Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
601/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumissa tosiaan.

Mutta nyt hyvää yötä. 😘

Melatoniini teki jo tehtävänsä.

Tunnistettu! Ikävä sua bae, rakastan sinua hirrveesti hirrveesti. 😍🖤

Call me baby! 🖤

Vierailija
602/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna klo 13😍

Missä? Rannassa, huoltsikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää elämänpolkua teille muutamalle, joita olen ajoittain kaivannut. L, J, E ja M. Kutakin sen aikaa, kun tuntui siltä. Yhtä hieman muita pidempään. Mutta en enää. Onneksi ihminen voi työstää asioita ja päästä yli. 💕🍀

oon hieman kade sulle noin monesta kaipauksesta.

Mitä kadehdittavaa siinä on? Laskin, että olen kaivannut elämäni aikana yhteensä neljää eri tyyppiä (vuosia kutakin), en tiedä mitä siistiä tai jännää tuossa olisi :D

Eri

Vierailija
604/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä OK?

M

Olen. Ihana kun huolehdit minusta.

Vierailija
605/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa viettää edes tunnin kaivatun seurassa. Siinä ehtisi jo paljon.

Vierailija
606/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää elämänpolkua teille muutamalle, joita olen ajoittain kaivannut. L, J, E ja M. Kutakin sen aikaa, kun tuntui siltä. Yhtä hieman muita pidempään. Mutta en enää. Onneksi ihminen voi työstää asioita ja päästä yli. 💕🍀

Tiedoksi, etten kirjoittanut tätä.

Toinen samojen hymiöiden käyttäjä

🍀💕

- sivusta

Vierailija
607/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia. 💕

Lämpöisin halauksin ja lentosuukkosin sulle. 🤗🤗🤗

😘😘

Kiitos 💕 Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle kulta 💕

Lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘

Vierailija
608/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin helppo luoda mielikuva toisesta ja kaivata. Todellisuudessa se toinen ei ole lainkaan sellainen kuin kuvitteli ja toista yksiavioinen parisuhde ei voisi vähempää kiinnostaa.

-been there

Tietääkö kukaan oikeastaan koskaan, millainen toinen on.

Vierailija
609/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää matkaa!!!!

Soronoo!!!!!

Vierailija
610/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiseen ninja

Henkikaartilaisesi

Saapuu paikalle

💞

Vierailija
611/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa B

Kuinka on maanantaisi mennyt?

Itse nousin ajoissa ja olin puoli päivää hoitamassa asioita, iltapäivän lepäsin ja yritin opiskella sammakkoasioita.

t Mies

Moi. Töissä olin päivän, nyt makaan metsässä Ticket To The Moonissa. Biologiystäville ei kannata heikkona hetkenä koskaan sanoa kyllä. Havainnointia edelleen. Havainnoitavat lajit vaan lisääntyvät. Opitko mitään mielenkiintoista sammakoista :) Onko vointi jo ok?

B

Metsässä Ticket To The Moon? ELO? Ei sano mulle muuta, ELO oli joskus mun suosikki. Vointi on hyvä, ei ihan täysi pirteys vielä. En kyllä päässyt sammakoista peruskoulun oppimäärää pidemmälle, kovin pintapuolista tietoa löytyi äkkisiltään. Yritin löytää jotain sammakoiden merkityksestä ekosysteemille. Tuli mieleen Ruotsissa Dalälvenin hyttysinvaasiot, mahtaako sammakoiden puutteella olla merkitystä. Syytä tuohon hyttyspiinaan ei kai ole löydetty.

Lisäksi tein itselleni muutaman narsistitestin netissä, kun olen rakkauslovebombannut - lähes nollapisteillä menen. Mitenköhän tätä pitäisi tulkita?

Hah, riippumatossa makaan (merkki Ticket jne.), kun ei saisi pitää ääntä, jota väistämättä metsässä tulee, kun yhtään liikahdat. Joten ei saa naurattaa. Kahdeksan astetta enää lämmintä. Extravillahousut olis olleet buenot sittenkin.

Mutta ELO, love it. Hyvä maku sulla.

Sammakot on tärkeitä, juu. Tämä on suojeluprojekti. Ja harvinaisten kartoitusta.

Rakkauslovebombannut, mikä ihana sana :) sanoisin, että noista testituloksista kannattaa olla onnellinen. Mä ainakin.

Ai niin, paneuduin lupaukseni mukaan täällä riippumatossa aiheeseen häävalssi. Jokin puhutteli Etta Jamesin At Last-kappaleessa.

B

Kahdeksan astetta ja liikkumatta - liian isot kellunta-/pilkkihaalarit on tuommoiseen sopivat. Ja nyt mun yö sitten meneekin siinä kun etsin mikä suojeluprojekti mahtaa olla kyseessä. Jotkut niistä on kai salassapidettäviä.

Jäi vastaamatta että olenko käynyt ensiapukurssin - ainakin neljä kertaa, armeijassa, työpaikalla, opintojen yhteydessä sekä sukelluskurssilla. Metsälampisukellusta en tosin ole koskaan kokeillut, se voisi olla kokemus yöaikaan. Miltä kuulostaisi? Saisi tosiaan rauhoitella itseään ja sukelluskaveria, olen liian kuumaverinen sukeltamaan, ilmaa kuluu liikaa. Kädestä pitäisi pitää kiinni...

Eikun yöllä nukutaan eikä bongailla suojeluprojekteja ;)

Mä pääsen täältä onneksi parin tunnin sisällä pois, mutta pilkkihaalari ei olisi huono idea. No, mun täytyy ajatella lämmittäviä ajatuksia, on mulla parikin ideaa...

Metsälampisukellus? Voin pidellä narusta kiinni lammen rannalla tai kädestä kiinni, kun vaihdat sukellusvermeitä mutta sukeltaa saat ihan itse. Mutta hyvä, että oot turvallista seuraa. EA hallussa.

B

Lähtisinkö lämmittelyprovokaatioon, taidan pitää tänään hiukan matalaa profiilia lämmittelyn suhteen.

Ensin täytyy totutella lämpöisessä vedessä snorkkelin ja maskin kanssa, lyhythihainen märkäpuku päällä niin voi mukavasti kellua kaislikon reunassa matalassa vedessä ja katsella päiväsaikaan mitä kaislikossa tapahtuu matalassa vedessä. Eikös niitä sammakoita pidä tarkkailla myös vähän pinnan alla? Voisi ehkä kehittää niille vedenalaisia sammakkopönttöjä piilopaikoiksi, semmoisiahan ei vielä ole keksitty.

Vierailija
612/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävä sua unelmieni nainen 💕😘

Vierailija
613/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mä sua nussia, vaikka et sä mua muuten enää niin säväytä.

Vierailija
614/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on raskasta, tartun sinuun kiinni. Sillä pääsen aina pahimman yli. Sitten voin taas kaivata lauhkeammin.

Vierailija
615/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkumaan mennessä mielessäni "tohtori". Hyvää yötä hänelle.

Hölmöä edes erikseen todeta lisäksi, ettei mikään ilmeinen liity minuun. Sanotaan nyt, kun sattui liki.

Vierailija
616/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit valinnan. Teit valinnan olla ottamatta tosissaan sitä, mikä vaatinpaljon, mutta oli niin elintärkeää, että yritin-taas. Teit valinnan olla tulematta paikalle. Teit valinnan olla rakentamatta yhteyttämme uudelleen. Teit valinnan olla ottamatta yhteyttä kun hoidin lukuisia yhteisiä asioitamme. Teit valinnan jättää minut yksin. Taas.

Vierailija
617/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin helppo luoda mielikuva toisesta ja kaivata. Todellisuudessa se toinen ei ole lainkaan sellainen kuin kuvitteli ja toista yksiavioinen parisuhde ei voisi vähempää kiinnostaa.

-been there

Tietääkö kukaan oikeastaan koskaan, millainen toinen on.

Avoimuus auttaa mutta jotkut ovat hyvin syvällisiä ja tarvitsevat erilaista seuraa.

Vierailija
618/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
619/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion elää niin et minun ei tarvitse katua sitä, että jätin jotain tekemättä tai sanomatta.

Se kaikki tulee suoraan sydämestäni.

Nuku hyvin sinä hurmaava Mies🤗

Vierailija
620/27486 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastusta, ei tositarkoitusta enää pitkään aikaan?

Ketju on lukittu.