Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaihdoit kaivattua? Täällä moni kertoo viesteissä niin tehneensä.
Vähän sama kuin kysyisi, et miks lakkasit potkimasta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, saatko kahvin ja kakun vuoteeseen tarjoiltuna äitienpäivänä?
Vain jos haluan, et talo palaa.
Viime yönä näin kaivatustani unta. Olimme ajamassa hakemaan koiranpentua lapselleni. Kaivattuni oli sen yllättäen ostanut, enkä tiennyt asiasta mitään, enkä edes minkä rotuinen se olisi. Kaivattuni oli aivan hiljaa ajaessaan ja ajattelin hänen olevan vain nyt hiljainen. Tulimme perille Jyväskylään ja kerrostaloon, josta pentu oli haettava. Jo ennen oven avausta epäilin tilannetta. Koiran pentu oli hyvin pieni pallero, joka kaatuili ja hoippui paikoillaan ja lapseni ihastui siihen samantien. Mielessä kävi onko tämä pentutehtailija tai pentu tuotu jostain ja se ei ole kunnossa ja me kaikki petymme ja menetämme sen. Siihen sitten heräsin.
Jäin miettimään tuota ihan samaa, joku vie ruusut äidille, mummolle ja puolisolle. Toinen laskee samat kukat hiljaisuudessa haudalle.
Mitäs menet julkkiksen kanssa yhteen. Pösilö.😙
Vierailija kirjoitti:
Moni kaipaa pientä ja vaaleaa, mutta minä kaipaan pitkää ja tummaa, kaunotarta, jota kauniimpaa ei löydy.
Oletko itse miten pitkä?
Mahdollista on kaikki, mutta mikä lopulta olisi lopputulos. Vaikka tunteissa ei ole ikinä ollut mitään epäselvää, kaikki muu on sitäkin enemmän. Järkevää olisi unohtaa kaikki, sillä hinta olisi ehkä kova luultavasti molemmille ja entä jos maksaisimme sen kuitenkin lopulta turhaan. Tahto ja järki kovasti eri linjoilla, siksi niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poistit vihoissasi numeroni, saat sen kyllä kaivettua esiin niin halutessasi
Vanha puhelin on rikki, vanhat numerot meni siinä samalla enkä ole mitään kaivellut, WA:ta en ole enää asentanut. Sähköpostiosoite on mulla vielä sama.
Kyllä niinpä niin
Mun elämänfilosofia alkaa olla sellanen, et jos se ei tule helpolla niin antaa olla. Se ei haittaa jos matkalla on vaikeuksia mut ajatuksen tasolla yritän olla monimutkaistamatta asioita, ei siitä mitään hyötyä ole kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavallaan tietoisesti vaihtanut kaivattua, olen vain joko lakannut ihastelemasta paremman tutustumisen myötä tai sitten ihastunut johonkuhun toiseen. Tällä hetkellä en kaipaa oikein ketään, viimeisin ihastus haaleni kaverilliseksi tämän vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
"Fixation is the way to death.
Fluidity is the way to life."~Miyamoto Musashi~
Ottamatta sen enempää kantaa kerron että fixation on kiehtova sana! Siinä asuu älykkyyttä. 👍
Juon mustaa kahvia ja kutsun sitä psykopaattikahviksi, mut en mää kyl psykopaatti ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tavallaan tietoisesti vaihtanut kaivattua, olen vain joko lakannut ihastelemasta paremman tutustumisen myötä tai sitten ihastunut johonkuhun toiseen. Tällä hetkellä en kaipaa oikein ketään, viimeisin ihastus haaleni kaverilliseksi tämän vuoden aikana.
Miksi haaleni kaverilliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, ja tiedät kyllä miksi.
Kaikki tietää eikä kukaan tee mitään ja äiti on yksin sängyssään..
Vierailija kirjoitti:
Moni kaipaa pientä ja vaaleaa, mutta minä kaipaan pitkää ja tummaa, kaunotarta, jota kauniimpaa ei löydy.
💋
Vierailija kirjoitti:
En saa vuoteeseen, mutta brunssipöytä odottaa.
Entäs sulla?
Oot poteroitunut multa, ja ymmärrän sen olevan jonkinlainen suojautuminen, mutta täysin tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, sinä unohtumaton mielikuvitusystäväni. Kohtaammeko tänään iltapäivän unissa?
Ei tänään ystäväni, torstaina vasta...nyt vain mielikuvissa
utuisissa..mukavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haaleni kaverilliseksi?
Mistä minä tiedän? Tutustuimme enemmän enkä enää tuntenutkaan mitään romanttisia viboja. Vetovoima katosi kokonaan. Hyvä tyyppi, mutta kaverina.
Miksi nyt ylipäätään jotkut ovat kavereita ja jotkut suhdepotentiaalia, kai sä nyt itsekin tiedät, ettei siihen aina mitään syytä ole. Se vain on niin.
ennoikein enää kestä katsella sun kuvia toisen miesten seurassa enää