Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Joskus mietin oikeasti että joku rakastaisi
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä.
Tu me manques.
💕
Jätätkö välillä jäähyväisiä ja välillä taas kaikkea muuta? En ota selvää, kumpaan suuntaan olet menossa.
Vierailija kirjoitti:
Hannalle terkkuja!
😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä täs on niin vaikeeta? Muutenki tuntuu et biseksuaalisuus on "kevyempi" juttu ku homoseksuaalisuus. Ymmärrän tollasen ajatusmallin periaatteessa, mut se vaa monesti ärsyttää ja harmittaa mua. Mulle mun seksuaalisuus on ihan älyttömän iso asia ja se on osa mua. Koita tajuta vähitellen ja voin olla osa sun elämääs.
Mitäs luulet? Bisset vaikuttaa monesti lapsellisilta ja omaan napaan tuijottavilta kakaroilta, joiden loputonta uhriutumista bisseydestä ja puhetta "mun seksuaalisuudesta" ei vaan jaksa kovin kauaa kuunnella. Lapsellisuus ja itsekkyys on pahinta.
Sut on selkeesti joku bi jättänyt lehdelle soittelemaan.
Tervetuloa, sinä elämäni rakkaus. Haluan oppia tuntemaan sinut, sinua. 💙
Hyvää yötä halein suukoin ihanalle naiselle 30km ja parin rajan taakse toiseen kihlakuntaan mieheltä kitujunttilasta, ajattelen siua. Huomiseen. Nukkukaa hyvin kaipurit.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yötä sulle. Onnellista elämää rakkaasi kanssa, <3 oot ainutlaatuinen
Niin olet sinäkin.
Kaikkea hyvää.
Kaipaan. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Linnan komea herra. Kohtaamisemme vie minulta jalat alta
Tajuatkohan edes viehätysvoimaasi, karsimaasi? En ole sinunkaltaisiasi koskaan tavannut. Laatumies, olet, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta karkkipussista. Kaupassa on mukava seurata kun mammat häärää karamelliosastolla tohkeissaan. Jos me oltais me, saisit lauantaisin pitää karkkipäivän.
Tuli mieleen ex joka oli tuollainen kontrolloiva narsisti.
Kultaseni, kaikki tuo tapahtuu sinun parhaaksi. Joskus naista joutuu kontrolloimaan. Jos suljet silmäsi ja mietit hetken - myönnät sen itsekin.
Totta, eroaminen olisi ollut tylsää ilman kunnolla otettuja pohjia.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sua kohti
Sua kohti, Herrani?
Huomenta. Hyvää sunnuntaipäivää mun unelmieni naiselle 💕
Kiitos eilisestä hyvän yön toivotuksesta. Pitkiä helliä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Kaikella mitä elämässä tapahtuu on oma tarkoituksensa.
Vierailija kirjoitti:
Jätätkö välillä jäähyväisiä ja välillä taas kaikkea muuta? En ota selvää, kumpaan suuntaan olet menossa.
Jos on ristiriitaiset tunteet tai tilanne ja epävarma toisen tarkoitusperistä voi iolla noinkin. Kaipaa, vaikka tietää, että pitäisi päästää irti. -sivusta
Pupujussin korvat pilkottavat ruohikosta, voikukkaketo on saanut taas verottajansa. Takana peilityyni järven pinta ja taivas kaipuun sinisenä, heittelen kirjaimia ilmaan aikani kuluksi, pudotessaan ne muodostaa sanan.
Varovainen halaus, sinä paras ja ainoa L.