Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään tuota ihan samaa, joku vie ruusut äidille, mummolle ja puolisolle. Toinen laskee samat kukat hiljaisuudessa haudalle.
Ajatus on tärkein. Hän tietää kyllä aina kaiken sinuun liittyvän.
Älä huoli, kaikki on hyvin! 🌻💛
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä näin kaivatustani unta. Olimme ajamassa hakemaan koiranpentua lapselleni. Kaivattuni oli sen yllättäen ostanut, enkä tiennyt asiasta mitään, enkä edes minkä rotuinen se olisi. Kaivattuni oli aivan hiljaa ajaessaan ja ajattelin hänen olevan vain nyt hiljainen. Tulimme perille Jyväskylään ja kerrostaloon, josta pentu oli haettava. Jo ennen oven avausta epäilin tilannetta. Koiran pentu oli hyvin pieni pallero, joka kaatuili ja hoippui paikoillaan ja lapseni ihastui siihen samantien. Mielessä kävi onko tämä pentutehtailija tai pentu tuotu jostain ja se ei ole kunnossa ja me kaikki petymme ja menetämme sen. Siihen sitten heräsin.
Mielenkiintoinen uni. Miksi Jyväskylä, oletko asunut siellä lapsuudessa? Ajoitteko unessa Kuokkalan sillan yli?
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista on kaikki, mutta mikä lopulta olisi lopputulos. Vaikka tunteissa ei ole ikinä ollut mitään epäselvää, kaikki muu on sitäkin enemmän. Järkevää olisi unohtaa kaikki, sillä hinta olisi ehkä kova luultavasti molemmille ja entä jos maksaisimme sen kuitenkin lopulta turhaan. Tahto ja järki kovasti eri linjoilla, siksi niin vaikeaa.
Elämänpeli voi olla hyvin kiero ja petollinen. Tee oikein.
Älä muuta!!!! Henki asuuu! Ooooo asuu
Vierailija kirjoitti:
Suurempaa nautintoa ei ole kuin rakastella sen ihmisen kanssa, johon on täysin silmittömästi rakastunut, ja saavuttaa huippu. Kerran kokeneena tiedän. Surullista, että se ei enää toistu. Siispä kaipaan.
Tiedän. Satoja kertoja kokeneena. Saman ihmisen kanssa tietysti, en ole mikään pelimies. Nyt kaipaan kuitenkin sellaista, jonka kanssa en ole tuota saanut kokea.
Vierailija kirjoitti:
Suurempaa nautintoa ei ole kuin rakastella sen ihmisen kanssa, johon on täysin silmittömästi rakastunut, ja saavuttaa huippu. Kerran kokeneena tiedän. Surullista, että se ei enää toistu. Siispä kaipaan.
Onko rakastelusta pitkä aika? Miksi se ei voisi toistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kaipaa pientä ja vaaleaa, mutta minä kaipaan pitkää ja tummaa, kaunotarta, jota kauniimpaa ei löydy.
Oletko itse miten pitkä?
Olen ehkä muutaman sentin kaivattuani pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Oot poteroitunut multa, ja ymmärrän sen olevan jonkinlainen suojautuminen, mutta täysin tarpeetonta.
Höpsistärallaa.
Minkälaista on poteroitunut multa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kanssasi kaikki. Olisipa se mahdollista.
Mitä haluaisit tehdä ensimmäiseksi yhdessä hänen kanssaan?
Jutella, sitten ottaa kädestä kiinni. Siinäpä ne tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä näin kaivatustani unta. Olimme ajamassa hakemaan koiranpentua lapselleni. Kaivattuni oli sen yllättäen ostanut, enkä tiennyt asiasta mitään, enkä edes minkä rotuinen se olisi. Kaivattuni oli aivan hiljaa ajaessaan ja ajattelin hänen olevan vain nyt hiljainen. Tulimme perille Jyväskylään ja kerrostaloon, josta pentu oli haettava. Jo ennen oven avausta epäilin tilannetta. Koiran pentu oli hyvin pieni pallero, joka kaatuili ja hoippui paikoillaan ja lapseni ihastui siihen samantien. Mielessä kävi onko tämä pentutehtailija tai pentu tuotu jostain ja se ei ole kunnossa ja me kaikki petymme ja menetämme sen. Siihen sitten heräsin.
Mielenkiintoinen uni. Miksi Jyväskylä, oletko asunut siellä lapsuudessa? Ajoitteko unessa Kuokkalan sillan yli?
En ole asunut ja vain pari kertaa käynyt jossain laitamilla tyyliin abc:llä ja Prismassa ohi ajaessa. Jyväskyläänkin on kotoani matkaa tosi paljon. Liekö jossain uutisoitu jotain Jyväskylään liittyvää ja olen sen siitä napannut. Koiranpentuasian nappasin varmaan eilen vilkaisemastani pentuoppaasta. Vilkaisin sitä siis tyyliin onkohan tästä enää mitään hyötyä kun kaiken näkee netistä.
Vierailija kirjoitti:
Kansanomaisemmin ruukkumulta
Vierailija kirjoitti:
Se on sellasta, et pelkää joutuvansa kasvimaalle vääränlaiseen hyötykäyttöön ja on siksi rakentanut poteron ja piiloutunut
Ahdistaa niin maan perusteellisesti. Et voi poistaa kirousta, mutta voit lievittää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni kaipaa pientä ja vaaleaa, mutta minä kaipaan pitkää ja tummaa, kaunotarta, jota kauniimpaa ei löydy.
💋
Täällä kurkistelen välillä, komistus! 💗
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutt rakastuminen on rankkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sellasta, et pelkää joutuvansa kasvimaalle vääränlaiseen hyötykäyttöön ja on siksi rakentanut poteron ja piiloutunut
Minä taas luulen sen olevan tuota multaa, joka on jäänyt tuonne vanhan ruukun pohjalle ja sitten se ruukku on unohtunut pihan perälle ja katoaa kasvillisuuden sekaan. Keväisin kasvien laottua se tulee esiin ja muistaa, että "kas siinähän se ja jotain sille olisi tehtävä", kunnes kasvillisuus alkaa rehoittaa ympärillä ja ruukku taas unohtuu.