Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
7221/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Onko tämä tähtiin kirjoitettu?

Nääh. Kirjoittelisin tositarkoituksella-ketjussa, jos olisin tositarkoituksella. Keveää hömppää ja päivänpiristettä tämä vain on.

Vierailija
7222/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Ohjeet kaikkeen mahdottomaan on varmasti kirjoitettu jonnekin saavuttamattomaan paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7223/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyhjyyttä.

Vierailija
7224/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin heti, kun ensimmäisen kerran näin...

Kenet?

J-miehen. Ei ulkoisesti mun tyyppiä, mut jostain syystä hullaannuin täysin.

Semmoisia ne J- miehet on, sydämen vievät heti. Pikkuhiljaa voisi sen palauttaa 💙🤎Luonne kun on hyvä, muuta ei tarvitse💕

No on se komeakin ja hyvä vartalo. No eipä taida olla mitään negatiivista sanottavaa, toisin kuin minussa.

Mikä sinussa negatiivista on?

Ei mikään! Sanoin jo alussa, että olet kuin elävä patsas!

Ja sinä kökötät siinä niin kuin taulu😊

...sinua aina silmilläni tapittaen. Mutta kun olet sitä silmänruokaa. 

Vierailija
7225/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko liikaa toivoa, jos odottaa sellaista 'jalat alta vievää' rakkautta?

Voin mä sulta vähän tasapainoa horjuttaa, hellästi toki, ja sit otan kiinni tietysti,

no tee se :)

Vierailija
7226/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leijunut harhoissa, sitten tullut lujaa alas, kunnes taas olen kuvitellut että jos sittenkin.  Nyt en ole enää pitkään aikaan leijunut. Ei ole mitään syytä. Kyllä edelleen sydän hieman reagoi sinut nähdessäni, miellytät silmääni erittäin paljon ja olen haaveillut ties mistä kanssasi. Valitettavasti tämä vetovoima taitaa olla niin yksipuolista kuin olla ja voi. Miehelle, sinisilmäiselle. 

Vierailija
7227/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko yli jo tunteinesi minusta? Voidaanko nykyään kaveerata ja hässiä ilman pelkoa satuttamisesta?

Tuskin meistä kavereiksi on. Kuka hässii kavereita?

Vierailija
7228/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko yli jo tunteinesi minusta? Voidaanko nykyään kaveerata ja hässiä ilman pelkoa satuttamisesta?

Jee. Joo. Paitsi ettei yhtään hässitytä, mutta jos niin tekis, niin oisit hyvä vaihtoehto.

Vierailija
7229/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen leijunut harhoissa, sitten tullut lujaa alas, kunnes taas olen kuvitellut että jos sittenkin.  Nyt en ole enää pitkään aikaan leijunut. Ei ole mitään syytä. Kyllä edelleen sydän hieman reagoi sinut nähdessäni, miellytät silmääni erittäin paljon ja olen haaveillut ties mistä kanssasi. Valitettavasti tämä vetovoima taitaa olla niin yksipuolista kuin olla ja voi. Miehelle, sinisilmäiselle. 

Kyllä se kaksipuolista taitaa olla, niinkuin teippi kengänpohjassani.

Vierailija
7230/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen liian kömpelö kuvataiteilijaksi ja liian dorka runoilijaksi. Oon vaan onneton kateellinen reppana vailla kykyjä 😢

Täyttä huttua! Olet valmis vaikka julkaisemaan kirjan. Tällä puolella mietiskellyt, miten kauniisti ja monipuolisesti käytät sanoja ja ilmaisuja. Eipä ihme, että olit äikänopen kultapoika. Voit olla vielä kustantamoiden ja lukijoidenkin sellainen, jos lähetät tekstejäsi edelleen.

Kuvataitelijana on hyvä olla vähemmän perfektionisti. Minusta harrastushommien ylipäätään pitää olla mukavaa ja sielua kehittävää eikä mitään pakkopullaa. Itse en ole mikään Edelfelt. Teen fiiliksen mukaan niitä kuvia, mitä mieleeni pulpahtelee, tyyli vaihtelee.

Et kai vaan tulkitse kaikkia runoja mun kirjoittamiksi? Ne loistokkaimmat eivät oo mun. Enkä ole hyvä kuvataiteessa vaan epäsymmetrian airut 😞

Ei pelkkiä runoja, vaan perustekstiä. Olen aika monia tekstejä lukenut ja timantit huomaa heti, koska ne ovat harvinaisia.

Vierailija
7231/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km💙Nn

Vierailija
7232/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Tähdistä niin tiedä, mutta sydämeeni tämä on kirjoitettu.

Vierailija
7233/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boop! 🥰😘

Vierailija
7234/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olihan täällä joskus tosi paljon ja pääasiassa rakastuneiden ihmisten romanttisia kirjoituksia. Varmaan se vaan vaikeutuu ja jää sitä myötä kun se rakastuneen toivo tai joku unelma yhteydestä vaan kuihtuu hiljalleen kun aikaa kuluu ja realiteetit lipuu tilalle? 

Vierailija
7235/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset. Monet ihmiset.

Vierailija
7236/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta se hässiminen auttaisi pääsemään yli. 😆

Vierailija
7237/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen liian kömpelö kuvataiteilijaksi ja liian dorka runoilijaksi. Oon vaan onneton kateellinen reppana vailla kykyjä 😢

Täyttä huttua! Olet valmis vaikka julkaisemaan kirjan. Tällä puolella mietiskellyt, miten kauniisti ja monipuolisesti käytät sanoja ja ilmaisuja. Eipä ihme, että olit äikänopen kultapoika. Voit olla vielä kustantamoiden ja lukijoidenkin sellainen, jos lähetät tekstejäsi edelleen.

Kuvataitelijana on hyvä olla vähemmän perfektionisti. Minusta harrastushommien ylipäätään pitää olla mukavaa ja sielua kehittävää eikä mitään pakkopullaa. Itse en ole mikään Edelfelt. Teen fiiliksen mukaan niitä kuvia, mitä mieleeni pulpahtelee, tyyli vaihtelee.

Sehän vasta nerokasta onkin tehdä omalla tavalla! Luovuutta sanan varsinaisessa merkityksessä. Jos tekee vapaasti vain omaa juttua, ei ole tarve välittää mistään raameista. Joskus niihin täytyy mahtua mutta no, se onkin eri juttu.

7238/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ei.

Vierailija
7239/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset. Monet ihmiset.

Ok. Minä hässin vain ihmisiä kehen on tunteita, muuten hässiminen ei tunnu miltään. Ja jos on tunteita, voi myös sattua.

Vierailija
7240/27486 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä palstalaisilla kokemusta siitä, kuinka paljon ihmiset vaan hässsii siellä täällä miten huvittaa, olivat sitten varattuja tai vapaita, ihan sumiksu vain kun nyt niin pystyvög tekemään? Ja kuinka paljon ihmisillä on vapaita suhteita? Itse kai olen niin vanhanaikainen etten vaan oikein sitä ymmärrä.

Ketju on lukittu.