Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Teidän läpät on kyllä tosi huonoja. Joku keksii jonkin mukahauskan jutun ja toisen jatkavat sivukaupalla. Vitsi on usein ok tai hyvä kerran, mutta jos sen jauhamista ei osaa lopettaa, ihminen on kyllä vähän kuiva/tylsä. Jätinpä minäkin mp:n kun tulin ketjuun viikonlopputauolta. Tässä kohtaa terveiset pitäisi varmaan lähettää, mutta kun ei oo enää kohdetta. Tosin ehkä kerran viikossa mietin, että miksi hän olikin kaikkea päinvastaista kuin luulin. Ei oikein löydy ihailevia ajatuksia enää.
T. Boss, Lady tietysti
Mun
Munhun
Mulla
Multa
Mullasta
Multaseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempaa nautintoa ei ole kuin rakastella sen ihmisen kanssa, johon on täysin silmittömästi rakastunut, ja saavuttaa huippu. Kerran kokeneena tiedän. Surullista, että se ei enää toistu. Siispä kaipaan.
Tiedän. Satoja kertoja kokeneena. Saman ihmisen kanssa tietysti, en ole mikään pelimies. Nyt kaipaan kuitenkin sellaista, jonka kanssa en ole tuota saanut kokea.
Millaista kaipaat? Anna vähän tuntomerkkejä. Olispa minulle häneltä, jonka kanssa on tunteitakin viime aikoina sivuttu.
Oletko multainen
Onko nimesi luulotauti-Ben
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epäromanttista tämä multailu.
Ei kysynyt hän multa
Oletko mun kultaNo oletko? :)
Oletko se suklaasilmäinen? Mies? Komea? Ihana? Ihmeellinen?💗
Eräs pitkä suklaasilmäinen on niin ihana että oon pyörtymäisilläni, päässä soi vaan triangelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot poteroitunut multa, ja ymmärrän sen olevan jonkinlainen suojautuminen, mutta täysin tarpeetonta.
Kurja, ettet viesti sitä mitenkään.
No ehkä vähän jännitin, oli myös tekemistä. Kurkkasin tänne kyllä välillä. Rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Etsintäkuulutan sut jos lähdet.
Ei juma! 😁😆
Joko taas?
En kyllä oo menossa mihinkään.
Mutta nyt tuntuu, että pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Millai maksa sanoo!
Poks!
Vierailija kirjoitti:
Kello 12:30
Mitä tapahtui? Ei mitään?
Onko kukaan nähny vielä siilejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epäromanttista tämä multailu.
Ei kysynyt hän multa
Oletko mun kultaNo oletko? :)
Oletko se suklaasilmäinen? Mies? Komea? Ihana? Ihmeellinen?💗
Eräs pitkä suklaasilmäinen on niin ihana että oon pyörtymäisilläni, päässä soi vaan triangelit
Enkelikuoro vauhdissa, parempi kuin ei mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempaa nautintoa ei ole kuin rakastella sen ihmisen kanssa, johon on täysin silmittömästi rakastunut, ja saavuttaa huippu. Kerran kokeneena tiedän. Surullista, että se ei enää toistu. Siispä kaipaan.
Tiedän. Satoja kertoja kokeneena. Saman ihmisen kanssa tietysti, en ole mikään pelimies. Nyt kaipaan kuitenkin sellaista, jonka kanssa en ole tuota saanut kokea.
Millaista kaipaat? Anna vähän tuntomerkkejä. Olispa minulle häneltä, jonka kanssa on tunteitakin viime aikoina sivuttu.
Sellaista, joka on blokannut minut. Eli eipä taida osua. Hän lähinnä inhoaa minua. Jotenkin onnistun aina sohaisemaan häntä sanoilla arkaan paikkaan. On niin erilaiset tavat käsitellä asioita. Ei pitäisi pyrkiä puhumaan ja vatvomaan, vaan suoraa päätä fyysisen nautinnon aiheuttamiseen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitte siinä😪
Eikä ollut rakas, älä sure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, sinä universumin lahja maailmalle, oletko valmis kanssani keskusteluun? 😘💕💗
Aina valmis
No partiolainen, koska ja missä näemme?
😘💕💗Laita viesti irl ja ehdota aikaa, niin vastaan ja ehdotan paikkaa.
Eipä taida olla viestiä tulossa. 😆
No hitsi, saat numeron kun nähdään. Mutta nähdäänkö siinä hoodeilla klo 17:15?
(t. Robin)
Taidan olla tuohon aikaan siellä, missä ennen näin erästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä näkynyt.
Laitoin kerran siileille pähkinärouhetta ja tonnikalaa, ne söi vaan pähkinät. No, mietin siinä sitten et tonnikalan ja siilin kohtaaminen luonnossa lienee aika epätodennäköistä joten sikäli luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitte siinä😪
Eikä ollut rakas, älä sure.
Kyllä se vaan oli, jäi rakkaustarina syntymättä.
Jatkuvasti yritän sitä jotenkin viestiä