Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hyvä yötä sulle. Onnellista elämää rakkaasi kanssa, <3 oot ainutlaatuinen
Välillä on ihan ulalla sun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän nainen ajattelee.
Miestä, kenellä leveät hartiat, ruskeat hiukset ja siniset silmät. Veikeä hymy ja intensiivinen katse.
Tunnistin itseni. Nyt oli meinaa hyvät tunnisteet.
Miksi niin vaikeaa antaa ihmisten olla sellaisia kun ne on?
Joskus kun tapasin sut, kuuntelin tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todellakin jutella sun kanssa. Auttaisi kaikkia ymmärtämään.
En edelleenkään tee yhtään mitään, tarkastele kenenkään elämää somessa tms. Ole kiltti ja anna minun olla, tai syytä edes suoraan kasvotusten jos on pokkaa.
En ole syyttänyt sinua yhtään mistään, vaikka ilmeisesti otitkin ne eräät kommenttini niin kuin ne olisivat olleet syytöksiä. Eivät ne olleet, yritin vain kuvata mennyttä niin kuin sen silloin koin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta karkkipussista. Kaupassa on mukava seurata kun mammat häärää karamelliosastolla tohkeissaan. Jos me oltais me, saisit lauantaisin pitää karkkipäivän.
Tuli mieleen ex joka oli tuollainen kontrolloiva narsisti.
Kultaseni, kaikki tuo tapahtuu sinun parhaaksi. Joskus naista joutuu kontrolloimaan. Jos suljet silmäsi ja mietit hetken - myönnät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todellakin jutella sun kanssa. Auttaisi kaikkia ymmärtämään.
En edelleenkään tee yhtään mitään, tarkastele kenenkään elämää somessa tms. Ole kiltti ja anna minun olla, tai syytä edes suoraan kasvotusten jos on pokkaa.
Terapeutti ei ole nyt tavattavissa. Sivusta
Viipyileviä suudelmia kaulallesi ja niskaasi, rakas. Siis sellaisia keskittyneitä, kiireettömiä ja täynnä tunnetta olevia, suorastaan rakastelevia suudelmia. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän pamppailee sulle joka aamu. En edes tunne sua, mutta ajatus sinusta on pinttynyt kahden vuoden aikana aivoihini.
Sinusta huokuu hyvyys ja laatumies. Haluan sinut omaksi.T. Betoni välissämme
Et sinä väärässäkään ole. Lauantai-iltaisin palstailen laadukkaasti.
💕 olisko meidän aika tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on elämää, mutta onko hellyyttä ja läheisyyttä?
Ei valitettavasti. Eikä ole oikeastaan koskaan ollutkaan missään elämän vaiheessa. 😞
K-naiselle pikkukaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot ihana💛
Kiitos! Niin sinunkin 🍑!
No on se kyllä, laatubeba
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet niin ainutlaatuinen ihminen enkä sinunlaiseesi ole koskaan ennen törmännyt, haluan kertoa sinulle, naimisissa olevalle ihmiselle, että pidän sinusta. Vaikka tiedän, ettei se mihinkään johtaisi, päättyisi vaan minun kannaltani ehkä rumasti. Enkö olekin helvetin sekaisin. Mutta kun et ole joku vaan, olet jotain ihan muuta.
En saa koskaan mielenrauhaa sinusta, ellen päätä tätä jotenkin.
Kertoisitpa. Saattaisi tulla kaksi onnellista. Näettekö koskaan?
Näemme jonkun verran. Se on myös yksi syy miksi olen pysynyt hiljaa. Jos tietäisin, etten näe häntä enää koskaan, kehtaisin ehkä täräyttää hänelle mitä vaan.
Ei sitten mulle. Me ei nähdä enää nykyisin
Tuskin kukaan varattu loukkaantuisi näim kauniista sanoista. Ihana viesti. Terv. Yksi varattu myös
Vierailija kirjoitti:
Maailman sijaan, sinä.
Mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin ettei enää nähdä, sä oot mulle liikaa
Varmaan mulle. Oon rasittava. Koitan kartella parhaani mukaan
Surullista sinänsä olla ihminen, jota kukaan ei halua nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän pamppailee sulle joka aamu. En edes tunne sua, mutta ajatus sinusta on pinttynyt kahden vuoden aikana aivoihini.
Sinusta huokuu hyvyys ja laatumies. Haluan sinut omaksi.T. Betoni välissämme
Et sinä väärässäkään ole. Lauantai-iltaisin palstailen laadukkaasti.
💕 olisko meidän aika tutustua?
Todellakin olisi.
Antti. Hyvää yötä.