Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän siinä kävi, että minäkin menin suhun rakastumaan. Tiesin, ettei olisi pitänyt mutta miten sua pystyy vastustamaan? Ja tiedän tänään yhtä hyvin kuin tiesin eilenkin, ettei tästä voi tulla mitään sun puolelta. Niin mitäs nyt sitten tehdään?
Read it again 👍
Voin lukea vaikka kuinka monesti, se ei oloani helpota.
Näköjään itsekin tiedät joten sitten ei voi mitään. Sun pitäisi hyväksyä totuus vain.
Hyväksyn totuuden ja tajuan realiteetit. Sekään ei poista näitä tunteita. Ja ei, kyse ei ole varatusta miehistä jos sen vuoksi jankutat.
Miksi vaihdoit kaivattua? Täällä moni kertoo viesteissä niin tehneensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksan vähän kerrallaan. Sitten täytyy levätä. Sellaista on elämäni nykyään.
Sama. Kas näin menee pomodoro: 20 min työtä, 40 min leikkiä.
Läsnäolon voima 👍
Jos poistit vihoissasi numeroni, saat sen kyllä kaivettua esiin niin halutessasi
Rakas, saatko kahvin ja kakun vuoteeseen tarjoiltuna äitienpäivänä?
Kova kolahdus! kirjoitti:
Näin susta unta, johon heräsin kolmelta. Katseesi kahden vuoden takaa tuli mieleeni kuin eilinen...mieletön ikävä sua.
Olin katsellut sua jo ennen kuin tavattiin...💙Paljon jäi sanomatta ja tiedän kyllä miksi.
Jos olen nukkumassa, herään melkein aina kolmelta, en osaa sanoa mikä herättää.
Kaivattu tulee silloin kyllä mieleen.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos poistit vihoissasi numeroni, saat sen kyllä kaivettua esiin niin halutessasi
Vanha puhelin on rikki, vanhat numerot meni siinä samalla enkä ole mitään kaivellut, WA:ta en ole enää asentanut. Sähköpostiosoite on mulla vielä sama.
"Fixation is the way to death.
Fluidity is the way to life."
~Miyamoto Musashi~
Vierailija kirjoitti:
Sinä, sydämeni sivuääni.
Kaikuu kauempaa. Jätti se pari lyöntiä välistä. Niin siinä unessa oli vielä yksi lääkäri ja minä makasin sairaalasängyssä tämän lääkärin kiirehtiessä minua jonnekin. Tilanne oli vakava. Hän oli rauhallinen ja turvallinen sekä vakaa ja varma. Joka puolella oli valkoista valoa, ei mitään muuta ja minulta alkoi tajukin jo hämärtyä. Muistan vain ajatelleeni että minulla on kaikki hyvin, ihanan komea ja turvallinen mieslääkäri. Loppu.
Vierailija kirjoitti:
en nyt ihan jaksa lukea yritän
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, saatko kahvin ja kakun vuoteeseen tarjoiltuna äitienpäivänä?
En, ja tiedät kyllä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kanssasi kaikki. Olisipa se mahdollista.
Mitä haluaisit tehdä ensimmäiseksi yhdessä hänen kanssaan?
Niin, päivä suurta juhlaa, iloa ja surua. Jokainen voi valita omalle kohdalle mitkä tunteet sunnuntaille parhaiten osuu.
Iloiset terkut huoltomiehelle. Kaipaan sua.
Siniset silmät, joihin kerran katsoa sain...😊