Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Mun sydämen pitäisi olla pirstaleina. Tomuksi jauhautunut. Sellaista hienojakoista jauhetta jonka tuuli voisi pöllytellä ympäriinsä niin, että sydämestä ei jää jäljelle mitään.
Silti mun sydän pamppailee iloisesti aina kun kuulen susta. Sieluni rupeaa laulamaan aariaa pamppailun tahdissa. Miellyttävä hyvänolon tunne valtaa mut ja maailma ympärillä tuntuu puhkeavat eloon. Elämä saa värit.
Järki yrittää kaiken pauhun keskellä kuiskata, että tilanne on mahdoton. Unohda. Mene eteenpäin, mutta sydän lallattelee menemään iloisesti kohti varmaa tuhoa.
Typerä, hölmö sydän 💜
Aika kätevä kaipauksen tarha tämä palsta. Aina löytyy joku, joka huolehtii kaipaamasi henkilön viesteihin vastaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Aika kätevä kaipauksen tarha tämä palsta. Aina löytyy joku, joka huolehtii kaipaamasi henkilön viesteihin vastaamisesta.
Täällä ei voi mustistella.
Suhteettoman iso vai suuri?
Suhteettoman pieni?
Suhteellisen hyvä?
Suhteuttaminen
Suhdanne
Suhteellisuusteoria
Kaavio
Laskukaava
Laskenta
Oppiläksy
Lue
Action
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei voi mustistella.
Ei vaan tarha = päiväkoti. Jätät kaiken muiden huomaan ja suuntaat itse ajatukset muualle. 😊
Syön jäätelöä haarukalla ja ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olli Ahvenlahti urut
Huippu jazz urkuri
Vierailija kirjoitti:
Mun elämänfilosofia alkaa olla sellanen, et jos se ei tule helpolla niin antaa olla. Se ei haittaa jos matkalla on vaikeuksia mut ajatuksen tasolla yritän olla monimutkaistamatta asioita, ei siitä mitään hyötyä ole kuitenkaan.
Mulla päinvastoin. Kaikki, mikä tulee pyytämättäkin, on arvotonta.
Vierailija kirjoitti:
Syön jäätelöä haarukalla ja ajattelen sinua.
Liittyykö jäätelöön ja kaivattuusi muisto, minkä voit jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämänfilosofia alkaa olla sellanen, et jos se ei tule helpolla niin antaa olla. Se ei haittaa jos matkalla on vaikeuksia mut ajatuksen tasolla yritän olla monimutkaistamatta asioita, ei siitä mitään hyötyä ole kuitenkaan.
Mulla päinvastoin. Kaikki, mikä tulee pyytämättäkin, on arvotonta.
Koirat tulevat kutsumatta nuuskimaan. Arvottomia.
Samoin kesä, aurinko, sade, ikä, terveys, lapset, perinnöt, linnunlaulu, mustikat, radiouutiset, vanhempien rakkaus ja rauha. Arvotonta roskaa kaik tokkiisa. Sivusta.
Sä et halua satuttaa mua. Arvostan sitä sydänjuurista lähtien. Ymmärrän myös kuinka kaukaa havainnoit tilanteita, jossa sellainen saattaisi tulla eteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei havaintoa kaipauksesta.
💕💕💗💗💋 No nyt on😍 Kaipaan ja odotan sua🥰
Mut jos me päädyttäiskin yhteen niin se eheytys-läppä ei loppuisi koskaan.
3:3:3
9