
Tien kaartessa lahoaa 🏘
Ei kukaan remppaa, ei siivoa,
Ei ole tarmoa viedä Jarmoa, Juhaa, Timoa, Harria, Samia,
Ei Mikkoa, ei Tuukkaa taloon tähän.
Jääkö tämä nyt jäähän 😰 🥶Nimeni on sentään edes jossain listalla. Ne jäät vois kyllä jo sulattaa. Keksittäis niillekin varmaan jotain mukavaa käyttöä. ;)
No niin, kukas noista olet?
Tunnetaanks me?
Jäitä hattuun aullekkin, sulkaa tuskin musta saat.
Ainahan voi yrittää.
Jäitä on pakkasessa tarpeseen ja tarpeettomaan.
Miten on ne remppaushalut?En halua nyhtää linnulta sulkia; kuuntelen vain niiden kaunista laulua. Tuskinpa me tunnetaan, vaikka hieman sopisikin tuo, että talo on tien kaarteessa. Niin lienee eräänkin talo. En ole siellä koskaan käynyt, mutta tsekkasin paikan tietty Google Mapsista. Kyllä mä olen ollut monenlaista remppaa tekemässä, mutta olen enemmän sellainen ryskätöiden tekijä. Jos haluaa, että laatat tulee prikulleen suoraan, kannattaa ehkä käyttää ammattilaista. ;)
No tietysti olen hieman kuvittanut tänne asioita, eihän täällä voi kaikkea ilmaista suoraan.
Täällä on vain muutama asia vi tu ral laan. Joku on kaivellut seiniä käydessään 😳 hiiristä tuskin kyse, on joku oravaa suurempi otus.
Jaa että olet oikein stalkannut asumustani😅😅
Mikäs mies oikein olet, kuka noista?
Suorastaan pelottavaa.
No satuin kerran näkemään hänen osoitteensa matkalaukun kyljestä, niin tietty tsekkasin sen netistä, että missäpäin se on, onko ko. paikkakunnan keskustassa vaiko jossain kauempana jne. Osoitteessa mainitaan eläinlajin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt saa kysyä ihan mitä haluaa.
Elämäni kivoimmat treffit on vielä kokematta. Niitä odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Rantaraitille iltalenkille nyt?
Nah, se on liian kaukana kun tässä on rantaa lähempänäkin. Juokse näille huudeille.
En ole ikinä käynyt treffeillä. Useampaan suhteeseen olen kyllä päätynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nah, se on liian kaukana kun tässä on rantaa lähempänäkin. Juokse näille huudeille.
Onko jkl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jkl?
Rantaraitti on jkl. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mää lährenkin Jarnon kans juhannustansseihin. Tuuhan salakuvaamaan, sehän on sun duunia.
Ei ehri ku mennään Sannan kanssa mökille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään sanottavaa enää. T. Toinen Nn
No sittenhän asia on selvä. Kaikkea hyvää sinulle. Mitäpä tuota muuta toivomaan. Nn
Vierailija kirjoitti:
Lol, älä edes yritä!
Riisuttaa haluat heti ensi (t)öiksesi.
Unta näät!
Hyvää kannattaa odottaa 😋😋😛😛😝
Vierailija kirjoitti:
Voisin pyytää sua kahville mun luo. Ja leipoa jonkun hyvän piirakan, mikähän sulle maistuisi?
Mustikkapiirakka olis kiva.
Kyllähän se on iso red flag, jos on jossain isossa näyttelyssä tai museossa toisen kanssa, eikä toisella ole mitään sanottavaa mistään, mikään työ ei kosketa tai inspiroi. Tulee vaikutelma, että tuolla ihmisellä ei ole mielikuvitusta ollenkaan, on täysin tylsä ja vailla omaperäisiä ajatuksia. Sellaisen kanssa elämä olisi äärimmäisen tylsää ja mielikuvituksetonta "prisma-salkkarit-elämää".
Hyvä testi on se, että menee taidenäyttelyyn ja kysyy toiselta: "Minkä teoksen näistä valitsisit omaan kotiisi ja miksi?" Jos sieltä tulee vain sellaista luolamiehen tai -naisen öyhötystä, että mitään, nää on kaikki p*skaa, lähtään jo kaljalle, niin ehkä ei kannata toisille treffeille lähteä.