Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön jäätelöä haarukalla ja ajattelen sinua.
Liittyykö jäätelöön ja kaivattuusi muisto, minkä voit jakaa?
Sivusta, mulla liittyy, muttei siinä ole mitään ihmeellistä jaettavaa tai muutenkaan. Söimme jäätelöt puiston penkillä hyvin normaalisti kerran kauniina kesäpäivänä. Päivä oli kyllä parhaitani.
Vierailija kirjoitti:
Sulle vaan
Kiitti kun jaoit!
Mää jaan tän nytten eteenpäin mun somerakkaudelle, kuuntele pliis! #estoinen
Ja samalla mää jaan tän kaikille ihanuuksille muille myös kato ettei se luule et mää yritän iskee sitä ja pilata senkin elämän. Täytyy antaa arvostusta ja pysytellä kauempana. Ei sitä tiiä vaikka joku päivä se huomaa ettei se löydä saman tasoista seuraa ja pyytää mua kahville. Mää voin maksaa itte. Se on hyvä siksi ettei jää velkaa. Moikku vaan kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Mut jos me päädyttäiskin yhteen niin se eheytys-läppä ei loppuisi koskaan.
Siistiä! Mää mietin kans samaa. Mää oon niin rikki! #broken
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi kova basisti?
Basistit on kuumia. Tuu rämpyttää mua! #electric
Vierailija kirjoitti:
Mun sydämen pitäisi olla pirstaleina. Tomuksi jauhautunut. Sellaista hienojakoista jauhetta jonka tuuli voisi pöllytellä ympäriinsä niin, että sydämestä ei jää jäljelle mitään.
Silti mun sydän pamppailee iloisesti aina kun kuulen susta. Sieluni rupeaa laulamaan aariaa pamppailun tahdissa. Miellyttävä hyvänolon tunne valtaa mut ja maailma ympärillä tuntuu puhkeavat eloon. Elämä saa värit.
Järki yrittää kaiken pauhun keskellä kuiskata, että tilanne on mahdoton. Unohda. Mene eteenpäin, mutta sydän lallattelee menemään iloisesti kohti varmaa tuhoa.
Typerä, hölmö sydän 💜
Mulla vähän sama. Se johtuu siitä, että on vain niin hyvä tyyppi. Ei se hänen vikansa ole, että on kiinnostunut täysin toisesta sukupuolesta kuin mitä edustan.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä kävi, että minäkin menin suhun rakastumaan. Tiesin, ettei olisi pitänyt mutta miten sua pystyy vastustamaan? Ja tiedän tänään yhtä hyvin kuin tiesin eilenkin, ettei tästä voi tulla mitään sun puolelta. Niin mitäs nyt sitten tehdään?
Sinäkinkö? Mites tuo yksi niin ihastuttava on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Saatko koskaan kesken työpäivän rakkausviestejä vaimolta, mieheltä, puolisolla...?
Sukset sen verran ristissä lasteni äidin kanssa, etten saa mitään osoituksia missään. En tosin häneltä enää haluaisikaan saada.
Keneltä haluaisit?
Olen viikatemies charlesin kruununjaisista
Vierailija kirjoitti:
Ei havaintoa kaipauksesta.
Kaipaan sua todella paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä kävi, että minäkin menin suhun rakastumaan. Tiesin, ettei olisi pitänyt mutta miten sua pystyy vastustamaan? Ja tiedän tänään yhtä hyvin kuin tiesin eilenkin, ettei tästä voi tulla mitään sun puolelta. Niin mitäs nyt sitten tehdään?
Hän on käyttänyt ison osan elämästään itsensä rakentamiseen niin fyysisesti kuin henkisestikin. Sellainen vetää puoleensa.
Missä oman tien kulkija touhuilee, olisi ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on käyttänyt ison osan elämästään itsensä rakentamiseen niin fyysisesti kuin henkisestikin. Sellainen vetää puoleensa.
Miten ihan rikkinäisestä lähteä rakentamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ks. kintsugi. Usein jotain täytyy ollakin rikki, että sitä lähtee korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä oman tien kulkija touhuilee, olisi ikävä.
Kannattaa lähestyä rohkeasti, joku saattaa jopa vastata. Kokeile esim. kaikki. Mäkin yritin mutta ei välttis mun bileet nämäkään. IMO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ks. kintsugi. Usein jotain täytyy ollakin rikki, että sitä lähtee korjaamaan.
Täytyy katsoa? Ok. Joo niinku just sanoin että jos on ihan rikki. 🙄
Voi syödä ja juoda margaritaa, voi itkeä, täällä ei kukaan piittaa.
Tää kaupunki tappoi minut, mut ei itse suostunut kuolemaan.
(Jonille)
Vierailija kirjoitti:
Voisin mä sua nussia, vaikka et sä mua muuten enää niin säväytä.
Voisit sä? Ihan oikeesti? Voi kun ihanaa! Vaatii varmaan aikamoista uhrimieltä sulta, mutta täytyy sanoo et oo kyllä jaloluonteinen. Ootko varma et sul peli toimii tällasen kurtturuusun kanssa?
Ikävä. Ei sen akuutimpaa.