Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä palstalaisilla kokemusta siitä, kuinka paljon ihmiset vaan hässsii siellä täällä miten huvittaa, olivat sitten varattuja tai vapaita, ihan sumiksu vain kun nyt niin pystyvög tekemään? Ja kuinka paljon ihmisillä on vapaita suhteita? Itse kai olen niin vanhanaikainen etten vaan oikein sitä ymmärrä.
Minä oon myös vanhanaikainen. En ymmärrä nykyajan touhua.
Sivusta naiselta
Minä olin ennen nykyaikainen, nyt vanhanaikainen. Aika aikaansa kutakin.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Haikea mieli, koska ei enää nähdä...
Muista se, että rakastin ja ehkä vieläkin rakastan sinua aidosti ja oikeasti. Ei tätä voi selittää, mutta näin on.
Ehkä sille "kaverille", jota panis, löytyis joku muu nimitys kuin kaveri? Vaikka pano? Yks tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyi tänään, että rakastellaanko? Ei irl. 😃
Minähän se.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä, lähteekö tää sillä millä on tullutkin.
Se riippuu millä se on tullu! Emmää osaa nyt sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noin? Kenelle?
Vähän kaikille. Yhdelle erityisesti. Onneksi tiedän nyt, että todennäköisesti unohtaa jo muutamassa kuukaudessa olemassa oloni.
Kummituseläimen juttuja meinaa olla hieman ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sille "kaverille", jota panis, löytyis joku muu nimitys kuin kaveri? Vaikka pano? Yks tuttu?
"mul ois yks tuttu..." kuulostaa hyvältä.
Saattoi olla väärinkäsityskin
Vierailija kirjoitti:
Saattoi olla väärinkäsityskin
No sitten oli. Se ei minun tunteita muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kummituseläimen juttuja meinaa olla hieman ikävä.
Ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kaveri, ei sitä tarvi muuksi kutsua. Seksi on vain yks lisäulottuvuus siihen kaveruuteen, ei muuta. Ei se koko ihmissuhdetta määritä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noin? Kenelle?
Vähän kaikille. Yhdelle erityisesti. Onneksi tiedän nyt, että todennäköisesti unohtaa jo muutamassa kuukaudessa olemassa oloni.
Hauskinta näissä jutuissa on, etten ole koskaan unohtanut ketään ja viettäisin useimpien historiaan jääneiden ihmisten kanssa ainakin aikaa vielä, jos en muutakin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Helli Jeesus
Siunausta ystävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyi tänään, että rakastellaanko? Ei irl. 😃
Minähän se.
Kenelle viestit olivat?
Vierailija kirjoitti:
UFO
Mulle riittää, että söin pussillisen pirkka ufo- karkkeja ja nukuin tunnin sokruhumalassa.
Miehelle, eroan välittömästi kun sinäkin. En uskalla erota ennen kuin sinä, kun sitten voisin jäädä tyhjän päälle jos et eroakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen leijunut harhoissa, sitten tullut lujaa alas, kunnes taas olen kuvitellut että jos sittenkin. Nyt en ole enää pitkään aikaan leijunut. Ei ole mitään syytä. Kyllä edelleen sydän hieman reagoi sinut nähdessäni, miellytät silmääni erittäin paljon ja olen haaveillut ties mistä kanssasi. Valitettavasti tämä vetovoima taitaa olla niin yksipuolista kuin olla ja voi. Miehelle, sinisilmäiselle.
Kyllä se kaksipuolista taitaa olla, niinkuin teippi kengänpohjassani.
Ei hän sitä ainakaan näytä. Katseita kyllä, mutta siihen se sitten on jäänytkin.
Jos on ollut joskus pos, miksi olisi muuttunut, turhia huolia.