Mitä ammatteja löytyy kissoista pitävälle?
Kommentit (19)
Eläinlääkäri, - hoitaja, kissojen lomahoitolan pitäjä.
Kissanäyttelyn tuomari tai assistentti. Kissojen kasvattaja. Kodittomien kissojen hoitaja, tosin yleensä vapaaehtoisia, joten ei palkkaa.
SDP:n puoluesihteeri, vai eikö sittenkään?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä voi tehdä etänä 😽
Tämä. Meillä kun siirryttiin korona myötä etätöihin, pomo lupasi 10 min extra tauon päivään per kotitaloudesta löytyvä kissa. Mulla on 9 kissaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Meillä kun siirryttiin korona myötä etätöihin, pomo lupasi 10 min extra tauon päivään per kotitaloudesta löytyvä kissa. Mulla on 9 kissaa :D
Mun esihenkilö kysyi kissantassujen määrää meillä. Niitä on 16 mutta olisipa 36!
Eroottinen hieroja. Tuttu ammatti kissanaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun esihenkilö kysyi kissantassujen määrää meillä. Niitä on 16 mutta olisipa 36!
16 on hyvä alku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet töissä? Alan kasvattaa kissoja sivubisneksenä, extrataukojen aikana. :D Kerro heti missä oot töissä :D
Kissan palvelija. Vastineeksi saat kehräystä ja kotitekstiilien koristelua reikätekniikalla. Huonekalujen disainikin hoituu.
Tampereelle vaan pitämään kissanmaan baaria.
Vierailija kirjoitti:
Tampereelle vaan pitämään kissanmaan baaria.
Kyltissä lukee pelkkä KISSA
Vierailija kirjoitti:
Kissanäyttelyn tuomari tai assistentti. Kissojen kasvattaja. Kodittomien kissojen hoitaja, tosin yleensä vapaaehtoisia, joten ei palkkaa.
Eihän noi ole mitään ammatteja yksikään?