Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Joo olihan täällä joskus tosi paljon ja pääasiassa rakastuneiden ihmisten romanttisia kirjoituksia. Varmaan se vaan vaikeutuu ja jää sitä myötä kun se rakastuneen toivo tai joku unelma yhteydestä vaan kuihtuu hiljalleen kun aikaa kuluu ja realiteetit lipuu tilalle?
Presiis tämä kävi minulle. Toivo virui hiljalleen sammuksiin siitä täydestä luotosta ja uskosta, siitä että tiesi ja täysin, täysin, vilpittömästi uskoi. Koska kaikelle sille oli perusteet. Oltiin puhuttu. No, se siitä sitten. Ei puheet pitäneet ja nykyään epäilen jopa aivan kaiken välisemme kommunikaation olleen hänen puoleltaan ehkä valhetta tai esitystä tai jotain. En enää tiedä mikä siinä oli totta ja mikä ei. En voi varmentaa sitä mitenkään, sillä hän voi mennä todella pitkälle miellyttääkseen muita, välttääkseen konfliktin tai mm. pettymyksen aiheuttamisen. Ilo, toiveikkuus ja ilkamointi katosi ketjuviesteistäkin. Mitä sitä itseään kiusaamaan hekumoimalla rakastuneena rakastuneen juttuja, haaveilla ja hyvällä mielellä ilo ja onni sydämessä unelmoida kun asiat ovat miten ovat.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes nähnyt sinua sitten helmikuun.
Lohtua, täällä on monia kaltaisiasi.
Mahtuuko sekaan kaipaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkikyllikki, mitä se on? 🤔
😆 Sitä se on.
Sitä se todellakin on XDXD
en tiedä, lähteekö tää sillä millä on tullutkin.
Haikea mieli, koska ei enää nähdä...
Olet (seko)päätäni huimaava hurmaava mies, vaikka et ikinä sitä uskoisi
jestas mikä polte sinua kohtaan<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohtua, täällä on monia kaltaisiasi.
En edes tiedä, mitä hän tänäpäivänä minusta ajattelee, jos edes ollaan positiivisen puolella enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko yli jo tunteinesi minusta? Voidaanko nykyään kaveerata ja hässiä ilman pelkoa satuttamisesta?
Eipä tulisi mieleenkään hässiä miespuolisten kavereiden kanssa.
Sivusta tämäMieheltä vai naiselta tämä?
Naiselta isolla N. llä.
Vierailija kirjoitti:
Haikea mieli, koska ei enää nähdä...
Onko noin? Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä palstalaisilla kokemusta siitä, kuinka paljon ihmiset vaan hässsii siellä täällä miten huvittaa, olivat sitten varattuja tai vapaita, ihan sumiksu vain kun nyt niin pystyvög tekemään? Ja kuinka paljon ihmisillä on vapaita suhteita? Itse kai olen niin vanhanaikainen etten vaan oikein sitä ymmärrä.
Kyllä ihmiset hässii koko ajan ihan huolella. En oo ikinä tajunnu, miten toi homma toimii, että keskellä kirkasta päivää päädytään naimaan jonkun tuntemattoman/puolitutun kans jollain postinhakureissulla. Kosteat illanvietot vielä jotenkin ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Onko tämä tähtiin kirjoitettu?
Ainakin minun puolelta tuntuu olevan - koskaan aiemmin en ole tällaisia tunteita käynyt läpi ja ikää kuitenkin on jo ihan reilusti.
Älä vain sinä sanot, että ei enää nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä halutaan yhtäkkiä seksiä kavereiden kanssa. Kaverit ja seksi kannattaa pitää erillään.
Riippuu henkilöistä. Itselle kyllä kelpaisi kaivatun kanssa kaveriseksisuhde, joten mua ei haittaa teeman mukainen kirjoittelukaan. En siis ole tänään siihen osallistunut, mutta näin muistutuksena, että tilanteita tosiaan on erilaisia.
Saisinpa yhden keskustelun kanssasi ennen kuin menet. Se tapahtunee heinä- tai elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
XDXD Sanopa muuta, olen vain lukenut mm. Liukkosta. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Onko tämä tähtiin kirjoitettu?
Ainakin minun puolelta tuntuu olevan - koskaan aiemmin en ole tällaisia tunteita käynyt läpi ja ikää kuitenkin on jo ihan reilusti.
siis 24+ vai mistä numeroista on kyse?
Kaverin puolesta kyselen, ikämies olen itse...
Vierailija kirjoitti:
Mahtuuko sekaan kaipaamista?
Kyllä sopu sijaa antaa. Sekaan vaan kaikki!
Mitäs räpätti häkkiä 🤣🤣🤣