Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
641/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä Anna. Rentoudu.

🖤

Vierailija
642/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa sinut nyt viereen, saman peiton alle. Siihen olisi hyvä nukahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Rakastan sinua.

Vierailija
644/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivonkipinälle on perustetta rakas.

Vierailija
645/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä yösuudelma ja halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.

Vierailija
646/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja rauhaiset yöt mammoille😘

Vierailija
647/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, luultavasti turhaan, sitä päivää, jolloin hän kysyy, haluaisinko puhua. Sinusta.

Vierailija
648/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulkeutuvat

Mun näppiksen näpytys

Kohti elämää!

👋

Vierailija
649/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa B

Kuinka on maanantaisi mennyt?

Itse nousin ajoissa ja olin puoli päivää hoitamassa asioita, iltapäivän lepäsin ja yritin opiskella sammakkoasioita.

t Mies

Moi. Töissä olin päivän, nyt makaan metsässä Ticket To The Moonissa. Biologiystäville ei kannata heikkona hetkenä koskaan sanoa kyllä. Havainnointia edelleen. Havainnoitavat lajit vaan lisääntyvät. Opitko mitään mielenkiintoista sammakoista :) Onko vointi jo ok?

B

Metsässä Ticket To The Moon? ELO? Ei sano mulle muuta, ELO oli joskus mun suosikki. Vointi on hyvä, ei ihan täysi pirteys vielä. En kyllä päässyt sammakoista peruskoulun oppimäärää pidemmälle, kovin pintapuolista tietoa löytyi äkkisiltään. Yritin löytää jotain sammakoiden merkityksestä ekosysteemille. Tuli mieleen Ruotsissa Dalälvenin hyttysinvaasiot, mahtaako sammakoiden puutteella olla merkitystä. Syytä tuohon hyttyspiinaan ei kai ole löydetty.

Lisäksi tein itselleni muutaman narsistitestin netissä, kun olen rakkauslovebombannut - lähes nollapisteillä menen. Mitenköhän tätä pitäisi tulkita?

Hah, riippumatossa makaan (merkki Ticket jne.), kun ei saisi pitää ääntä, jota väistämättä metsässä tulee, kun yhtään liikahdat. Joten ei saa naurattaa. Kahdeksan astetta enää lämmintä. Extravillahousut olis olleet buenot sittenkin.

Mutta ELO, love it. Hyvä maku sulla.

Sammakot on tärkeitä, juu. Tämä on suojeluprojekti. Ja harvinaisten kartoitusta.

Rakkauslovebombannut, mikä ihana sana :) sanoisin, että noista testituloksista kannattaa olla onnellinen. Mä ainakin.

Ai niin, paneuduin lupaukseni mukaan täällä riippumatossa aiheeseen häävalssi. Jokin puhutteli Etta Jamesin At Last-kappaleessa.

B

Kahdeksan astetta ja liikkumatta - liian isot kellunta-/pilkkihaalarit on tuommoiseen sopivat. Ja nyt mun yö sitten meneekin siinä kun etsin mikä suojeluprojekti mahtaa olla kyseessä. Jotkut niistä on kai salassapidettäviä.

Jäi vastaamatta että olenko käynyt ensiapukurssin - ainakin neljä kertaa, armeijassa, työpaikalla, opintojen yhteydessä sekä sukelluskurssilla. Metsälampisukellusta en tosin ole koskaan kokeillut, se voisi olla kokemus yöaikaan. Miltä kuulostaisi? Saisi tosiaan rauhoitella itseään ja sukelluskaveria, olen liian kuumaverinen sukeltamaan, ilmaa kuluu liikaa. Kädestä pitäisi pitää kiinni...

Eikun yöllä nukutaan eikä bongailla suojeluprojekteja ;)

Mä pääsen täältä onneksi parin tunnin sisällä pois, mutta pilkkihaalari ei olisi huono idea. No, mun täytyy ajatella lämmittäviä ajatuksia, on mulla parikin ideaa...

Metsälampisukellus? Voin pidellä narusta kiinni lammen rannalla tai kädestä kiinni, kun vaihdat sukellusvermeitä mutta sukeltaa saat ihan itse. Mutta hyvä, että oot turvallista seuraa. EA hallussa.

B

Lähtisinkö lämmittelyprovokaatioon, taidan pitää tänään hiukan matalaa profiilia lämmittelyn suhteen.

Ensin täytyy totutella lämpöisessä vedessä snorkkelin ja maskin kanssa, lyhythihainen märkäpuku päällä niin voi mukavasti kellua kaislikon reunassa matalassa vedessä ja katsella päiväsaikaan mitä kaislikossa tapahtuu matalassa vedessä. Eikös niitä sammakoita pidä tarkkailla myös vähän pinnan alla? Voisi ehkä kehittää niille vedenalaisia sammakkopönttöjä piilopaikoiksi, semmoisiahan ei vielä ole keksitty.

Kyllä niitä tarkkaillaankin, mutta kai siellä vaan kamerat ja mikit veden alla? Mun raja kulkee tässä riippumatossa, märkäpuvussahan jäätyy lopullisesti, kuvittelisin?

Sammakkopöntöt? Sussa taitaa olla vähän Pelle Pelottoman vikaa, sinuthan näille projekteille pitäis saada. Tervetuloa :)

Vitsit, käy hitaasti tämä näpyttely hanskat kädessä. Täällä jo lähes pimeää, mut linnut vielä sirkuttaa.

Hyvää yötä, Mies. Käsi kädessä mutta sori, kylmät kädet. Huomenna?

B

Hyvää yötä B

Huomenna.

Mutta mistä tiedän milloin saan mennä nukkumaan ja pitää sua kädestä kun tulet yöpuulle?

t Mies

Vierailija
650/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivonkipinälle on perustetta rakas.

Toivottavasti selviää pian

Vierailija
651/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pieni syötävä olikin tarkoitettu sinulle muistoksi minusta. Ei syötäväksi. Näin ajattelin.

Ikävää, ettet silloin ymmärtänyt sitä.

Mutta jäihän siitä kuitenkin muisto mitä vaalia.

Olet aina sydämeni sisällä.

Vierailija
652/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä! Paljon työtä! 🖤 Loppu

Vierailija
653/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarretta etsin, en ihan löytänyt.

Vierailija
654/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan, luultavasti turhaan, sitä päivää, jolloin hän kysyy, haluaisinko puhua. Sinusta.

Sinäkö et voi kysyä?

Vierailija
655/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulkeutuvat

Mun näppiksen näpytys

Kohti elämää!

👋

Näppikset

Vierailija
656/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempille hyvää yötä.<3

Vierailija
657/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

👁👁 Hyvää yötä!

Vierailija
658/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa B

Kuinka on maanantaisi mennyt?

Itse nousin ajoissa ja olin puoli päivää hoitamassa asioita, iltapäivän lepäsin ja yritin opiskella sammakkoasioita.

t Mies

Moi. Töissä olin päivän, nyt makaan metsässä Ticket To The Moonissa. Biologiystäville ei kannata heikkona hetkenä koskaan sanoa kyllä. Havainnointia edelleen. Havainnoitavat lajit vaan lisääntyvät. Opitko mitään mielenkiintoista sammakoista :) Onko vointi jo ok?

B

Metsässä Ticket To The Moon? ELO? Ei sano mulle muuta, ELO oli joskus mun suosikki. Vointi on hyvä, ei ihan täysi pirteys vielä. En kyllä päässyt sammakoista peruskoulun oppimäärää pidemmälle, kovin pintapuolista tietoa löytyi äkkisiltään. Yritin löytää jotain sammakoiden merkityksestä ekosysteemille. Tuli mieleen Ruotsissa Dalälvenin hyttysinvaasiot, mahtaako sammakoiden puutteella olla merkitystä. Syytä tuohon hyttyspiinaan ei kai ole löydetty.

Lisäksi tein itselleni muutaman narsistitestin netissä, kun olen rakkauslovebombannut - lähes nollapisteillä menen. Mitenköhän tätä pitäisi tulkita?

Hah, riippumatossa makaan (merkki Ticket jne.), kun ei saisi pitää ääntä, jota väistämättä metsässä tulee, kun yhtään liikahdat. Joten ei saa naurattaa. Kahdeksan astetta enää lämmintä. Extravillahousut olis olleet buenot sittenkin.

Mutta ELO, love it. Hyvä maku sulla.

Sammakot on tärkeitä, juu. Tämä on suojeluprojekti. Ja harvinaisten kartoitusta.

Rakkauslovebombannut, mikä ihana sana :) sanoisin, että noista testituloksista kannattaa olla onnellinen. Mä ainakin.

Ai niin, paneuduin lupaukseni mukaan täällä riippumatossa aiheeseen häävalssi. Jokin puhutteli Etta Jamesin At Last-kappaleessa.

B

Kahdeksan astetta ja liikkumatta - liian isot kellunta-/pilkkihaalarit on tuommoiseen sopivat. Ja nyt mun yö sitten meneekin siinä kun etsin mikä suojeluprojekti mahtaa olla kyseessä. Jotkut niistä on kai salassapidettäviä.

Jäi vastaamatta että olenko käynyt ensiapukurssin - ainakin neljä kertaa, armeijassa, työpaikalla, opintojen yhteydessä sekä sukelluskurssilla. Metsälampisukellusta en tosin ole koskaan kokeillut, se voisi olla kokemus yöaikaan. Miltä kuulostaisi? Saisi tosiaan rauhoitella itseään ja sukelluskaveria, olen liian kuumaverinen sukeltamaan, ilmaa kuluu liikaa. Kädestä pitäisi pitää kiinni...

Eikun yöllä nukutaan eikä bongailla suojeluprojekteja ;)

Mä pääsen täältä onneksi parin tunnin sisällä pois, mutta pilkkihaalari ei olisi huono idea. No, mun täytyy ajatella lämmittäviä ajatuksia, on mulla parikin ideaa...

Metsälampisukellus? Voin pidellä narusta kiinni lammen rannalla tai kädestä kiinni, kun vaihdat sukellusvermeitä mutta sukeltaa saat ihan itse. Mutta hyvä, että oot turvallista seuraa. EA hallussa.

B

Lähtisinkö lämmittelyprovokaatioon, taidan pitää tänään hiukan matalaa profiilia lämmittelyn suhteen.

Ensin täytyy totutella lämpöisessä vedessä snorkkelin ja maskin kanssa, lyhythihainen märkäpuku päällä niin voi mukavasti kellua kaislikon reunassa matalassa vedessä ja katsella päiväsaikaan mitä kaislikossa tapahtuu matalassa vedessä. Eikös niitä sammakoita pidä tarkkailla myös vähän pinnan alla? Voisi ehkä kehittää niille vedenalaisia sammakkopönttöjä piilopaikoiksi, semmoisiahan ei vielä ole keksitty.

Kyllä niitä tarkkaillaankin, mutta kai siellä vaan kamerat ja mikit veden alla? Mun raja kulkee tässä riippumatossa, märkäpuvussahan jäätyy lopullisesti, kuvittelisin?

Sammakkopöntöt? Sussa taitaa olla vähän Pelle Pelottoman vikaa, sinuthan näille projekteille pitäis saada. Tervetuloa :)

Vitsit, käy hitaasti tämä näpyttely hanskat kädessä. Täällä jo lähes pimeää, mut linnut vielä sirkuttaa.

Hyvää yötä, Mies. Käsi kädessä mutta sori, kylmät kädet. Huomenna?

B

Hyvää yötä B

Huomenna.

Mutta mistä tiedän milloin saan mennä nukkumaan ja pitää sua kädestä kun tulet yöpuulle?

t Mies

Ai niin. Pari tuntii..

B

Vierailija
659/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä halein suukoin elämäin ihmenaiselle uudessakin ketjussa, jälleen, mieheltä junttilasta 30 km ja rajain takaa. Huomiseen, hyvää yötä myös kaipaajakollegoille.

Vierailija
660/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia käsittämättömän kauniille naiselle

Ketju on lukittu.