Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Bye, see you some other time! :)
Vierailija kirjoitti:
Missä oman tien kulkija touhuilee, olisi ikävä.
Aika moni meistä ajattelee olevansa sellainen, oletan. No, jos minulta kysyt, niin relaxoin raskaahkon työpäivän jälkeen ja keräilen voimia urheilusuoritukseen.
Vierailija kirjoitti:
Missä oman tien kulkija touhuilee, olisi ikävä.
👋🏻 täällä 📣
Kainosti eräskin poistattaja tässä nyt teitä trolleja informoi siitä, että tykkään peppujutuista. Tiedän että kiukuttaa kun mölinänne ym poistuu, mutta peppujutut eivät häiritse tai ällötä. Enemmänkin ne saavat ajattelemaan kaivattua ja sitä mitä kaikkea ihanaa voisimme tehdä yhdessä🥰
Vierailija kirjoitti:
💕💕💗😍 Olen tässä.
Kuka olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕💕💗😍 Olen tässä.
Kuka olet?
No mitäpä luulisit?
Sulla oli tänään t.sin. yläosa ja mulla pinkki.
Vierailija kirjoitti:
S🥰😍💕
Suvillehan se on tämäkin, eikös niin
En kuullut mitä jäit höpöttelemään, eikä sen edes väliä.
Olen vihdoin ja viimein tajunnut että turha mihinkään sellaiseen on tarttua, tai kuvitella että millään olisi minkään kannalta edes mitään merkitystä.
Vedät mua puoleesi fyysisesti, psyykkisesti ja mentaalisesti. Tiedätkö kuinka harvinaista on löytää nuo kaikki samassa paketissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä kävi, että minäkin menin suhun rakastumaan. Tiesin, ettei olisi pitänyt mutta miten sua pystyy vastustamaan? Ja tiedän tänään yhtä hyvin kuin tiesin eilenkin, ettei tästä voi tulla mitään sun puolelta. Niin mitäs nyt sitten tehdään?
Sinäkinkö? Mites tuo yksi niin ihastuttava on?
Hän on käyttänyt ison osan elämästään itsensä rakentamiseen niin fyysisesti kuin henkisestikin. Sellainen vetää puoleensa.
Samat kiinnostuksen kohteet täällä. Yleensä on jompikumpi muttei molempia. Sydämen sivistys, mutta myös vartalon. Se jos joku on jo koko paketti.
Vierailija kirjoitti:
Vedät mua puoleesi fyysisesti, psyykkisesti ja mentaalisesti. Tiedätkö kuinka harvinaista on löytää nuo kaikki samassa paketissa?
No,en tiedä.😂
Vierailija kirjoitti:
Myydään toimiva moottoripyörä kohtuuhintaan.
Lisätietoja kohteesta yv:llä.
Paljonko Pirrellä on hintaa? Saako lainaksi? Vuokrata?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? M vai N?
Näköjään pelkäät naisia. Surullista😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? M vai N?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä mietit
Miestä. Vihreäsilmäistä sellaista.
Mitä mietit hänessä?
Kaikkea. Ikävöin. Haluaisin katsoa taas niitä silmiä. Haluaisin enemmän.
Ette ilmeisesti näe enää säännöllisesti? Oletteko olleet suhteessa?
Ei nähdä ja ei olla.
Saat syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samanmoisesti ajatteleva. Kaivatustaan.
Sain häneltä viime vuonna jäätelön jossa luki että rakas. Olisipa se totta.💙 puikkojätski oli kyseessä.
Km