Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Onko tämä tähtiin kirjoitettu?
Ainakin minun puolelta tuntuu olevan - koskaan aiemmin en ole tällaisia tunteita käynyt läpi ja ikää kuitenkin on jo ihan reilusti.
siis 24+ vai mistä numeroista on kyse?
Kaverin puolesta kyselen, ikämies olen itse...No kyllä on jo 60+
Tällä sun tavallako me ei menetetty toisiamme 😔? Nuku hyvin.
Miksi ignooraat ihan täysin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Onko tämä tähtiin kirjoitettu?
Minun puolelta oli.
Mun pitää jotenkin kerätä itseni, ennen kuin pystyn sut kohtaamaan. Voi olla, että alan muuten itkemään.
En haluaisi sitä myöntää, mutta aiheutit minulle traumoja sillä miten kylmästi kohtelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen leijunut harhoissa, sitten tullut lujaa alas, kunnes taas olen kuvitellut että jos sittenkin. Nyt en ole enää pitkään aikaan leijunut. Ei ole mitään syytä. Kyllä edelleen sydän hieman reagoi sinut nähdessäni, miellytät silmääni erittäin paljon ja olen haaveillut ties mistä kanssasi. Valitettavasti tämä vetovoima taitaa olla niin yksipuolista kuin olla ja voi. Miehelle, sinisilmäiselle.
Kyllä se kaksipuolista taitaa olla, niinkuin teippi kengänpohjassani.
Ei hän sitä ainakaan näytä. Katseita kyllä, mutta siihen se sitten on jäänytkin.
Ja sun puolelta tulee muutakin kuin katseita?
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa on häät
Ai meidän?
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää jotenkin kerätä itseni, ennen kuin pystyn sut kohtaamaan. Voi olla, että alan muuten itkemään.
Itkeminen ei kai ole niin paha asia.
Kenellä on häät heinäkuussa?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sitä myöntää, mutta aiheutit minulle traumoja sillä miten kylmästi kohtelit.
Samat fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ignooraat ihan täysin?
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa on häät
Ai meidän?
Ei. Miksi menisin naimisiin vieraan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan iloksi. Kaivattusi vartalo yhdellä adjektiivilla kuvattuna?
Kiehtova.
oletko nähnyt alasti?
Vaatteisiin verhottuna, hyvin istuvat housut ja paita päällä.
XDXD Hyvin menee! Ai että miten ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sille "kaverille", jota panis, löytyis joku muu nimitys kuin kaveri? Vaikka pano? Yks tuttu?
Jos se on kaveri, ei sitä tarvi muuksi kutsua. Seksi on vain yks lisäulottuvuus siihen kaveruuteen, ei muuta. Ei se koko ihmissuhdetta määritä
Tollainen ns. kevytsuhde vois olla ihan jees, mut en silti itse ehkä kaveriksi kutsuis. Siitä tulis vähän olo, että kaikki kaverit on potentiaalisia sänkykumppaneita, ja joillakin varmaan näin onkin.
Hani, lähetäänkö kumpikin ketjusta lopullisesti? Miksi enää kiusata itseä tai toista, koska mitään ei voi muodostua ja tuskin koskaan enää nähdäänkään.
Pohdin miten nukahdamme tänään sylikkäin, oltaisiinko hetki ihan kasvotusten ennenkuin siirrytään varsinaiseen nukkumislusikkaan?
t Mies